رفتن به مطلب

دختر ایرانی که به اجبار وهابی ها حجاب خود را تغییر داد+عكس


ارسال های توصیه شده

95726.jpgآنان معتقدند که در نمایشگاه امسال کتاب های غیر اخلاقی و مغایر با اندیشه وهابیت بیشتر از سال های گذشته یافت می شود لذا باید با آن مبارزه کرد تا به اصطلاح اندیشه های مردم منحرف نشود.

شیعه آنلاین: اخبار رسیده از ریاض پایتخت عربستان سعودی حاکی از آن است که خانم "فاطمه محمدی" نقاش و شاعر ایرانی که برای شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب به ریاض عربستان سفر کرده بود، با رفتار ناپسند و فشار نیروهای وهابی سعودی نوع پوشش و حجاب خود را تغییر داد.

گفته می شود وی در ابتدا مانتو و روسری ساده ای پوشیده بود اما با فشار بیش از حد وهابیون افراطی مجبور شد که مانتوی و روسری مدل کشورهای حوزه خلیج فارس بپوشد.

"فاطمه محمدی" که در غرفه فرهنگ و هنر جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کرد، طی اظهاراتی در این باره ضمن تأیید این خبر، افزود: آنان حتی با فشار از من خواستند که با نقاب صورت خود را نیز بپوشانم اما من به این درخواست آنان تن ندادم.

قابل ذکر است دو روز پیش در خبری تحت عنوان "تصاویر حمله وهابیون افراطی به نمایشگاه کتاب ریاض" از حمله و درگیری نیروهای افراطی در نمایشگاه بین المللی کتاب ریاض خبر دادیم. این وهابیون افراطی در چندمین روز پیاپی به صورت وحشیانه به این نمایشگاه حمله کرده و در پی یافتن و جمع آوری کتاب های غیر اخلاقی و مخالف اندیشه های خود بودند.

گفته می شود این نیروهای وهابی پیش از حمله به این نمایشگاه چندین ساعت آن را محاصره کرده بودند و رفت و آمد خودروهایی که حامل کتاب بود را زیر نظر داشتند. آنان معتقدند که در نمایشگاه امسال کتاب های غیر اخلاقی و مغایر با اندیشه وهابیت بیشتر از سال های گذشته یافت می شود لذا باید با آن مبارزه کرد تا به اصطلاح اندیشه های مردم منحرف نشود.

16929_OSB7455H_pic.jpg

گردآوری:گروه خبر سیمرغ

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

منبع:shia-online.ir

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...