رفتن به مطلب

بیاین دعـوا (!)


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

چرا :w58: نگاه می کنین؟

خب راست می گم دیگه

اگه تاپیک علمی بزنی تنها پاداشت جذب حداقلی است و ته تهش چند تا تنکس ِ خونه آخرش یکی یه نظری بده...:banel_smiley_4:

 

اگه تاپیک نظر سنجی با موضوع علمی بزنی... ای یه چند صفحه ای بیشتر زنده ای!!:banel_smiley_4:

 

اگه تاپیک اسپم خورش خوب باشه موفق به جذب حداکثری میشی:ws50:

 

اما امان از اون روزی که تاپیک ،بوی دعوا بده!!:icon_pf (95):

ان لحظه در دم یافت می شود !! :

بیشترین وکیل از نوع وصی!!:ws41: بیشترین رکورد پاسخ ظرف چند دقیقه و کلیک پشت کلیک ، پیگیری لحظه به لحظه ،داغ داغ! همه می گن بریم ببینم چه خبره:gnugghender:(عین این صحنه های تصادف که همه ملت می زنن کنار ببینن چه خبره چه بدبختی مرده یا نه؟)

 

یا حتی به شکل کاربر مهمان و به صورت کنترل نامحسوس!!:scared9:

خلاصه تا پاسی از شب نان این تاپیک در روغن است تا جایی که کار با جاهای ناموسی و باریک بکشد:icon_pf (34):

یا اینکه از ابزار سرکوب تاپیک استفاده شود

 

 

حالا بگین ببینم آخه این درسته؟!!:w000:

همش دنبال جنجال و دعوا :banel_smiley_90:(اونم ما که ادعاکی دموکراسی داریم!):w13:

نه آخه این چه وضعشه ... هان؟:w74:

 

پ ن: :banel_smiley_4:

  • Like 30
  • پاسخ 44
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

که چی حالا دعوا داری:167:

  • Like 3
ارسال شده در

دقیقا همینه...

 

منم اتفاقا میخوام یکی از این تاپیک های آبکی بزنم که یکم دلم خوش بشه که یک بار در زندگیم تاپیکم بالا موند... :w16:

  • Like 10
ارسال شده در

من که دعوایی نیستم... برای اینکه کار و کاسبی شما رو هم خراب نکنم فلنگ را میبندم... :hanghead:

  • Like 4
ارسال شده در

من تو دعوا زود کم میارم میزنم زیر گریه :ws54:

  • Like 2
ارسال شده در
من تو دعوا زود کم میارم میزنم زیر گریه :ws54:

برخی دوستان هم زود کم میارن میزنند زیر گوش طرف... :ws3:

 

گریه نکن... :there:

  • Like 8
ارسال شده در
برخی دوستان هم زود کم میارن میزنند زیر گوش طرف... :ws3:

 

گریه نکن... :there:

کتک کاری کار بدیه:icon_pf (34):

  • Like 4
ارسال شده در

من هیچ وقت اهل دعوا نیستم و از دعواهم خیلی میترسم :hanghead:

  • Like 5
ارسال شده در

من كه حوصله كل كل كردن ندارم.اگرم دعوا باشه كه ميشينم يه گوشه اي گريه ميكنم[/b:hanghead:]

  • Like 5
ارسال شده در

فکر کنم پر بازدید ترین تاپیک سال انجمن،تاپیکی بود که به من فحش داده بودند !!!!

 

اونشب کل اعضا و مدیر و متخصص و مهمان و..... ریخته بودند تو اون تاپیک،ببینین چه حرفای قشنگی زده شده..

  • Like 11
ارسال شده در
فکر کنم پر بازدید ترین تاپیک سال انجمن،تاپیکی بود که به من فحش داده بودند !!!!

 

اونشب کل اعضا و مدیر و متخصص و مهمان و..... ریخته بودند تو اون تاپیک،ببینین چه حرفای قشنگی زده شده..

 

 

بنده محروم ماندم... :hanghead:

 

میشه برام خلاصه اش کنید ؟ :ws3:

  • Like 7
ارسال شده در
بنده محروم ماندم... :hanghead:

 

میشه برام خلاصه اش کنید ؟ :ws3:

:ws46:

  • Like 3
ارسال شده در
بنده محروم ماندم... :hanghead:

 

میشه برام خلاصه اش کنید ؟ :ws3:

منم سعادت نداشتم

برای منم بتعریفین :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
بنده محروم ماندم... :hanghead:

 

میشه برام خلاصه اش کنید ؟ :ws3:

منم سعادت نداشتم

برای منم بتعریفین :ws3:

 

 

هرچی فحش تو دنیا شنیدی،مخاطبش بشه اسی،میشه اون تاپیک.......

 

چرا دوست دارین من تحقیر شم...:ws44:

  • Like 13
ارسال شده در
هرچی فحش تو دنیا شنیدی،مخاطبش بشه اسی،میشه اون تاپیک.......

 

چرا دوست دارین من تحقیر شم...:ws44:

ما دوس نداریم

ولی حتما دعوا جالبی بوده که این همه بازدید داشته :w58:

  • Like 3
ارسال شده در
:ws46:

 

یعنی خیلی بد بود ؟ :ws52:

 

بنده هم از اینا داشتم... ناراحتی نداره که... بهش میگند occupational hazard... :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
یعنی خیلی بد بود ؟ :ws52:

 

بنده هم از اینا داشتم... ناراحتی نداره که... بهش میگند occupational hazard... :ws3:

خیلی بد بود.. خیلی خیلی بد بود...

واقعا توقع نداشتم

  • Like 3
ارسال شده در
هرچی فحش تو دنیا شنیدی،مخاطبش بشه اسی،میشه اون تاپیک.......

 

چرا دوست دارین من تحقیر شم...:ws44:

 

 

:w58::w58::w58:

 

:hanghead:

 

بنده از طرف اون افراد از شما عزر خواهی میکنم اسی خان...

 

اینطوری نگو دیگه... آدم عذاب وجدان میگیره... :icon_razz:

  • Like 9
ارسال شده در
هرچی فحش تو دنیا شنیدی،مخاطبش بشه اسی،میشه اون تاپیک.......

 

چرا دوست دارین من تحقیر شم...:ws44:

]چه تاپيكي بوده....چقد كم سعادت بود.ايشش

چرا يكي منو خبر نداد منم بيام ببينم:ws3:

:w58::w58::w58:

 

:hanghead:

 

بنده از طرف اون افراد از شما عزر خواهی میکنم اسی خان...

 

اینطوری نگو دیگه... آدم عذاب وجدان میگیره... :icon_razz:

  • Like 3
ارسال شده در

45432514882451997186.jpg

 

اسپم

  • Like 5

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...