رفتن به مطلب

نوعی دیگر از آرایش قدم به قدم چشم


afa

ارسال های توصیه شده

برای خط چشم کشیدن متدهای مختلفی وجود دارد که براساس مد تغییر میکند . خط چشم بهترین راه برای نشان دادن شکل چشم است و مشکل ترین قسمت آرایش می باشد ...

1) ابتدا با یک اسنفج مقداری کرم پودر به پشت چشم بزنید این کار باعث میشود زمینه صاف و آماده باشد و آرایش راحت تر روی پلک بنشیند .

۲) پودر بیرنگ فیکس را با قلم موی پودر زنی به پشت چشم بزنید این کار باعث میشود که پشت چشم در موقع سایه زدن یکدست شود .

۳) مقداری از پودر فیکس را زیر چشم بزنید و پاک نکنید این کار باعث میشود هنگامی که شما سایه میزنید زیر چشم لکه ایجاد نشود .

۴) با یک برس اسفنجی تمام پشت چشم را تا زیر ابروها سایه شیری یا استخوانی بزنید این سایه تیرگی پشت چشم را می پوشاند و چشمها را درخشانتر از آنچه هست نشان میدهد .

۵) با یک سایه تیره مثلا قهوه ای در قسمت فرو رفته چشم زیر استخوان ابروتا گوشه انتهائی چشم یک تیرگی ملایم ایجاد کنید رنگ سایه را براساس رنگ پوست انتخاب کنید هیچگاه برای پوستهای تیره از رنگ سبز، بنفش و یا قهوه ای تیره استفاده نکنید برای این پوست میتوان از قهوه ای روشن ، طلائی ، آجری و صورتی استفاده کرد و برای پوستهای روشن از سایه آبی ، سبز و بنفش استفاده کنید .

۶) با یک قلم مو خطوط را محو کنید تا لبه نداشته باشند توجه داشته باشید که سایه چشم برای خانمهای جوان است چون خانمهای مسن را پیرتر نشان میدهد .

۷) کمی سایه روشن را با برس اسنفجی در وسط پلک بزنید این کار درخشش چشم شما را بیشتر میکند .

۸) اکنون پودر Fix را که به زیر چشمتان زده اید میتوانید پاک کنید .

۹) برای خط چشم کشیدن متدهای مختلفی وجود دارد که براساس مد تغییر میکند . خط چشم بهترین راه برای نشان دادن شکل چشم است و مشکل ترین قسمت آرایش می باشد شما برای خط کشیدن میتوانید از خط چشم مایع ، مداد چشم و یا سایه تیره استفاده کنید روبروی یک آئینه بنشینید آرنج تان را روی یک میز قرار دهید تا ثابت باشد با انگشتان پوست پلک تان را بطرف بالا بکشید به پائین نگاه کنید از گوشه جلوی چشم شروع کنید و خط را در کنار مژه ها به طرف گوشه خارجی چشم امتداد دهید گوشه انتهائی را کمی پهن تر بکشید . اگر خط چشم خراب شد صبر کنید کمی خشک شود بعد با استفاده از گوش پاک کن آنرا پاک کنید ، پلکتان را هم نزنید تا خط چشم خشک شود .

استفاده از مداد چشم برای خط کشیدن آسانتر است توجه کنید هر دفعه نوک مدادتان را بتراشید این کار باعث میشود از آلودی نوک مداد جلوگیری شود با مداد شما میتوانید زیر و داخل چشم را خط بکشید اگر برایتان کشیدن خط صاف مشکل بود نقاط ریزی بالای پلک بگذارید بعد آنها را به هم وصل کنید . گریمورهای حرفه ای گاهی از سایه دودی بجای خط چشم استفاده می کنند و با این حقه جلوه بسیار طبیعی به چشم میدهند.

۱۰) با دستگاه فر مژه ، مژه ها را کمی حالت بدهید که اینگونه چشم ها بازتر و دلفریب تر میشوند .

۱۱) تنها یک قلم از لوازم آرایشی است که زنان در بیابان هم با خود میبرند و آن ریمل می باشد ریملها معمولاٌ یک برس مارپیچی دارند که استفاده از آنها را راحت میکند برای ریمل زدن بهتر است چشمها بسته باشد اول پشت مژه ها را ریمل بزنید بعد از پائین و از ریشه بسمت بالا مژه ها را ریمل بزنید وقتی چشم بسته باشد مژه های پائینی باعث میشوند که مژه های بالا حالت بگیرند . برای بلند تر کردن مژه ها میتوان از ریمل مژک دار استفاده کنید یا اینکه با نوک برس ریمل نوک مژه ها را با حرکات رفت و برگشتی ریمل بزنید برای اینکه مژه ها ظخیم تر معلوم شوند میتوانید بر روی مژه ها ابتدا پودر تالک بزنید سپس چند بار ریمل بزنید .

۱۲) اگر بخواهیم از مژه مصنوعی استفاده کنیم بهتر است که مژه های تک را بکار بریم زیرا طبیعی تر بنظر می رسند برای کسانیکه مژه های کمی دارند در طول پلک مژه ها را بچسبانید ولی اگر بخواهید که فقط چشم را کشیده تر نشان دهید چند دانه مژه در گوشه انتهائی چشم بچسبانید ودر انتها کمی ریمل به آنها بزنید .

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...