رفتن به مطلب

با خیال راحت گوشت قرمز بخورید


ارسال های توصیه شده

86456454554.jpeg

 

محققان در بررسی های اخیر خود تصور اشتباهی را که مدت ها مصرف گوشت قرمز را با افزایش خطر بروز حملات قلبی و سرطان مرتبط می داد، رد کردند.

به گزارش گروه علمی پژوهشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران “ایسکانیوز”، به نقل از medindia، محققان انگلیسی معتقدند که مردم معمولاً مقداری گوشت قرمز مصرف می کنند که عموماً مشکلی برای آن ها ایجاد نمی کند و ارتباطی با بروز بیماری در آن ها ندارد.

روش های زراعت مدرن میزان چربی گوشت قرمز را کاهش داده اند که این مقدار چربی حتی در جوجه ها کم تر هم می شود و این در حالی است که گوشت قرمز حاوی مواد مغذی و حیاتی بسیاری همچون آهن است.

محققان بر این باورند افراد گیاهخواری که از پنیر چدار استفاده می کنند، ۷ برابر بیش از مصرف گوشت قرمز چربی دریافت می کنند.

مصرف گوشت قرمز نسبت به ۳۰ سال گذشته کاهش چشمگیری داشته و این کاهش مصرق در انگلیس بیش از سایر کشورهای اسپانیا، سوئد، فرانسه و ایتالیا بوده است.

تحقیقات حاکی از آن است که میان مصرف گوشت قرمز و بروز بیماری های قلبی عروقی هیچ ارتباطی وجود نداشته و در واقع حاوی اسیدهای چربی است که می تواند از قلب محافظت کند.

iscanews

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...