رفتن به مطلب

فردا.....


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

فردا روز دیگریست....!!

 

فک میکنید آخره این فردا ها کجاست؟!!!.....

  • Like 8
ارسال شده در

بنظر من واونجوری که تجربه کردم ( نظر شخصیمه): نه باید به گذشته فکر کرد نه به آینده،وگرنه زمان حال رو هم از دست میدیم.

باید در زمان حال زندگی کنیم

بقول حکیم عمر خیام:

از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن

فردا که نیامدست فریاد مکن

بر نامده و گذشته بنیاد مکن

حالی خوش باش و عمر برباد مکن

  • Like 7
ارسال شده در

فردا هم مثل مهریه هست کی دیدی ؟ کی ندیده؟:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

 

حرفهای ما هنوز ناتمام

تا نگاه می کنی:‏

وقت رفتن است

باز هم همان حکایت همیشگی!‏

پیش از آن که با خبر شوی

لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود

آی ...‏

ای دریغ و حسرت همیشگی!‏

ناگهان

چقدر زود

دیر می شود.‏

 

قیصر امین پور

393464712222484868-4618652250391458365?l=tanhakhodam.blogspot.com

  • Like 2
ارسال شده در

فرداهمین امروز ماست......:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

آخر فرداها میشه روز آخر :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
سکوت تالار گوش آدمو کر میکنه

بابا یه پستی بزنید خو

دهه

حس پست دادن نیست:ws3:....تاپیکا جنجالی نیستن ...آدم انگیزه نداره ....تالار خیلی ملو شده!همه چی آرومه!:icon_redface:

  • Like 2
ارسال شده در

به نظرم ( برای من ) آخرش به یه روز فردا ساز منجر میشه ...

:sigh:

ارسال شده در

میان خورشید های همیشه

زیبایی تو لنگریست

نگاهت شکست ستمگریست

و چشمانت با من گفته اند

که فردا روز دیگریست

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...