رفتن به مطلب

ديكتاتور ديوانه مردم را قتل عام كرد.


mohsen 88

ارسال های توصیه شده

عصرایران - از زمانی که قیام های عربی در چند کشور آفریقا و خاورمیانه آغاز شده ، وحشیانه ترین سرکوب ها در کشور لیبی صورت گرفته است و این در حالی است که حکومت سرهنگ معمر قذافی بیش از بقیه داعیه دار حکومت مردمی بوده است به گونه ای که این حکومت ، رژیم سیاسی خود را برتر از "جمهوری" به کلمه "جماهیریه" نامگذاری کرده است. قذافی همچنین برای مردمی تر جلوه دادن حکومتش ، نام وزارت از برای وزارتخانه های دولتی حذف کرده و آنها را کمیته های مردمی نامیده است ، مانند کمیته مردمی امور خارجه و ...!

 

در لیبی مردم نه تنها در نبرد رو در رو بلکه توسط بمب افکن ها و بالگردهای نظامی هدف قرار گرفتند. دوشنبه شب ، شبکه های تلویزیونی عربی خبر دادند که یک اتفاق بی سابقه در سرکوب قیام های مردمی در جهان رخ داده است: بمب افکن های ارتش قذافی ، به مردم معترض حمله کردند و آنان در در پایتخت بمباران نمودند و بدین ترتیب یک حمام خون واقعی در این شهر به راه انداختند.

مزدوران دیکتاتور دیوانه ، همچنین مردم را با موشک های آر . پی . جی ، راکت و توپ های ضدهوایی مورد هدف قرار دادند. نکته قابل توجه این که شاهدان عینی خبر داده اند که تعداد قابل توجه مهاجمان به مردم ، اتباع غیر لیبیایی مانند چادی ها هستند که بعضا به دست مردم نیز گرفتار شده اند.

 

166956_629.jpg

 

 

در این میان ، تعدادی از ارتشیان ، از تیراندازی به سمت مردم امتناع کردند که بلافاصله توسط جوخه های ویژه ، اعدام شدند . یک منبع پزشکی در طرابلس تایید کرده که اجساد 13 نظامی اعدام شده را مشاهده کرده است.

 

در این حال دو خلبانان دو جنگنده و دو بالگرد نظامی که ماموریت داشتند مردم را قتل عام کنند ، به جای کشتار معترضین بی گناه ، به کشور کوچک مالت پناهنده شدند.

 

هر چند تمام راههای ارتباطی را طرابلس قطع است اما منابع اطلاعاتی معدود باقی مانده خبر می دهند که در پایان روز پنجم قیام ، دستکم 519 نفر کشته ، 3980 مجروح و 1500 نفر ناپدید شده اند که در نوع خود یک رکورد غم انگیز در قلع و قمع مردم آن هم توسط حکومتی است که در بین تمام دولتهای عربی بیشترین ادعای مردمی بودن را داشت! چند تن از ناپدید شدگان ؛ خبرنگارانی هستند که در تماس با الجزیره ، اخبار قیام مردم را مخابره می کردند.

همچنین به دلیل حجم انبوه پارازیت های ارسالی بر روی الجزیره ، این شبکه از روی عرب ست حذف شد.

 

 

166957_538.jpg

لینک به دیدگاه
آخه این یکی بیشتر از باقی خودشو امیر مومنین جهان میدونست...

فكر كن...آدم مردم كشور خودشو ببنده به خمپاره و آرپي جي و بمباران هوايي.....ديوونگي هم حدي داره.....آخه اين قدرت كثيف چقدر ارزش داره كه به خاطر اون اينقدر جنايت ميشه؟

لینک به دیدگاه
فكر كن...آدم مردم كشور خودشو ببنده به خمپاره و آرپي جي و بمباران هوايي.....ديوونگي هم حدي داره.....آخه اين قدرت كثيف چقدر ارزش داره كه به خاطر اون اينقدر جنايت ميشه؟

 

امیدوارم در مورد ولی امر مسلمین این اتفاق تکرار نشه... :icon_pf (34):

لینک به دیدگاه

عصرایران - تلویزیون دولتی لیبی ، شب گذشته فیلم کوتاه زیر یک دقیقه ای از معمر قذافی ، دیکتاتور این کشور پخش کرد که در آن قذافی تاکید داشت از کشور خارج نشده است.

 

وی داخل یک خودروی قدیمی حضور داشت و چتری به دست گرفته بود.

 

قذافی در این فیلم با ادعای این که همچنان از حمایت مردمی برخوردار است ، رسانه های مخالف خود را سگ نامید و گفت: من در طرابلس هستم نه در ونزوئلا ؛ سخنان سگان گمراه را باور نکنید.

 

وی افزود: من امشب می خواستم به جمع جوانان حامی دولت بروم و تا صبح با ایشان باشم ولی حیف که باران بارید و البته باران هم که رحمت خداست.

 

پسر قذافی نیز مردم را تهدید کرده که رژیم تا آخرین گلوله علیه آنها خواهد جنگید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

( من همیشه صبح ها رادیو *** گوش میدم )

صبح وقتی شنیدم که یکی از مردم لیبی میگفت که با بالگرد و هواپیما مردم رو ب گلوله میبستند و تعداد بسیار زیادی جسد و مجروح کف خیابون ها بودند که حتی اجازه ی کمک دادن هم به مردم نمیدادن ، خواب از سرم پرید ....

:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...