mohsen 88 10106 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 سفیر تام الاختیار جمهوری دموکراتیک خلق کره شمالی در دیدار با رئیس دانشگاه تهران خواهان خواهر خواندگی دانشگاه تهران و دانشگاه کیم ایل سونگ شد. به گزارش مهر، جو این چول در دیدار با فرهاد رهبر خواهان خواهر خواندگی دانشگاه تهران و دانشگاه کیم ایل سونگ شد و با اشاره به اینکه دانشگاه کیم ایل سونگ دانشگاه مادر در کره شمالی است افزود: همکاری علمی بین دو کشور موجب گسترش همکاری دو کشور در زمینه های دیگر خواهد بود. وی همچنین خواستار تبادل تجارب بین دو کشور از طریق همکاریهای دانشگاهی شد. فرهاد رهبر نیز با اشاره به اینکه دانشگاه تهران با 160 دانشگاه معتبر دنیا همکاری علمی و آکادمیکی دارد علاقه مندی دانشگاه تهران را برای امضای تفامنامه با دانشگاه کیم ایل سونگ اعلام کرد و افزود: با این تفاهم نامه ما از توان علمی همدیگر بیشتر آگاه می شویم و این می تواند مقدمه ای برای خواهر خواندگی دانشگاه تهران و دانشگاه کیم ایل سونگ باشد. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام كسي ميتونه بگه خواهر خواندگي دو. دانشگاه يا باشگاه ورزشي چيه؟چرا نميگن برادر خواندگي؟بعدش چه اتفاقي ميفته؟ 11
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 سفیر تام الاختیار جمهوری دموکراتیک خلق کره شمالی در دیدار با رئیس دانشگاه تهران خواهان خواهر خواندگی دانشگاه تهران و دانشگاه کیم ایل سونگ شد. به گزارش مهر، جو این چول در دیدار با فرهاد رهبر خواهان خواهر خواندگی دانشگاه تهران و دانشگاه کیم ایل سونگ شد و با اشاره به اینکه دانشگاه کیم ایل سونگ دانشگاه مادر در کره شمالی است افزود: همکاری علمی بین دو کشور موجب گسترش همکاری دو کشور در زمینه های دیگر خواهد بود. وی همچنین خواستار تبادل تجارب بین دو کشور از طریق همکاریهای دانشگاهی شد. فرهاد رهبر نیز با اشاره به اینکه دانشگاه تهران با 160 دانشگاه معتبر دنیا همکاری علمی و آکادمیکی دارد علاقه مندی دانشگاه تهران را برای امضای تفامنامه با دانشگاه کیم ایل سونگ اعلام کرد و افزود: با این تفاهم نامه ما از توان علمی همدیگر بیشتر آگاه می شویم و این می تواند مقدمه ای برای خواهر خواندگی دانشگاه تهران و دانشگاه کیم ایل سونگ باشد. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام كسي ميتونه بگه خواهر خواندگي دو. دانشگاه يا باشگاه ورزشي چيه؟چرا نميگن برادر خواندگي؟بعدش چه اتفاقي ميفته؟ ای خدای من. :icon_pf (34): به کجا رسیدیم که از کره شمالی هم میان اینجا واسه ما افاضه میکنن. 5
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 كسي ميتونه بگه خواهر خواندگي دو. دانشگاه يا باشگاه ورزشي چيه؟چرا نميگن برادر خواندگي؟بعدش چه اتفاقي ميفته؟ (ینی یه جورایی با هم فاب ببندن ) (نمیگن برادر خواندگی چون خانما مقدم ترند:femenist:و چون همیشه پشت این خواندگی ها یک نقشه شوم هست که فقط از پس زنا بر میاد چون دست شیطونو از پشت اگه بخوان میبندن) (بعدش بستگی به طرفین داره که چه نقشه ی پلیدی در ذهن خودشون ازین خواهر خواندگی دارند (الان من بوی نقشه های شیطانی رو از سوی کره شمالی حس میکنم ) 5
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 همین کم بود :w74: اونم کجا....کره ی شمالی! شوت ترین افراد! 2
mohsen 88 10106 سازنده ارسال شده در 7 مرداد، 2011 همین کم بود :w74:اونم کجا....کره ی شمالی! شوت ترین افراد! مگه چيه مهناز؟؟؟ بيان با دانشگاههاي طرف شما كه همش مدافع ظلمن و علوم شيطاني تدريس ميكنن برادر خواهر بشن خوبه؟:gol cheshmak: 3
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 مگه چيه مهناز؟؟؟ بيان با دانشگاههاي طرف شما كه همش مدافع ظلمن و علوم شيطاني تدريس ميكنن برادر خواهر بشن خوبه؟:gol cheshmak: همه می دونن کره ای ها خیلی شوتن! یعنی استاد بخواد یه چیزی بهشون بفهمونه این حوری می شه => :w74: استکبار جهانی یادت رفت 2
کتایون 15177 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 کره ی شمالی مشکل حکومت مزخرفشه البته...ربطی به ملت بدبختش نداره که حتی حق دیدن مسابقه ی فوتبالم ندارن... 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری