Fo.Roo.GH 24356 ارسال شده در 3 تیر، 2011 وزير ارتباطات با بيان اينکه "از ابتدای شهريور ماه سال جاري، اينترنت ملی جايگزين اينترنت جهانی در کشور می شود"، خاطرنشان کرد "با اجرای اينترنت ملی مباحثی چون امنيت و حفظ اطلاعات در درون کشور نيز تحقق می يابد." به گزارش خبرگزاری فارس، رضا تقی پور در حاشيه نشست هم انديشی و راهبردی طرح ملی خريد اعتباری (ميزان) در مرکز همايش های بين المللی سازمان صدا و سيما، در خصوص شبکه اينترنت ملی گفت: "طبق برنامه ريزی زمانبندی شده چارچوب کلی اين شبکه تعيين شده است و طراحی مفهومی آن نيز به پايان رسيده است." وی ادامه داد: اجرای جزئی اين شبکه نيز در شهريور ماه سال گذشته صورت گرفت همچنين در حال حاضر بسياری از دستگاه های دولتی برای برقراری ارتباط بين دفاتر خود از اينترنت ملی استفاده ميکنند و همچنين برخی از مدارس نيز از اينترنت ملی استفاده ميکنند. وی افزود تاکنون به کاربران خانگی اينترنت ملی ارائه نمی شد و شايد به اين دليل برای مردم ملموس نبوده است اما از ابتدای شهريور امسال اينترنت ملی جايگزين شبکه اينترنت جهانی خواهد شد. وی در ادامه گفت، هماکنون متقاضيان اينترنت ملی (اينترانت کشوری) ميتوانند برای اخذ اين سرويس به مخابرات استانی مراجعه نمايند. وزير ارتباطات در ادامه تأکيد کرد: از شهريور سال جاری نيز شرکت های ارائه دهند سرويس های اينترنت تنها می توانند اينترنت ملی يا همان اينترانت کشوری را ارائه دهند. به گفته وی اين شبکه طبق پيش بينيها ظرف دو يا سه سال آينده به شکل مطلوب خواهد رسيد. تقی پور افزود: با اجرای اين شبکه اينترنت و سرويس های متنوع اينترنتی ارزان قيمت در اختيار مردم قرار می گيرد. همچنين مباحثی چون امنيت و حفظ اطلاعات در درون کشور نيز با اجرای اينترنت ملی تحقق می يابد. اين مقام دولت دهم، پايدار کردن شبکه اينترنت ملی و استفاده از اطلاعات ذخيره شده در آينده را از ديگر مزيت های آن دانست. بالاترین 24
Fo.Roo.GH 24356 سازنده ارسال شده در 3 تیر، 2011 از کار افتادن تمامی vpn ها و فیــــلتر شکنها از عواقب اینترنت ملی!!/تبدیل دهکده جهانی به دهکده ولایت!! 23
Fo.Roo.GH 24356 سازنده ارسال شده در 3 تیر، 2011 فکر کنم این اتفاق اگه بیفته فقط همین نواندیشان واسه ماها میمونه http://noandishaan.com/forums/images/smilies/icon/banel_smiley_4.gif نه فیسبوک نه گوگل ریدر نه هیچ شبکه اجتماعی دیگه ایhttp://noandishaan.com/forums/images/smilies/icon/banel_smiley_4.gif 16
maryam_alien 9906 ارسال شده در 3 تیر، 2011 امکان نداره. اینو گفتن سر مارو یه دو ماه هم اینجوری گرم کنن. 10
danielo 15240 ارسال شده در 3 تیر، 2011 این فکر کنم دروغ 13 باشه. از نظر تکنولوژی باید خرج بسیار بسیار بسیار بالایی بکنند برای اینکار 14
الهام. 8079 ارسال شده در 3 تیر، 2011 این فکر کنم دروغ 13 باشه.از نظر تکنولوژی باید خرج بسیار بسیار بسیار بالایی بکنند برای اینکار اينا حاضرن زندگيشونو بدن كه ما نريم فيسبوك!!!! 14
danielo 15240 ارسال شده در 3 تیر، 2011 اينا حاضرن زندگيشونو بدن كه ما نريم فيسبوك!!!! اخه بقایشون به ساندیس بسیجی بستگی داره. اگر نتونند ساندیس بسیجی ها را تامین کنند.به فنا میرند 7
الهام. 8079 ارسال شده در 3 تیر، 2011 اخه بقایشون به ساندیس بسیجی بستگی داره.اگر نتونند ساندیس بسیجی ها را تامین کنند.به فنا میرند گويا توانايياشونو دست كم گرفتي!!!!! 5
danielo 15240 ارسال شده در 3 تیر، 2011 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام که برای اولین بار این دروغ 13 رو منتشر کرد و ملت همه باور کردن: 12
Hossein.T 22596 ارسال شده در 3 تیر، 2011 این فکر کنم دروغ 13 باشه.از نظر تکنولوژی باید خرج بسیار بسیار بسیار بالایی بکنند برای اینکار بلاک کردن تمامی در خواست ها به سایت های خارجی از طریق Null routing و تبدیل شبکه ی اینترنت به یه اینترانت بزرگ ، کار آنچنان هزینه بری نیست. البته Null routing یکی از کارهاییه که من فکر میکنم بشه برای این هدف انجام داد. متدش هم فکر میکنم به این صورت باشه که روتر ها رو جوری تنظیم میکنن که هرگونه درخواست ارتباط با IP های خارج رو Null کنه و کار Forward درخواست انجام نمیشه و به همین راحتی *****ینگ انجام میشه! (البته اگه این کار شدنی باشه که به نظرم هست!! ;) ) 13
danielo 15240 ارسال شده در 3 تیر، 2011 بلاک کردن تمامی در خواست ها به سایت های خارجی از طریق null routing و تبدیل شبکه ی اینترنت به یه اینترانت بزرگ ، کار آنچنان هزینه بری نیست. البته null routing یکی از کارهاییه که من فکر میکنم بشه برای این هدف انجام داد. متدش هم فکر میکنم به این صورت باشه که روتر ها رو جوری تنظیم میکنن که هرگونه درخواست ارتباط با ip های خارج رو null کنه و کار forward درخواست انجام نمیشه و به همین راحتی *****ینگ انجام میشه!(البته اگه این کار شدنی باشه که به نظرم هست!! ;) ) به نظرت اگر شدنی بود و به این سادگی .تا حالا نمیکردند؟؟ 5
Hossein.T 22596 ارسال شده در 3 تیر، 2011 به نظرت اگر شدنی بود و به این سادگی .تا حالا نمیکردند؟؟ شدنی که به نظر هست . . اما دلیل اینکه این کار رو نکردن تا حالا شاید این باشه که اینترنت برای خیلی از سازمان ها و مراکز ، یه امر حیاتی هست و به هیچ وجه نمیشه به این سادگیا این ارتباط با خارج رو یهویی قطع کرد و همینطور نمیشه اطلاعات لازم از سایت هایی که باید null route بشن رو به سرعت جمع آوری کرد. جواب گویی به اعتراضات یهویی مردم هم خیلی سخت میشه. شاید بشه مثل طرح هدفمند کردن یارانه ها ، کم کم این کار رو انجام داد. البته بازم میگم این در حد یه نظریه هست و مطمئن نیستم درست باشه. 7
masoume 5751 ارسال شده در 3 تیر، 2011 نمیدونم چرا یه ان فکر کردم قراره کره شمالی بشیم . احساس خفگی بهم دست داد. ما الان همه چیمونو از اینترنت دانلود میکنیم با هزار و یک ترفند البته ، به خاطر تحریم نمنه بعضیااا ... یعنی اینا میخان بشینن موتور جستجو بنویسن ، سیستم عامل درست کنن ، نرم افزارای کاربردی ایرانی بنویسن و .... این همه پیشرفت کردیم و من به عنوان یه دانشجوی کامپیوتر خبر ندارم ؟؟؟ 12
Ehsan 112349 ارسال شده در 3 تیر، 2011 یعنی اینا میخان بشینن موتور جستجو بنویسن ، سیستم عامل درست کنن ، نرم افزارای کاربردی ایرانی بنویسن و .... این همه پیشرفت کردیم و من به عنوان یه دانشجوی کامپیوتر خبر ندارم ؟؟؟ ما با ولایـــت زنده ایم،تا زنده ایم رزمـــنده ایم....... هرگز دانلود کردن عکسی را که جوانان ما از حـــرم تا حـــرم با پای برهنه میروند را به دانلود عکس زیباترین بازیگران هالیوود ، رجحان نخواهم داد. 11
masoume 5751 ارسال شده در 3 تیر، 2011 ما با ولایـــت زنده ایم،تا زنده ایم رزمـــنده ایم....... هرگز دانلود کردن عکسی را که جوانان ما از حـــرم تا حـــرم با پای برهنه میروند را به دانلود عکس زیباترین بازیگران هالیوود ، رجحان نخواهم داد. حاج اقا ها که عکس هالیوودی لازم ندارن ، اونا حوری زمینی پیدا میکنن ، قبلتو قبلتو تموم. اینترنت میخان چه کار 7
Avenger 19334 ارسال شده در 3 تیر، 2011 فقط مونده تو نت بیان حالت حکومت نظامی برقرار کنن بگن اجتماع بیش از 10 کراربر در فروم ممنوع 11
داريوش 2148 ارسال شده در 3 تیر، 2011 عذر مي خوام كشوري كه از اخر توي همه زمينه ها اوله البته تو يه زمينه واقعا اوله اونم نقض حقوق بشر به هر چيزي متوسل ميشه كه مردمو هر جوري هست در سطح پاييني قرار بده چند وقته ديگه هم تو نون و مواد غذايي سنسور و ميكروفن ميزارن .اين كارها فقط از دست يه سري...................برمياد 7
morta 3324 ارسال شده در 3 تیر، 2011 از نظر تکنولوژی باید خرج بسیار بسیار بسیار بالایی بکنند برای اینکار اگه بخوان هزینه ی 6 تا نیروگاه بوشهر رو خرج کنن بازم براشون سود آوره ... چه دروغ باشه یا نه ، ولی منتظر اون روز ها باشید ، وقتی بهترین مخ های شریف استخدام دارن میشن ، به نظرتون بازم این کار غیر ممکن ؟ مگه چین همین کارو نکرده ... ( البته نظر من اینه که اگه راه فراری در ثریا هم باشد مردانی از پارس بدان دست خواهد یافت ...) 9
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 3 تیر، 2011 وقتی پست اولو خوندم فقط دلم میخواست برم این کسی رو که این نظرو داده خفه کنم!!! 10
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری