سارا-افشار 36440 ارسال شده در 17 تیر، 2011 سر و کله فرزند امام زمان هم پیدا شد! آفتاب: مدتی است که گروهی موسوم به یمانی به سرکردگی فردی بنام «ع ذ» شروع به فعالیت نموده و اقدام به جذب جوانان و فریب دادن آنها مینماید. به گزارش عروج، این فرد ادعا میکند که فرزند امام زمان است و بر همین اساس یمانی نامههایی به مراجع تقلید نجف اشرف و قم از جمله آیتالله سیستانی و ... ارسال نموده و آنها را به خود و ایمان آوردن به او و مأموریتی که از جانب پدرش یعنی امام زمان(عج) دارد دعوت نموده است. لازم به ذکر است ازجمله فعالیتهای عمده گروه مذکور جذب جوانان میباشد که بنا به اظهارات و ادعاهای «ع ذ» گروه آنان نیز موفق گردیده که در یکی از شهرستانها بیش از 100 نفر را بنام انصار جذب نمایند. یکی دیگر از سرکردگان این گروه فردی خلافکار و از اشرار مسلح است. گفتنی است این گروه در فضای مجازی دارای سایت میباشد و به تازگی پیامکهای را با محتوای: «یمانی وصی و رسول امام زمان است و هر روزه جلسه تشکیل داده و دلایلش بر حق است و از متن قرآن میباشد و ایشان کلاً ظهور کرده است.» برای مردم منطقه ارسال نموده است. 19
pianist 31130 ارسال شده در 17 تیر، 2011 اینا از نشانه های سال 2012 هست اونهایی که سوال میکردند که سال 2012 چه اتفاقی میفته توجه داشته باشند... 9
شقایق31 40377 ارسال شده در 18 تیر، 2011 اگه یه روز واقعا امام زمان ظهور کنه باز اینها میگن دروغه و یا طرف روانی شده و خودش و امام زمان معرفی کرده امام زمان بخاطر این چیزها میترسه ظهور کنه 8
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 18 تیر، 2011 در مورد 21 می چیزی شنیدید؟ همه اینجا می گن قیامت می شه :banel_smiley_52: 4
دلوار 284 ارسال شده در 19 تیر، 2011 اگه یه روز واقعا امام زمان ظهور کنه باز اینها میگن دروغه و یا طرف روانی شده و خودش و امام زمان معرفی کردهامام زمان بخاطر این چیزها میترسه ظهور کنه پیشنهاد میکنم فیلم ظهور نزدیک است رو ببینین تا با شرایط قبل از ظهور اشنا بشین هر کی شک بکنه سوسک میشه می چسبه به دیفال:banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52:من که همینجوری دارم میلرزم:banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52: 5
الهام. 8079 ارسال شده در 19 تیر، 2011 در مورد 21 می چیزی شنیدید؟ همه اینجا می گن قیامت می شه :banel_smiley_52: 21 مي؟؟؟ 21 دسامبر بود كه ... كلا ميگن 21ام يه چيزي ميشه...ولي تو به دل نگير:4chsmu1: 1
Atishpare_Shahi 1736 ارسال شده در 20 تیر، 2011 اینا از نشانه های سال 2012 هست اونهایی که سوال میکردند که سال 2012 چه اتفاقی میفته توجه داشته باشند... ااااااااااااااااااااای خدا من هزار ارزو دارم :w821: 1
*ملینا* 1582 ارسال شده در 20 تیر، 2011 واقعا که نمونه ایم...تو سال 2011 باشی و این مزخرفات رو قبول کنی.. هر بلایی سرومون بیاد حقمونه... اگر مثل گاو گنده باشي،ميدوشنت، اگر مثل خر قوي باشي،بارت مي كنند، اگر مثل اسب دونده باشي،سوارت مي شوند.... فقط از فهميدن تو مي ترسند 5
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری