رفتن به مطلب

انجمن نواندیشان چقدردرزندگی وشخصیت شما اثرگذاشته است؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

من نه گفتن رو یاد گرفتم:ws3:

  • Like 8
ارسال شده در

به نظر من نو انديشان غربال شده ي كاربراي باشگاه بود كسايي كه دنبال فضايي براي آزادانديشي ميگشتن و خوشبختانه اين فضا اينجا محيا شد ، خوب گوش دادن به عقايد ديگران بزرگترين چيزي بود كه من تو اين مدت فعاليتم در نوانديشان ياد گرفتم.

  • Like 15
ارسال شده در

منم خیلی چیزا یاد گرفتم و خیلی هم تجربه به دست اوردم

دوستای خیلی زیادی به دست اوردم

شادتر از قبل شدم

چقدر عقاید جالب دیدم

بعضیاشو دوست داشتم و بهشون فکر کردم بعضیاشم نپسندیدم و از کنارشون فقط گذشتم

ذهنم و دیدم هم به بعضی چیزا خیلی تغییر کرد چشمم روی بعضی واقعیتها باز شد

  • Like 15
ارسال شده در

با درود ... :icon_gol:

برای من شاید یکی از مهمتریناش رابطه با کسایی بوده که تو دنیای واقعی اصلا نمیتونستم باشون رابطه برقرار کنم ( اختلاف سنی ) ... و همین روابط باعث شد یه سری دوست هایی پیدا کنم که اولا دیدم رو باز تر کردن و از حالت تک بعدی کمی اومدم بیرون ...

همچنیین خیلی بم تو یه سری مسائل کمک کردند که امیدوارم به موقعش جبران کنم ..

در کل میتونم بگم رو شخصیت من خیلی اثر داشته ...

 

با سپاس ...

  • Like 11
ارسال شده در

سودش اینه که با نظرات مردم بیشتر آشنا میشم و میفهمم در چه جامعه ای با افرادی با چه سطح فکری زندگی میکنم (در گفت و گوی آزاد )

چندین قطره از دریای علم بر اطلاعاتم افزوده میشود(در تالارهای علمی)

میتونم یه جورایی با اطلاعاتی که میدم به درد بخور باشم

آدم میتونه با نظر دادن در گفت و گوی آزاد افکارش رو به اشتراک بذاره و مطالب و مجهولات درونی ذهنش رو که هیچوقت نمیتونه در جامعه حقیقی بیان کنه اینجا رو کنه

ضرر هم کم نداشته قبل از نواندیشان من به جز واسه تحقیق و در موارد ویژه اینترنت نمی اومدم ولی یه مدت به شدت معتاد شدم و آدم از درس و دانشگا میفته اما سعی کردم کمی دور شم و خوشبختانه شدم

ضرر دیگه اینه که خیلیا مطالب بی منبع و سند رو میخونن و باور میکنن

ضرر دیگه اینه که یه عده آدم هستن که همیشه میخوان به جای بحث نظرشون رو تحمیل کنن و اگه کسی باهاشون مخالف باشه بهش با بی ادبی توهین میکنن و اصلا اینجور آدما از نظر من از اصول بحث هیچی سرشون نمیشه برخورد با چنین آدمایی منو عصبی میکنه

  • Like 10
ارسال شده در

زیاد تاثیر داشته و مهمترینش این بوده که سعی کنم سطحی فکر نکنم

  • Like 8
ارسال شده در

دوستان بسيار خوبي پيدا کنم...کسايي رو بينم که خوب ميفهمند و اطلاعات زيادي دارند...بيشتر فکر کنم...تحملم بيشتر بشه!!!

  • Like 12
ارسال شده در

:Welcome1::w13::ws27::icon_pf (10)::w73::banel_smiley_4::Ghelyon::Ghelyon::Ghelyon::bigbed::ws53::ws53::ws53::w16::w16::w16:

  • Like 2
ارسال شده در

خب زیاد تاثیر داشته نمیشه منکرش شد:banel_smiley_4:

اول که معتاد شدم:banel_smiley_52:

دوم دوستای خوبی پیدا کردم که واقعا دو روز نبینمشون دلم بد جور تنگ میشه:icon_redface:

سوم فهمیدم دنیای رنگییه به هر کسی نمیشه اعتماد کرد و البته ضربه هم خوردم:icon_pf (34):

چهارم انتقال و رد و بدل کردن نظرات بود که خیلی راحت تونستن انجام بدم و تاثیرش هم دنیای واقعی برام داشت:banel_smiley_4:

  • Like 8
ارسال شده در

خیلی چیزا یاد گرفتم با خیلیا اشنا شدم فقط بدیش اینه که دیکه نمیتونم ازش دل بکنم اخه دوس دارن هر روز با بچه ها گپ بزنم

  • Like 6
ارسال شده در

من نمیتونم بگم از نواندیشان چی یاد گرفتم. چون همش 2 ماهه که دارم فعالیت میکنم که محدود به تالار آزاد بوده. تو این دو ماه هم با تنشی روبرو نشدم.

 

ولی بزرگترین تاثیری که فضای مجازی روی من گذاشته افزایش صبر و حوصله ام بوده.

 

من در دنیای واقعی مخالفینم رو بدون صرف وقت و هزینه به سرعت سرکوب میکردم. ولی اینجا یاد گرفتم با آرامش به حرفهاش گوش کنم و براش حرف بزنم. این باعث شد این روحیه آروم به دنیای واقعی من هم وارد بشه. الان خیلی آرومتر از قبل به نظر میرسم.

 

فواید زیادی هم داشته. از دوستان چیزای خوبی یاد گرفتم و سعی میکنم در آینده مفید باشم تو این انجمن. :icon_gol:

  • Like 10
ارسال شده در
من نمیتونم بگم از نواندیشان چی یاد گرفتم. چون همش 2 ماهه که دارم فعالیت میکنم که محدود به تالار آزاد بوده. تو این دو ماه هم با تنشی روبرو نشدم.

 

ولی بزرگترین تاثیری که فضای مجازی روی من گذاشته افزایش صبر و حوصله ام بوده.

 

من در دنیای واقعی مخالفینم رو بدون صرف وقت و هزینه به سرعت سرکوب میکردم. ولی اینجا یاد گرفتم با آرامش به حرفهاش گوش کنم و براش حرف بزنم. این باعث شد این روحیه آروم به دنیای واقعی من هم وارد بشه. الان خیلی آرومتر از قبل به نظر میرسم.

 

فواید زیادی هم داشته. از دوستان چیزای خوبی یاد گرفتم و سعی میکنم در آینده مفید باشم تو این انجمن. :icon_gol:

چون مدیراش گلن تنش ندیدی:ws3::ws3:

  • Like 6
ارسال شده در
چون مدیراش گلن تنش ندیدی:ws3::ws3:

 

شقی و وحید در حال ماهیگیری از آب گلالود. :ws3:

 

19459_348.jpg

  • Like 6
ارسال شده در

اگه بخوام بگم

باعث و بانیش که شقی بود اومدم اونم تو یه مرحله بودم که حسابی قاطی کرده بودم اولاش زیاد خوشم نمیومد بعد کم کم دوستایی خوبی پیدا کردم الانم که دیگه......:icon_pf (34):معتاد شدم

خوش باشم ناراحت باشم اینجا آرومم میکنه

سطح فکرمم کمی عوض شده

  • Like 6
ارسال شده در
اگه بخوام بگم

باعث و بانیش که شقی بود اومدم اونم تو یه مرحله بودم که حسابی قاطی کرده بودم اولاش زیاد خوشم نمیومد بعد کم کم دوستایی خوبی پیدا کردم الانم که دیگه......:icon_pf (34):معتاد شدم

خوش باشم ناراحت باشم اینجا آرومم میکنه

سطح فکرمم کمی عوض شده

 

اینا رو به شوهرت بگو که بخاطر معتاد شدنت من و لعنت میکنه:w00:

معتاد برو به زندگیت برس :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

فكر كنم اولين چيزي كه بعد روشن كردن سيستم و وارد شدن به نت بهش فكر ميكنم انجمن باشه

 

شايد نديدن دوستان هم مزيت هايي داشته باشه هم كمبود ها

 

ولي شايد قشنگيش به نديدن اون كسيه كه از نوشتنش سر شوق مياي و تو خيالت به اين فكر ميكني كه اين دوست چه شكليه با اين افكار

 

در كل از اين كه عقيده ها متفاوته و افراد در صورت مخالفت و موافق بودن تعرضي وجود نداره حالا اونم ناچيز بوده كه حل شده و افراد به صورت رايگان از معلومات يكديگر استفاده ميكنند

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...