رفتن به مطلب

سر و کله فرزند امام زمان هم پیدا شد!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سر و کله فرزند امام زمان هم پیدا شد!:banel_smiley_4:

آفتاب: مدتی است که گروهی موسوم به یمانی به سرکردگی فردی بنام «ع ذ» شروع به فعالیت نموده و اقدام به جذب جوانان و فریب دادن آنها می‌نماید. به گزارش عروج، این فرد ادعا می‌کند که فرزند امام زمان است و بر همین اساس یمانی نامه‌هایی به مراجع تقلید نجف اشرف و قم از جمله آیت‌الله سیستانی و ... ارسال نموده و آنها را به خود و ایمان آوردن به او و مأموریتی که از جانب پدرش یعنی امام زمان(عج) دارد دعوت نموده است. لازم به ذکر است ازجمله فعالیت‌های عمده گروه مذکور جذب جوانان می‌باشد که بنا به اظهارات و ادعاهای «ع ذ» گروه آنان نیز موفق گردیده که در یکی از شهرستانها بیش از 100 نفر را بنام انصار جذب نمایند. یکی دیگر از سرکردگان این گروه فردی خلافکار و از اشرار مسلح است. گفتنی است این گروه در فضای مجازی دارای سایت می‌باشد و به تازگی پیامک‌های را با محتوای: «یمانی وصی و رسول امام زمان است و هر روزه جلسه تشکیل داده و دلایلش بر حق است و از متن قرآن می‌باشد و ایشان کلاً ظهور کرده است.» برای مردم منطقه ارسال نموده است.

  • Like 19
ارسال شده در

آدرس سایتش چیه؟:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

بزن سایت فرزند امام زمان دات کام برات میاره:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

اینا از نشانه های سال 2012 هست

 

اونهایی که سوال میکردند که سال 2012 چه اتفاقی میفته توجه داشته باشند... :w16:

  • Like 9
ارسال شده در

اگه یه روز واقعا امام زمان ظهور کنه باز اینها میگن دروغه و یا طرف روانی شده و خودش و امام زمان معرفی کرده

امام زمان بخاطر این چیزها میترسه ظهور کنه:ws3:

  • Like 8
ارسال شده در

در مورد 21 می چیزی شنیدید؟ همه اینجا می گن قیامت می شه :banel_smiley_52:

  • Like 4
ارسال شده در

به من اسلحه بدن من عضو گروشون میشم اما شرطش اینه اسلحه بدن:ws3:

ارسال شده در
اگه یه روز واقعا امام زمان ظهور کنه باز اینها میگن دروغه و یا طرف روانی شده و خودش و امام زمان معرفی کرده

امام زمان بخاطر این چیزها میترسه ظهور کنه:ws3:

پیشنهاد میکنم فیلم ظهور نزدیک است رو ببینین تا با شرایط قبل از ظهور اشنا بشین هر کی شک بکنه سوسک

میشه می چسبه به دیفال:banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52:من که همینجوری دارم میلرزم:banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52:

  • Like 5
ارسال شده در
در مورد 21 می چیزی شنیدید؟ همه اینجا می گن قیامت می شه :banel_smiley_52:

21 مي؟؟؟

21 دسامبر بود كه ...

 

 

كلا ميگن 21ام يه چيزي ميشه...ولي تو به دل نگير:4chsmu1:

  • Like 1
ارسال شده در

21 می اردیبهشت تموم میشه دیگه :banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در
21 می اردیبهشت تموم میشه دیگه :banel_smiley_4:

يعني... :banel_smiley_4:

ارسال شده در
اینا از نشانه های سال 2012 هست

 

اونهایی که سوال میکردند که سال 2012 چه اتفاقی میفته توجه داشته باشند... :w16:

 

ااااااااااااااااااااای خدا من هزار ارزو دارم :w821:

  • Like 1
ارسال شده در

واقعا که نمونه ایم...تو سال 2011 باشی و این مزخرفات رو قبول کنی..

هر بلایی سرومون بیاد حقمونه...

 

اگر مثل گاو گنده باشي،ميدوشنت، اگر مثل خر قوي باشي،بارت مي كنند، اگر مثل اسب

دونده باشي،سوارت مي شوند.... فقط از فهميدن تو مي ترسند

  • Like 5

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...