ayhan 2309 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 واقعا برا خودمون متاسفم که همیشع تابع جو موجودبم.......دریاچه اورومیه داره خش میشه و ما گیر دادیم که اسم خلیج عرب ابشه یا فارس... ما عادت کردبم که با جو جلو بریم...الان جو رو خلیجه و بقیع مسایل منابع طبیعی رو فراموش کردیم.......جنگل ها یشمال رو نابود کردن و دارن میکنن و ما گیر اسم خلیجیم... وا اسفااااااااااااااااا:icon_pf (34): 14
am in 25041 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 واقعا برا خودمون متاسفم که همیشع تابع جو موجودبم.......دریاچه اورومیه داره خش میشه و ما گیر دادیم که اسم خلیج عرب ابشه یا فارس...ما عادت کردبم که با جو جلو بریم...الان جو رو خلیجه و بقیع مسایل منابع طبیعی رو فراموش کردیم.......جنگل ها یشمال رو نابود کردن و دارن میکنن و ما گیر اسم خلیجیم... وا اسفااااااااااااااااا:icon_pf (34): هردو موضوع باید اهمیت یکسانی داشته باشن رو تالاب انزلی یه جاده زدن (آخه محض رضای خدا 200 مترش رو پل میزدین به کجاتون بر میخورد؟؟؟؟؟؟؟) و کمرشو شیکوندن نزدیک دو پنجمش مستقیما خشک شد و راهش به دریا هم بسته شد دریاچه کاسپین رو از سهم 50 درصدی زمان شاه رسوندن به 12 درصد اینارو به کی بگیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 18
Ehsan 112349 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 وقتی اسامی ایرانی ها غلام و عبد + نام عربی است. چه انتظاری باید از دلسوزی اونها برای این آب و خاک داشت....... مشکل دریاچه ارومیه چیست که داره خشک میشه؟ 14
jonny depp 8297 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 این کشور چیش درسته که این یکیش درست باشه اما چون به یک مشکل رسیدگی نمیشه بقیه مشکلات هم نباید بهش رسیدگی بشه اسم خلیج فارس یه مشکل دریاچه ارومیه یه مشکل جنگل های شمال یه مشکل و .... حالا چون به این 2 تا رسیدگی نمیشه اون یکیو هم باید بی خیال بشیم 12
H A M I D 1194 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 دریاچه ارومیه خشک شده ! ولی تخت جمشید رفته زیر اب !! به قول یکی از دوستان اب دریاچه ارومیه خالی شده تو تخت جمشید ! کلا مملکته داریم ؟! 10
ayhan 2309 مالک ارسال شده در 26 خرداد، 2011 هردو موضوع باید اهمیت یکسانی داشته باشنرو تالاب انزلی یه جاده زدن (آخه محض رضای خدا 200 مترش رو پل میزدین به کجاتون بر میخورد؟؟؟؟؟؟؟) و کمرشو شیکوندن نزدیک دو پنجمش مستقیما خشک شد و راهش به دریا هم بسته شد دریاچه کاسپین رو از سهم 50 درصدی زمان شاه رسوندن به 12 درصد اینارو به کی بگیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بحث من اینه که ما با جو کار میکنیم نه منطق.....مطمئنا تالاب انزلی و ارومیه کم اهمیت تر از اسم خلیج نیستن ولی ما با جو کار میکنیم... کاسپین نه....اسمش خزره.... وقتی اسامی ایرانی ها غلام و عبد + نام عربی است. چه انتظاری باید از دلسوزی اونها برای این آب و خاک داشت....... مشکل دریاچه ارومیه چیست که داره خشک میشه؟ یکی اینکه 20 تا رود به دریاچه میریخت که رو همه اونا سد زدن.....و بالی کع زدن دریاچه رو دو نیم کزدن....چون با خاک پر کردن وسط دریاچه رو....:icon_pf (34): 8
mohsen 88 10106 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 خداييش ياد درياچه اروميه كه ميفتم دلم ميگيره....هر وقت حتي فرصت چند ساعته گير مي آورديم با بچه ها ميرفتيم چي چست..... اما همين چند روز پيش تو نت خوندم كه طرح احياي درياچه ازوميه به تصويب دولت رسيده و منابع ماليش هم مشخص شده.....اونجا رو قصد دارن درست كنن.اما فقط اونجا كه نيست.هر كسي از منطقه اي كه داره زندگي ميكنه ميتونه يه مثال بياره.امين از تالاب انزلي ميگه...من از ميانكاله و يكي ديگه هم حتما" از جاي ديگه..... 12
ayhan 2309 مالک ارسال شده در 26 خرداد، 2011 دریاچه ارومیه خشک شده !ولی تخت جمشید رفته زیر اب !! به قول یکی از دوستان اب دریاچه ارومیه خالی شده تو تخت جمشید ! کلا مملکته داریم ؟! منطورت مقبره کوروشه؟؟؟؟؟ 3
am in 25041 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 بحث من اینه که ما با جو کار میکنیم نه منطق.....مطمئنا تالاب انزلی و ارومیه کم اهمیت تر از اسم خلیج نیستن ولی ما با جو کار میکنیم...کاسپین نه....اسمش خزره.... یکی اینکه 20 تا رود به دریاچه میریخت که رو همه اونا سد زدن.....و بالی کع زدن دریاچه رو دو نیم کزدن....چون با خاک پر کردن وسط دریاچه رو....:icon_pf (34): وقتی دنیا به احترام ما یه اسم میگه ماهم همونو میگیم تو نقشه های 3000 سال پیش یونانم کاسپینه تازه اسم قزوین و کاشان هم از قوم کاسپی استخراج شده که کاملا تو ایران امروزی زندگی میکردن و میکنن اما خزر الان نیست چون توی قسمت روسیه فعلی بودن الان اگه تونستی اونجا خزر (khezer) بیابی بیا اسمشو بزار اون اسم مصر هم ممفیس بوده الان تو دنیا 3تا اسم مختلف داره 9
کهربا 18091 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 دریاچه ارومیه مهم هستش خیلی هم مهمه اما اگه خشک بشه بازم دریاچه خشک شده ارومیه است اما خلیج پارس اگه بشه خلیج عرب(:icon_pf (34):) دیگه خشک و پر آبش فرقی نمیکنه 11
am in 25041 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 بحثم نکن منحرف میشه بحث ارومیه راستی شنیدم آب رودخونه اصلیش رو منتقل کردن به ارس تا اون سدی که روش میزنن به صرفه بشه 2
H A M I D 1194 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 منطورت مقبره کوروشه؟؟؟؟؟ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام بحثم نکن منحرف میشه بحث ارومیهراستی شنیدم آب رودخونه اصلیش رو منتقل کردن به ارس تا اون سدی که روش میزنن به صرفه بشه بهله ببخش که خارج ازارومیه گفتم ! 2
am in 25041 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام بهله ببخش که خارج ازارومیه گفتم ! با این آیهان گولاخ بودم الان میاد با من کل کل تاریخی را میندازه 1
ayhan 2309 مالک ارسال شده در 26 خرداد، 2011 دریاچه ارومیه مهم هستش خیلی هم مهمه اما اگه خشک بشه بازم دریاچه خشک شده ارومیه است اما خلیج پارس اگه بشه خلیج عرب(:icon_pf (34):) دیگه خشک و پر آبش فرقی نمیکنه واا.....مهم بهره برداری از منابع اونه......عربا دارن نفت و گازشو میکشن و ما هم اسمشو یدک می کشیم..... بحثم نکن منحرف میشه بحث ارومیهراستی شنیدم آب رودخونه اصلیش رو منتقل کردن به ارس تا اون سدی که روش میزنن به صرفه بشه نمیدانم....... 2
ayhan 2309 مالک ارسال شده در 26 خرداد، 2011 وقتی دنیا به احترام ما یه اسم میگه ماهم همونو میگیمتو نقشه های 3000 سال پیش یونانم کاسپینه تازه اسم قزوین و کاشان هم از قوم کاسپی استخراج شده که کاملا تو ایران امروزی زندگی میکردن و میکنن اما خزر الان نیست چون توی قسمت روسیه فعلی بودن الان اگه تونستی اونجا خزر (khezer) بیابی بیا اسمشو بزار اون اسم مصر هم ممفیس بوده الان تو دنیا 3تا اسم مختلف داره نمیشه که اسم ها رو طبق ساکنین کنونی تغییر داد.......دور تا دور خلیج عرب هستن........الان پس یابد بزارن خلیج ع ر ب؟؟؟؟؟
morta 3324 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 خداييش ياد درياچه اروميه كه ميفتم دلم ميگيره....هر وقت حتي فرصت چند ساعته گير مي آورديم با بچه ها ميرفتيم چي چست.....اما همين چند روز پيش تو نت خوندم كه طرح احياي درياچه ازوميه به تصويب دولت رسيده و منابع ماليش هم مشخص شده.....اونجا رو قصد دارن درست كنن.اما فقط اونجا كه نيست.هر كسي از منطقه اي كه داره زندگي ميكنه ميتونه يه مثال بياره.امين از تالاب انزلي ميگه...من از ميانكاله و يكي ديگه هم حتما" از جاي ديگه..... واقعا دلم واسه طبیعتی ( و حتی آثار باستانی ای ) که گیر من نوعی افتاده میسوزه ... :icon_gol: 3
mohsen 88 10106 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 الانم بحث ميشه سر اينكه بگيم درياي خزر يا كاسپين يا... درحاليكه سهم ما از دريا رو ازمون دارن ميگيرن. تو خليج فارس هم همين اتفاق افتاد...به قول آيهان يه جورايي انگار جوسازي ميكنن.درسته كه بايد مراقب باشيم تا واژه هاي جعلي جايگزين واژه هاي اصلي نشه.اما ببينين همين كشور به قول بعضيا نيم وجبي و بي تمدن قطر بزرگترين صادركننده گاز lng به دنيا شده از كدوم منبع گازي؟از هموني كه ما بهش ميگيم پارس جنوبي....يه بنده خدايي ميگفت رقابت ما و قطر سر اين ميدون شبيه اين شده كه ما داريم با سوراخهاي به كوچيكي يه مته برداشت ميكنيم و اونا با استفاده از پمپ و لوله هاي چند اينچي! 8
mohsen 88 10106 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 واقعا دلم واسه طبیعتی ( و حتی آثار باستانی ای ) که گیر من نوعی افتاده میسوزه ... :icon_gol: بايد مثل بابابزرگها حرف بزنيم.بايد بگيم از ما كه گذشت...خدا كنه بچه هاي ما يه تصوير خوبي از محيط زيست ببينن. 3
spow 44202 ارسال شده در 27 خرداد، 2011 خداييش ياد درياچه اروميه كه ميفتم دلم ميگيره....هر وقت حتي فرصت چند ساعته گير مي آورديم با بچه ها ميرفتيم چي چست.....اما همين چند روز پيش تو نت خوندم كه طرح احياي درياچه ازوميه به تصويب دولت رسيده و منابع ماليش هم مشخص شده.....اونجا رو قصد دارن درست كنن.اما فقط اونجا كه نيست.هر كسي از منطقه اي كه داره زندگي ميكنه ميتونه يه مثال بياره.امين از تالاب انزلي ميگه...من از ميانكاله و يكي ديگه هم حتما" از جاي ديگه..... چه جالب! واسه همین اومدن به جای اینکه پل بسازن ازوسط دریاچه یه سدخاکی ریختن که کلا به دوقسمت تقسیمش کرد؟ نوش داروی بعد مرگ سهراب؟ اب بندهای رودهای منتهی به دریاچه چی؟ کارشناسی شده بودن؟ بیخیال بابا یه چندسال بعد برا نسل اینده قصه خواهیم گفت از دریاچه ای که بود ونیست همونطوری که الان دارن برامون ازحق پنجاه درصدیمون از کاسسپین یا خزر قصه میگن! 5
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری