p mehdi q 6226 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 بازم سلام خوبین:icon_pf (44): فکر میکنید از قدم زدن و دیدن جلوه های طبیعی یا غیر طبیعیه کدوم نقطه از دنیا احساس آرامش میکنید جاش مهم نیست . ممکنه یه روستا در کنار جوی آب باشه که گوسفندا در حال بع بع کردن هستند یا می تونه خیابونهای پاریس باشه که از هر جاش صدای موسیقیه دلنواز به گوش میرسه با تشکر از آبجی سارا :ws3: 22
p mehdi q 6226 سازنده ارسال شده در 14 خرداد، 2011 مهم نیست کجا قدم بزنم مهم اینه با کی قدم بزنم این نکته اساسیه . اما وقتی با اون کی قدم بزنی دیگه زیاد متوجه جلوه های طبیعی نمی شی . ولی این هم می تونه موضوع یه تاپیک باشه . می تونی خودت بزنی؟ 4
Valentina 13665 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 مهم نیست کجا قدم بزنم مهم اینه با کی قدم بزنم :ws28: الان داره برف میاد...زیر برفم حال میده قدم زدن 3
bme.masood 5832 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 این نکته اساسیه . اما وقتی با اون کی قدم بزنی دیگه زیاد متوجه جلوه های طبیعی نمی شی . ولی این هم می تونه موضوع یه تاپیک باشه . می تونی خودت بزنی؟ اره خب . نه برف مهمه نه موسیقی نه ... اما تنهایی زیر بارون چیک چیک قدم زدنو تو شب تاریک خیلی دوست دارم . چندبار تجربه دارم نه عزیز شما رو دور ایده گرفتنی خودت استادش کن 6
m.mahnaz 1020 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 اگه منو ول کنن...... همه روزای پاییز و دلم میخواد تهنای تهنا قدم بزنم....:w42: البته قدم زدن زیر برف توی سکوت زمستون هم حال خودشو داره................ واما یه جایی که از بودن وقدم زدن توش خسته نمیشم.....همه فصلها هم قشنگه اونجا........(( کاخ نیاورانه........ خیلی رویاییه .......)) خدا روح باعث و بانی سازندش و قرین رحمت کنه...:icon_pf (17): مثل بهشت میمونه........ خیلی وقتا هم میرم با دوستان تو کافش میشینم...:w31:.. صدای پرنده ها هم که دیگه محشره..... کلی مینا اونجاست...... 9
کتایون 15177 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 من دوست دارم زیر بارون راه برم اونم تنها...کجاش زیاد مهم نیست... 5
Aartemis 6639 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 منم دوست دارم زیر برف یا بارون باشه شب باشه زیر نور چراغ هیچ صدایی نیاد خلوت باشه 5
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 شیراز زیبا و تخت جمشید باشکوه درحالی که صدای موسیقی های محلی شیرازی به گوشم میرسه 6
mina_srk 1982 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 آدم وقتی حالش گرفتس که حتما نباید قدم بزنه اگه میگفتی:وقتی حالتون گرفتس در کجا احساس آرامش میکنین!!؟؟؟ بهتر بود!!! امممممممم،خیلی جاها رو دوست دارم دوست دارم تنها برم تو جاده ی الموت روی اون چمنا دراز بکشمو آسمونو نگاه کنم و با خودم حرف بزنم! دوست دارم برم حموم با آب حرف بزنم دوست دارم کنار یه چشمه باشم که داره قل قل میکنه(درست نوشتم؟) دوست دارم برم رشت تو خیابوناش راه برم دوست دارم برم شب بالا پشت بوم ستاره ها رو نگاه کنم دوست دارم برم یونی دوست دارم برم تو گردنه های اسالم بشینم تو مه و صدای ببعی و زنگوله بیاد دوست دارم برم بابلسر کنار یه عالمه آدمای مختلف که شب لب دریا هستنو صدای ضبط ماشین و زیاد کردن و دارن میرقصن و خوشن دوست دارم.... 6
محمــد 4415 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 من ميرم كنار رودخونه پامو ميزارم تو آب اگه هوا هم گرم بود يه آب تني توپ هم ميكنم 5
p mehdi q 6226 سازنده ارسال شده در 14 خرداد، 2011 آدم وقتی حالش گرفتس که حتما نباید قدم بزنهاگه میگفتی:وقتی حالتون گرفتس در کجا احساس آرامش میکنین!!؟؟؟ آره درست میگی . همش تقصیر اونه که ایده تاپیکو ازش گرفتم من اگه خودم فکر میکردم . حتما همین که شما گفتی رو می زدم من کلا آدم نامردیم می دونم 6
محمــد 4415 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 دوست دارم تنها باشم و برم باغ ارم قدم بزنم حالا باغ از كجا؟ 3
تینا 15116 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 دوست دارم تنها برم تو جاده ی الموت روی اون چمنا دراز بکشمو آسمونو نگاه کنم و با خودم حرف بزنم! ... وای نه حالم از جاده الموت بهم میخوره 2
M.P.E.B 4893 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 حالا باغ از كجا؟ ته هر باغي فقط باغ ارم خوب منم خونمون شيرازه ديگه باغ ارم نزديكمه 2
mina_srk 1982 ارسال شده در 14 خرداد، 2011 آره درست میگی . همش تقصیر اونه که ایده تاپیکو ازش گرفتم من اگه خودم فکر میکردم . حتما همین که شما گفتی رو می زدم من کلا آدم نامردیم می دونم خب موضوعشو عوض کن،چه ربطی به نامردی داره:| 2
p mehdi q 6226 سازنده ارسال شده در 14 خرداد، 2011 خب موضوعشو عوض کن،چه ربطی به نامردی داره:| اون موضوعی که تو تالار اصلی گفتگو قرار گرفته دیگه عوض نمیشه من به خاطر اینکه حرفتون زمین نمونه مو ضوعی که تو تاپیک نشون داده میشه رو عوض کردم 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری