ooraman 22216 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 فردا روز دیگریست....!! فک میکنید آخره این فردا ها کجاست؟!!!..... 8
soleyman 603 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 بنظر من واونجوری که تجربه کردم ( نظر شخصیمه): نه باید به گذشته فکر کرد نه به آینده،وگرنه زمان حال رو هم از دست میدیم. باید در زمان حال زندگی کنیم بقول حکیم عمر خیام: از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن فردا که نیامدست فریاد مکن بر نامده و گذشته بنیاد مکن حالی خوش باش و عمر برباد مکن 7
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 حرفهای ما هنوز ناتمام تا نگاه می کنی: وقت رفتن است باز هم همان حکایت همیشگی! پیش از آن که با خبر شوی لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود آی ... ای دریغ و حسرت همیشگی! ناگهان چقدر زود دیر می شود. قیصر امین پور 2
soheiiil 24253 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 soheiiil, alborz rad, hodaa, maryam_alien*, ooraman, sefid barfi, terajedi21, کهربا سکوت تالار گوش آدمو کر میکنه بابا یه پستی بزنید خو دهه 3
ooraman 22216 مالک ارسال شده در 8 خرداد، 2011 سکوت تالار گوش آدمو کر میکنهبابا یه پستی بزنید خو دهه حس پست دادن نیست....تاپیکا جنجالی نیستن ...آدم انگیزه نداره ....تالار خیلی ملو شده!همه چی آرومه! 2
soheiiil 24253 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 میان خورشید های همیشه زیبایی تو لنگریست نگاهت شکست ستمگریست و چشمانت با من گفته اند که فردا روز دیگریست 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری