Saman_88 8062 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 این برا بار چهارم توی این ماهه که روی صندلی تو پارک میشینم و وقتی بلند میشم میبینم یه آدامس یا به پشت شلوارم یا به کیفم چسبیده !:w00::w00: نمیدونم چه مرضی دارن این کارا رو میکنن ! جالبیش اینجاست دو قدم اونورتر سطل آشغالی گذاشتن ! آخه بگو خودت که نیستی بهم بخندی پس برا چی این کارا رو میکنی ؟! 11
Atishpare_Shahi 1736 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 تقصیر خودته قبل اینکه بشینی باید نگاه کنی ببینی ادامسی چیزی هست یا نه الکی از دیگران عیب نگیر 5
.FatiMa 36560 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 از آدامس بدم میاد یکی نیست بگه قورت بده خو! زخمتش کمتر از چسبوندنه! 6
Saman_88 8062 مالک ارسال شده در 12 مرداد، 2011 تقصیر خودته قبل اینکه بشینی باید نگاه کنی ببینی ادامسی چیزی هست یا نه الکی از دیگران عیب نگیر حالا حواس پرتی من به کنار ! حالا گیج بودن من به کنار ! ولی چرا اینقدر بی فرهنگن ؟ تو بعضی کشورا ادامس جویدن ممنوعه ! یا جریمه های سنگین داره ! 6
sookut 13735 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 :ws28: دایی حالا خوبه تو بهت آدامس چسبیده من یه بار نشستم همه جام رنگی شده بود گویا تازه رنگ زده بودن هیچ علامتی و نوشته ای هم نبود من بفهمم تازه بعد از اینکه پاشده بودم نفهمیده بودم همونجوری رفتم دانشگاه هم تو راه و هم دانشگاه میدیدم همه پسرها هم بهم میخندن و هم متلک میندازن تا اینکه رسیدم دانشگاه و یکی از دوستام بهم گفت از خجالت آب شدم رفتم زمین الان یادم میفته فقط میخندم چون روز متفاوتی برام شده بود 12
.FatiMa 36560 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 :ws28:دایی حالا خوبه تو بهت آدامس چسبیده من یه بار نشستم همه جام رنگی شده بود گویا تازه رنگ زده بودن هیچ علامتی و نوشته ای هم نبود من بفهمم تازه بعد از اینکه پاشده بودم نفهمیده بودم همونجوری رفتم دانشگاه هم تو راه و هم دانشگاه میدیدم همه پسرها هم بهم میخندن و هم متلک میندازن تا اینکه رسیدم دانشگاه و یکی از دوستام بهم گفت از خجالت آب شدم رفتم زمین الان یادم میفته فقط میخندم چون روز متفاوتی برام شده بود آخی 4
Atishpare_Shahi 1736 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 حالا حواس پرتی من به کنار !حالا گیج بودن من به کنار ! ولی چرا اینقدر بی فرهنگن ؟ تو بعضی کشورا ادامس جویدن ممنوعه ! یا جریمه های سنگین داره ! ااااااااا من گفتم نگاه کن زیاد جدی نبود... خدایی راست میگی من انقدر بدم میاد این اشغالاشونو میریزن پایین... من که اگه سطل اشغال در دسترس نباشه کیفم نقش سطل اشغالو اونجا ایفا میکنه 2
setiya 12666 ارسال شده در 12 مرداد، 2011 منم يكي 2 باري ادامسي شدم:w821: ولي ديگه با يخ پاك كردم و هي فحش دادم به اوني كه چسبونده بود 5
Saman_88 8062 مالک ارسال شده در 13 مرداد، 2011 چه معنی داره اینقدر میری پارک ! حالا چرا گیر دادی به اون ؟! بحث رو عوض نکن ! 1
pme 3474 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 این برا بار چهارم توی این ماهه که روی صندلی تو پارک میشینم و وقتی بلند میشم میبینم یه آدامس یا به پشت شلوارم یا به کیفم چسبیده !:w00::w00:نمیدونم چه مرضی دارن این کارا رو میکنن ! جالبیش اینجاست دو قدم اونورتر سطل آشغالی گذاشتن ! آخه بگو خودت که نیستی بهم بخندی پس برا چی این کارا رو میکنی ؟! نداشتن فرهنگ 2
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 منم یه بار نشستم رو یه صندلی تو پارک آدامس چسبید به مانتوم کلی عصبانی شدم ولی هر بار این اتفاق افتاد برات همونجوری بهش دست نزن بیا خونه یخ بذار روش سفت میشه بعد یواش بتراشش همش کنده میشه:w74: دلیل نداره که دوست عزیز اینا مریضند بیمار روانیند دگر آزاری مزمن دارند دلشون تو سری میخواد:w74: 2
hossein_power85 487 ارسال شده در 13 مرداد، 2011 پارک که کم میریم ولی دانشگاه زیر دسته میز که وحشتناک حال به هم زن بود . :icon_pf (72): 2
کلافه 597 ارسال شده در 14 مرداد، 2011 بستگی به شانس هم داره !!!!!!!!!!! اینکه چهار بار مبتلی شدی !!!!!!!!!!!! تازه باهم هم رکوردیم. !!!!!!!!!!!!!!!!!! من تو سال 90 با دیروز این چهارمین لباسی بود که با اطو سوزوندم .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! معلوم نیست تا آخر سال چه رکوردی بزنم ؟ نمیدونم این چه شانسیه امسال گرفتار لباس سوزی شدم . اونم با اطو .................................. 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری