رفتن به مطلب

کدوم بهتره؟


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام به دوستان گلم

بچه ها شماها عیدای بچگیتونو بیشتر دوس دارین یا عیدای الانتونو؟چرا؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

من خودم فرقی برام نداره چون از نظرم عید عیددیگه فرقی نداره اما دیشب اخبار با مردم مصاحبه میکرد مردم اکثرا عیدای بچگیشونو دوس داشتن حالا خواستم ببینم نظر بروبچ چیه؟

  • Like 15
ارسال شده در
سلام به دوستان گلم

بچه ها شماها عیدای بچگیتونو بیشتر دوس دارین یا عیدای الانتونو؟چرا؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

من خودم فرقی برام نداره چون از نظرم عید عیددیگه فرقی نداره اما دیشب اخبار با مردم مصاحبه میکرد مردم اکثرا عیدای بچگیشونو دوس داشتن حالا خواستم ببینم نظر بروبچ چیه؟

عيدي بچگيم با عيدي حالام هيچ فرقي نكرده همش نقدي بوده الانم مقدارش بيشتر شده :ws3: اما يبار يكي گل سر بهم عيدي داد بدترين عيديم بود ايشششش:w00:من نقد دوست دارم فقط:icon_redface:

  • Like 8
ارسال شده در

منم زياد برام فرقي نميكنه

 

ولي ديگه فك و فاميل بهم عيدي نميدن:w821:

 

بجاش به برادرزادم عيدي ميدن:4chsmu1: منم ميخوام

 

آهان ياد يه خاطره افتادم:4chsmu1:

 

اونموقع كه بچه بوديم خونه هركي ميرفتيم بهمون تخم مرغ رنگي ميدادن

 

يبار زن داييم تخم مرغ نپخته رو رنگ كرد داد بهمون

 

نميدونستم نپختس

 

بعدش رفتيم تو حياط لي لي بازي كنيم:4chsmu1:

 

منم از ترس اينكه بچه هاي ديگه تخم مرغ منو بخورن (جيب هم نداشتم) ديگه گذاشتمش تو پيرنم (فهميدين چ جوري؟؟؟:4chsmu1:)

 

خلاصه وسط بازي خوردم زمين شكمم تخم مرغي شد:ws28::ws28::ws28:

  • Like 11
ارسال شده در

من عاشق تک تک روزای بچگیمم اما الان هم عید قشنگه

 

فرقی نمیکنه:w16:

  • Like 8
ارسال شده در

رویه مملکت با شتاب زیادی رو به سوی قهقراست!پس بالطبع هر سال بدتر از پارسال قدیما همه تو یه سطح بودن همه با هم گرم تر بودن محبت بود کم و بیش صداقتی بود ولی به حول قوه الهی و رخت بربستن داور بر حق از این مملکت بسان کویر وحشت!مردمی سطحی نگر شهرت باز و بی محبت پول پرست!بوجود امده که واقعا زندگی رو سخت کرده!تحرکی نشاطی شور هیچی تنها سوژه قابل اشاره در اعیاد ویراژ ماشینهای پولداران و انگشت به دهان ماندن بچه های بخت برگشته که خدا عالم است وصف حالشون رو محصول حکمرانی نظام جهل و جنایت(این قسمت باید تاکید میشد:ws3:):w00:

  • Like 11
ارسال شده در
عيدي بچگيم با عيدي حالام هيچ فرقي نكرده همش نقدي بوده الانم مقدارش بيشتر شده :ws3: اما يبار يكي گل سر بهم عيدي داد بدترين عيديم بود ايشششش:w00:من نقد دوست دارم فقط:icon_redface:

منم همیشه نقد قبول دارم

فدات عیدیتو نگفتم عیدو گفتم.

  • Like 4
ارسال شده در
منم همیشه نقد قبول دارم

فدات عیدیتو نگفتم عیدو گفتم.

قبلانا بهتر بود همه دور هم بوديم يادش بخير بيكامون ميبرديم سيزده بدر دست مامانامون با هم حل ميكردم ما سرگرم بازي بوديم:ws3:حالا هم شكر بد نيست من عاشقه سيزده بدر رقص دور اتيشم:icon_redface:

  • Like 8
ارسال شده در

بچگي .. وقتي من و باباجونم دوتايي سر سفره هفت سين مينشستيم و منتظر لحظه ي تحويل سال بوديم .. :62izy85:

وقتي منتظر بودم باباجونم عيديمو بهم بده

  • Like 5
ارسال شده در

عیدیای بچگیمو...چون اون موقع ها عید و عیدی معنی داشت...الان دیگه عیدی به ادم نمیچسبه چون اولا عیدا دیگه مثل عیدای قدیم نیست دوما ما بزرگ شدیم و پول و کادو دیگه برامون ارزش دوران بچگی و نداره...اون قدر که بچگی بهمون مزه میداد الان دیگه نمیدونه.....

  • Like 8
ارسال شده در
سلام به دوستان گلم

بچه ها شماها عیدای بچگیتونو بیشتر دوس دارین یا عیدای الانتونو؟چرا؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

من خودم فرقی برام نداره چون از نظرم عید عیددیگه فرقی نداره اما دیشب اخبار با مردم مصاحبه میکرد مردم اکثرا عیدای بچگیشونو دوس داشتن حالا خواستم ببینم نظر بروبچ چیه؟

من کلا همه چیز رو در بچگیم بیشتر دوس داشتم

چون کوچکترین چیزها برام لذت بخش بود

حالیمون نبود اطرافمون چی میگذره فقط جنبه های مثبت رو میدیدیم:ws37:

  • Like 3
ارسال شده در

عیدهای گذشته اصلا قابل مقایسه با الان نیست......

 

به هیچ وجه اون صمیمیت گذشته بین همسایه ها و اقوام در کار نیست.....

 

گرد دروغ و بداخلاقی به مردم هم رخنه کرده.

  • Like 8
ارسال شده در
سلام به دوستان گلم

بچه ها شماها عیدای بچگیتونو بیشتر دوس دارین یا عیدای الانتونو؟چرا؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

من خودم فرقی برام نداره چون از نظرم عید عیددیگه فرقی نداره اما دیشب اخبار با مردم مصاحبه میکرد مردم اکثرا عیدای بچگیشونو دوس داشتن حالا خواستم ببینم نظر بروبچ چیه؟

 

عید های بچگیمون؟:ws3:

مگه الان بزرگ شدیم ؟:ws52::ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
عید های بچگیمون؟:ws3:

مگه الان بزرگ شدیم ؟:ws52::ws3:[/QUOT

نمیدونمممممممممممممممممممممممم

  • Like 2
ارسال شده در
قبلانا بهتر بود همه دور هم بوديم يادش بخير بيكامون ميبرديم سيزده بدر دست مامانامون با هم حل ميكردم ما سرگرم بازي بوديم:ws3:حالا هم شكر بد نيست من عاشقه سيزده بدر رقص دور اتيشم:icon_redface:

لا اله الا الله.......

 

یکی بیاد جلوی این جوجه را بگیره،مرتبا ترویج بی بند و باری میکنه.....

 

تا دیروز تبلیغ داشتن دوست پسر میکرد،حالا داره تبلیغ رقصیدن دور آتش میکنه......

  • Like 8
ارسال شده در

نفسی که از مکانی پر اجیل و میوه و کانونی گرم بیرون بیاد عاقبتش انحطاط است:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

واسه منم قابل مقایسه نیست....

 

آدما همون آدمان...مهربونیا...صمیمیتا...همه همونه:mornincoffee:

 

ولی ما دیگه نه سیزده بدر میریم....نه عید دیدنی خونه ی کسی....خونه ایم و آجیل میخوریم....تقصیر کیه...نمیدونم:ws51:

  • Like 4
ارسال شده در
واسه منم قابل مقایسه نیست....

 

آدما همون آدمان...مهربونیا...صمیمیتا...همه همونه:mornincoffee:

 

ولی ما دیگه نه سیزده بدر میریم....نه عید دیدنی خونه ی کسی....خونه ایم و آجیل میخوریم....تقصیر کیه...نمیدونم:ws51:

چرا نمیرین؟؟

ارسال شده در

قديم ها لحظه شماري بود براي عيد زيبايي بهار ولي متاسفانه حالا دوست داريم اگه اومد زود بره چون واقعا همه رسم هاي قشنگ شو گرفتن حتي لحظه سال تحويل بايد بصورت عربي دعا كرد

  • Like 4
ارسال شده در

من عیدی بچگی هام رو خیــــــــــلــــــــــی بیشتر دوست داشتم :w16:

الان عیدی ها فقط نقدیه و تنها نشونه یه رسمه

خب این به نظرم جالب نیست

اما عیدی غیرنقدی باعث می شه که طرف بیشتر بهت فکر کنه و این حس رو بهم می داد که حتما خیلی دوستم داشته که رفته دنبال فلان چیز برام گشته :ws37:

البته در حال حاضر هم افرادی که بهشون احساس خاصی دارم هنوز هم برام هدیه مورد علاقه ام رو تهیه می کنن :icon_gol: اما باقی نقدی حساب می کنن :ws3:

 

 

 

.

 

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...