XMEHRDADX 7514 اشتراک گذاری ارسال شده در 5 اردیبهشت، ۱۳۹۰ چکیده پیشرفت در زمینه تکنولوژي اطلاعات، بازاریابی ارتباطی را در سالهاي اخیربه واقعیتی انکارناپذیر تبدیل کرده است تکنولوژیهایی مانند انبارداده اي، داده کاوي و مدیریت نرم افزار رقابت، مدیریت روابط مشتري را بعنوان حوزه جدیدي که شرکت در آن می تواند مزیت رقابتی کسب نماید معرفی نموده است. به ویژه از طریق داده کاوي، با استخراج اطلاعات پنهانی از پایگاه داده اي بزرگ، سازمانها می توانند مشتریان ارزشمند را تعیین و رفتار آینده آنها را پیش بینی کنند. ابزارهاي داده کاوي به سئوالاتی از کسب و کار پاسخ می دهد که در گذشته پیگیري آنها بسیار وقت گیر بوده است. با این حال توانمندیهاي موجود در داده کاوي، مدیریت روابط مشتري را به نحو بهتري ممکن می سازد. در این مقاله سعی بر آن است تا ضمن بیان تعریف کلی از انبارداده اي، داده کاوي و مدیریت روابط مشتري، چگونگی تعامل این مفاهیم و مزایاي حاصل از آن با در نظرگرفتن حریم خصوصی مشتري بیان گردد. مقاله کامل در فایل پیوست.. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
مرضیه سپهر 11 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 آذر، ۱۳۹۳ مقاله کامل: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1 لینک به دیدگاه
hasti1988 22046 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 آذر، ۱۳۹۳ مقاله کامل: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام لینک جدید جایگزین شد.... 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده