رفتن به مطلب

امكانات جديد جستجو براي كاربران تجاري آندرويد


آریوبرزن

ارسال های توصیه شده

امكانات جديد جستجو براي كاربران تجاري آندرويد

 

 

گروه خبری GSM: گوگل كه به علت ضعف سيستم عامل آندرويد با انتقادات شديدي در اين زمينه مواجه شده، در تلاش براي ارتقاي امكانات اين سيستم عامل به خصوص براي صاحبان مشاغل است.

 

به گزارش فارس به نقل از تك وب، يكي از تحولات مهمي كه بايد در آندرويد رخ دهد به روزرساني آن از لحاظ امنيتي است. تاكنون هزاران كاربر به علت مشكلات امنيتي اين سيستم عامل به شدت گوگل را مورد حمله قرار داده اند.

گوگل قول داده هم امنيت آندرويد را بيشتر كند و هم سازگاري آن را با ديگر پلاتفورم هاي همراه افزايش دهد. در همين راستا قرار است امكانات زيادي براي همگام سازي يا سينك اطلاعات به اين سيستم عامل اضافه شود.

همچنين نسخه تازه اي از برنامه Google Apps Device Policy براي اين سيستم عامل طراحي شده كه به مديران شركت ها اجازه مي دهد به فايل هاي ذخيره شده بر روي دستگاه هاي دزديده شده يا گم شده دسترسي پيدا كنند و در صورت لزوم آنها را پاك كنند. البته براي اجراي صحيح اين قابليت بايد از قبل تنظيمات مورد نياز بر روي سيستم ها اعمال شده باشد. تغيير كلمه عبور از راه دور هم در اين سيستم گنجانده شده است.

رمزگذاري اطلاعات بر روي گوشي ها و تبلت ها هم از جمله ديگر امكاناتي است كه بر روي اين سرويس در نظر گرفته شده است. برنامه ديگري كه براي آندرويد در نظر گرفته شده Google Apps Lookupاست كه به كاربران در يك مجموعه كاري يا تجاري امكان مي دهد تا همكاران خود را در داخل يك سازمان شناسايي كنند.

بدين منظور امكانات جستجوي مناسبي هم در نظر گرفته شده است. جستجوي صوتي، ارسال ايميل ، پيام كوتاه و آفلاين از جمله ديگر قابليت هاي اين برنامه است.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...