رفتن به مطلب

وقتی حالتون گرفته است از قدم زدن در کجا احساس آرامش میکنید( با تشکر از راهنمایی های سارا افشار)


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

بازم سلام :ws52:

 

خوبین:icon_pf (44):

 

 

فکر میکنید از قدم زدن و دیدن جلوه های طبیعی یا غیر طبیعیه کدوم نقطه از دنیا احساس آرامش میکنید

 

جاش مهم نیست . ممکنه یه روستا در کنار جوی آب باشه که گوسفندا در حال بع بع کردن هستند

 

یا می تونه خیابونهای پاریس باشه که از هر جاش صدای موسیقیه دلنواز به گوش میرسه

 

 

 

 

با تشکر از آبجی سارا

:ws3::ws3::ws3:

  • Like 22
ارسال شده در

مهم نیست کجا قدم بزنم

مهم اینه با کی قدم بزنم :ws44:

  • Like 11
ارسال شده در
مهم نیست کجا قدم بزنم

مهم اینه با کی قدم بزنم :ws44:

 

این نکته اساسیه . اما وقتی با اون کی قدم بزنی دیگه زیاد متوجه جلوه های طبیعی نمی شی . :ws52:

 

 

 

ولی این هم می تونه موضوع یه تاپیک باشه . می تونی خودت بزنی؟:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
مهم نیست کجا قدم بزنم

مهم اینه با کی قدم بزنم :ws44:

 

:ws28::ws28::ws28:

 

الان داره برف میاد...زیر برفم حال میده قدم زدن:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
این نکته اساسیه . اما وقتی با اون کی قدم بزنی دیگه زیاد متوجه جلوه های طبیعی نمی شی . :ws52:

 

 

 

ولی این هم می تونه موضوع یه تاپیک باشه . می تونی خودت بزنی؟:ws3:

اره خب . نه برف مهمه نه موسیقی نه ... اما تنهایی زیر بارون چیک چیک قدم زدنو تو شب تاریک خیلی دوست دارم . چندبار تجربه دارم

 

نه عزیز شما رو دور ایده گرفتنی خودت استادش کن :w16:

  • Like 6
ارسال شده در

اگه منو ول کنن...:ws50:... همه روزای پاییز و دلم میخواد تهنای تهنا قدم بزنم....:w42:

البته قدم زدن زیر برف توی سکوت زمستون هم حال خودشو داره................:w16:

واما یه جایی که از بودن وقدم زدن توش خسته نمیشم.....همه فصلها هم قشنگه اونجا........(( کاخ نیاورانه........ خیلی رویاییه .......)) خدا روح باعث و بانی سازندش و قرین رحمت کنه...:icon_pf (17):

مثل بهشت میمونه........ خیلی وقتا هم میرم با دوستان تو کافش میشینم...:w31:.. صدای پرنده ها هم که دیگه محشره..... کلی مینا اونجاست......:ws37:

  • Like 9
ارسال شده در

من دوست دارم زیر بارون راه برم اونم تنها...کجاش زیاد مهم نیست...

  • Like 5
ارسال شده در

منم دوست دارم

زیر برف یا بارون باشه

شب باشه زیر نور چراغ

هیچ صدایی نیاد خلوت باشه

  • Like 5
ارسال شده در

شیراز زیبا و تخت جمشید باشکوه درحالی که صدای موسیقی های محلی شیرازی به گوشم میرسه:ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

آدم وقتی حالش گرفتس که حتما نباید قدم بزنه

اگه میگفتی:وقتی حالتون گرفتس در کجا احساس آرامش میکنین!!؟؟؟ بهتر بود!!!

امممممممم،خیلی جاها رو دوست دارم

دوست دارم تنها برم تو جاده ی الموت روی اون چمنا دراز بکشمو آسمونو نگاه کنم و با خودم حرف بزنم!

دوست دارم برم حموم با آب حرف بزنم

دوست دارم کنار یه چشمه باشم که داره قل قل میکنه(درست نوشتم؟)

دوست دارم برم رشت تو خیابوناش راه برم

دوست دارم برم شب بالا پشت بوم ستاره ها رو نگاه کنم

دوست دارم برم یونی

دوست دارم برم تو گردنه های اسالم بشینم تو مه و صدای ببعی و زنگوله بیاد

دوست دارم برم بابلسر کنار یه عالمه آدمای مختلف که شب لب دریا هستنو صدای ضبط ماشین و زیاد کردن و دارن میرقصن و خوشن

دوست دارم....

  • Like 6
ارسال شده در

من ميرم كنار رودخونه پامو ميزارم تو آب اگه هوا هم گرم بود يه آب تني توپ هم ميكنم:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
آدم وقتی حالش گرفتس که حتما نباید قدم بزنه

اگه میگفتی:وقتی حالتون گرفتس در کجا احساس آرامش میکنین!!؟؟؟

 

آره درست میگی . همش تقصیر اونه که ایده تاپیکو ازش گرفتم :ws3:

 

من اگه خودم فکر میکردم . حتما همین که شما گفتی رو می زدم :ws52:

 

 

من کلا آدم نامردیم می دونم :icon_redface:

  • Like 6
ارسال شده در

دوست دارم تنها باشم و برم باغ ارم قدم بزنم

  • Like 5
ارسال شده در
دوست دارم تنها باشم و برم باغ ارم قدم بزنم

حالا باغ از كجا؟:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در

دوست دارم تنها برم تو جاده ی الموت روی اون چمنا دراز بکشمو آسمونو نگاه کنم و با خودم حرف بزنم!

...

وای نه حالم از جاده الموت بهم میخوره

  • Like 2
ارسال شده در
حالا باغ از كجا؟:banel_smiley_4:

 

ته هر باغي فقط باغ ارم

خوب منم خونمون شيرازه ديگه باغ ارم نزديكمه:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

کنار رودخونه

(زاینده رود)

  • Like 2
ارسال شده در
آره درست میگی . همش تقصیر اونه که ایده تاپیکو ازش گرفتم :ws3:

 

من اگه خودم فکر میکردم . حتما همین که شما گفتی رو می زدم :ws52:

 

 

من کلا آدم نامردیم می دونم :icon_redface:

خب موضوعشو عوض کن،چه ربطی به نامردی داره:|

  • Like 2
ارسال شده در
خب موضوعشو عوض کن،چه ربطی به نامردی داره:|

 

اون موضوعی که تو تالار اصلی گفتگو قرار گرفته دیگه عوض نمیشه

 

من به خاطر اینکه حرفتون زمین نمونه مو ضوعی که تو تاپیک نشون داده میشه رو عوض کردم :icon_redface:

  • Like 2
ارسال شده در

جاش مهم نیست

مهم تنها بودنه:icon_gol:

  • Like 5

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...