alborzrad 2116 ارسال شده در 12 خرداد، 2011 فراخوان برای شخصیت خوب سال 1389 در نظر سنجی های رایج بیشتر چهره تاثیر گذار سال مطرح است, بدون در نظر گرفتن مثبت و منفی تاثیر, نظر سنجی برای انتخاب بهترین شخصیت سال 1389 می باشد از دوستان میخام بدون هیچ جهت دهی و بحث سیاسی و ومذهبی ،اقلیتی فقط نام شخصیتی که از نظر اونا شخصیت خوب سال 1389 خورشیدی هست و فقط نام ببرند این شخصیت میتونه سیاسی مذهبی فرهنگی و...... هر شخصی که کاربران میدونند باشه ! این تاپیک به هیچ وجه سیاسی نیست و هرگونه پست و بحث سیاسی پاک خواهد شد(نفل قول از مدیر تالار) 18
spow 44202 ارسال شده در 12 خرداد، 2011 یاد کامبیزحسینی افتادم! خب الان ذهنم یخورده داغونه بعدا خدمت میرسیم 11
ooraman 22216 ارسال شده در 12 خرداد، 2011 با چشم پوشی از بعضی چیزا مبارک.... که بدون قتل عام مردمش از قدرت کنار رفت.... 11
Ehsan 112349 ارسال شده در 12 خرداد، 2011 شخصیت خوب=پینوکیوی ایران شخصیت بد=ده نمکی و شریفی نیا شخصیت زشت=یک مجموعه عظیم دیکتـــاتوری 13
alborzrad 2116 سازنده ارسال شده در 12 خرداد، 2011 یک سوال اسم شخصیت سیاسی را بیارم یا نه؟؟ بیار عزیزم از نظر مدیرا باید ببینی نظرشون چیه البته قضاوت و بحث نباشه و فقطنام باشه گمونم بلامورد باشه 1
Peyman 16150 ارسال شده در 13 خرداد، 2011 خوب : پنگون ها از ماداگاسکار (تو دنیای واقعی این مورد پیدا نمی شه) بد : گروهبان گارسیا و دار و دسته زشت : شریعت نمایی و شرکا 7
داريوش 2148 ارسال شده در 13 خرداد، 2011 برادر رويانيان خيلي ايشون بذر و بخشش دارن خير ببينن ايشون .اسپند دونه دونه اسپند 33 دونه چش نخوره پوفففففففففففف پوفففففففففففف 5
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری