رفتن به مطلب

آگاه ساز امن جیمیل برای دسکتاپ شما


Ali.Akbar

ارسال های توصیه شده

بسیاری از افراد از ابزارهای مختلفی برای آگاهی فوری از اتفاقات جدید استفاده می کنند. ابزارهایی تحت عنوان Notifier یا آگاه ساز که برای اطلاع از رسیدن ایمیل جدید، توئیت جدید و … استفاده می شوند و به سرعت ما را از وضعیت حساب کاربری مان در سایت ها و سرویس های ایمیل مختلف مطلع می کنند. اما باید توجه داشت که بسیاری از این ابزارها اطلاعات دریافتی را در بسته هایی بدون محافظ امنیتی به دست ما می رسانند که استفاده از آنها (خصوصاً جهت آگاهی از ایمیل های جدید) توصیه نمی شود. پس راه حل چیست؟

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
را در اختیار کاربرانش قرار داده که با استفاده از آن می توانید به صورت امن از ایمیل ها و حتی پیغام های جدیدی که در چت جیمیل به سراغتان می آیند، آگاه شوید. اگر از آن دسته از کاربران هستید که نمی توانید از خیر این آگاه ساز ها بگذرید، می توانید از این قابلیت جدید جیمیل استفاده کنید. البته فعلاً فقط در مرورگر کروم.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای فعال سازی این قابلیت، پس از باز کردن جیمیل در مرورگر کروم، به Settings در جیمیل خود مراجعه نمایید. سپس در تب General به دنبال بخش Desktop Notifications بگردید. در این قسمت می توانید مشخص کنید که چت و ایمیل های رسیده توسط مرورگر در دسکتاپ تان نمایش داده شوند.

500x_desktopnotif2.jpg

چناچه از صندوق ایمیل های مهم (Priority Inbox) استفاده می کنید، می توانید انتخاب کنید که اخطار مربوط به ایمیل جدید برای همه ایمیل ها یا تنها ایمیل های مهم نمایش داده شود.

در این مرحله بر روی کلید Save changes در پایین صفحه کلیک نمایید تا تنظیمات مربوطه ذخیره شوند.

توجه: احتمال دارد در هنگام انتخاب و یا ذخیره تنظیمات مذکور، مرورگر از شما برای نمایش آگاه سازها اجازه بگیرد. در این صورت با کلیک بر روی گزینه Allow در بالای مرورگر، اجازه نمایش آگاه سازهای جیمیل را به کروم بدهید.

همانطور که اشاره شد، این قابلیت فعلاً تنها در مرورگر کروم در دسترس است، اما بنا به گفته گوگل، قرار است به زودی در سایر مرورگر ها نیز در دسترس کاربران قرار گیرد و آگاه ساز جیمیل تبدیل به

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
.

حال با استفاده از این آگاه ساز، می توانید با خیالی آسوده تر، بدون مراجعه مکرر به پنجره جیمیل در مرورگر خود، از ایمیل و چت جدید آگاه شوید. البته این بار با اطمینان از امنیت حریم شخصی تان.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...