شقایق31 40377 ارسال شده در 13 اردیبهشت، 2011 سلام خدمت نو اندیشان عزیز یه نکته ای هست که اخیرا شنیدم و چک کردیم با یکی از مدیران بالا و دیدیم متاسفانه درست هستش دوستان گلم درسته اینجا یه محیط دوستانه هستش و هممون مثل خواهر و برادریم و درد و غم و شادیامون و برای هم میگیم ولی باز هستند کسایی که از این جمع صمیمی سوء برداشت میکنند و سوء استفاده میکنن اخیرا یکی از دوستان با یک آیدی دختر اقدام کرده از بعضی از دختران شماره گرفته:icon_pf (34): عاجزانه تقاضا میکنم حواستون و جمع کنید و حتی به من هم اعتماد نکنید:jawdrop: موفق باشید:icon_gol: 47
Bernabeo 1062 ارسال شده در 13 اردیبهشت، 2011 نعععععع چه کار زشت و ناپسندی :icon_pf (34): باید احضار ولی بشن ایشون بعد اون وقت یه سوال شما چجوری اون مجرم رو تعیین جنسیت کردید ؟!!!!! :ws2: 8
شقایق31 40377 مالک ارسال شده در 13 اردیبهشت، 2011 نعععععع چه کار زشت و ناپسندی :icon_pf (34): باید احضار ولی بشن ایشون بعد اون وقت یه سوال شما چجوری اون مجرم رو تعیین جنسیت کردید ؟!!!!! :ws2: دو تا یوزر داره دختر و پسر:icon_pf (34): 6
Ehsan 112349 ارسال شده در 13 اردیبهشت، 2011 کی هست این رفیق دوست یاب؟ من میتونم با آی دی پسر از پسرها شماره بگیرم؟ 9
Doctor_Shovan مهمان ارسال شده در 13 اردیبهشت، 2011 سلام خدمت نو اندیشان عزیزیه نکته ای هست که اخیرا شنیدم و چک کردیم با یکی از مدیران بالا و دیدیم متاسفانه درست هستش دوستان گلم درسته اینجا یه محیط دوستانه هستش و هممون مثل خواهر و برادریم و درد و غم و شادیامون و برای هم میگیم ولی باز هستند کسایی که از این جمع صمیمی سوء برداشت میکنند و سوء استفاده میکنن اخیرا یکی از دوستان با یک آیدی دختر اقدام کرده از بعضی از دختران شماره گرفته:icon_pf (34): عاجزانه تقاضا میکنم حواستون و جمع کنید و حتی به من هم اعتماد نکنید:jawdrop: موفق باشید:icon_gol: مرسی برای اطلاع رسانیت البته برای دخترا البته اون تقصیر خود دختر هایی بوده که شماره داده اند و گرنه اونجور ادمهایی رو نمیشه جلویشان را گرفت توصیه من به همه خانومها اینه که >>>> ای همه ی دختران من فدایتان گردم اول مطمئن شوید و بذارین چند نفر دیگه طرف رابشناسند و دیگران در نمایشگاهی کوهی قهوه خونه ای جایی اونو ببیند بعدش....... . خودت هم اول شماره بگیر نه شماره بدهید ................... اونوقت
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 13 اردیبهشت، 2011 سلام خدمت نو اندیشان عزیزیه نکته ای هست که اخیرا شنیدم و چک کردیم با یکی از مدیران بالا و دیدیم متاسفانه درست هستش دوستان گلم درسته اینجا یه محیط دوستانه هستش و هممون مثل خواهر و برادریم و درد و غم و شادیامون و برای هم میگیم ولی باز هستند کسایی که از این جمع صمیمی سوء برداشت میکنند و سوء استفاده میکنن اخیرا یکی از دوستان با یک آیدی دختر اقدام کرده از بعضی از دختران شماره گرفته:icon_pf (34): عاجزانه تقاضا میکنم حواستون و جمع کنید و حتی به من هم اعتماد نکنید:jawdrop: موفق باشید:icon_gol: چه آدمایی پیدا میشن خجالتم خوب چیزیه:w00: 4
shaden. 18583 ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 دوستی های مجازی میتونه به دوستی های واقعی تبدیل بشه حیف محیط دوستانه اینجا که با این چیزا خراب بشه 5
*mishi* 11920 ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 خب چه اشكالي داره حتما ايرانسلشونو دادن...ميخواست خوش باشن يه مدتيو 3
شقایق31 40377 مالک ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 خب چه اشكالي داره حتما ايرانسلشونو دادن...ميخواست خوش باشن يه مدتيو اسا جون همه مثل تو راحت فکر نمیکنن دخترایی هستند که واقعا از این کارا نفرت دارن من برای اونایی گفتم که براشون مهم نه اونایی که این کار تفریحشون و لذت میبرن 4
*mishi* 11920 ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 اسا جون همه مثل تو راحت فکر نمیکنن دخترایی هستند که واقعا از این کارا نفرت دارن من برای اونایی گفتم که براشون مهم نه اونایی که این کار تفریحشون و لذت میبرن ميدونم عزيزم ولي اينو بدون اونيكه به اين راحتي شمارشو ميده بدون هيچ شناختي پس قصد ديگه اي هم نداره و براش چندانم مهم نيس. 2
شقایق31 40377 مالک ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 ميدونم عزيزم ولي اينو بدون اونيكه به اين راحتي شمارشو ميده بدون هيچ شناختي پس قصد ديگه اي هم نداره و براش چندانم مهم نيس. اون طرف با اسم دختر نزدیک شده نه پسر ! بعد از چند وقت دوستی عکمیق شماره میگیره اول اعتماد طرف مقابل و جلب میکنه 2
*mishi* 11920 ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 اون طرف با اسم دختر نزدیک شده نه پسر ! بعد از چند وقت دوستی عکمیق شماره میگیره اول اعتماد طرف مقابل و جلب میکنه كاش ميديدن طرفو بعد....متاسفم. 2
شقایق31 40377 مالک ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 كاش ميديدن طرفو بعد....متاسفم. خب ما هم از اول همین و میگیم تو نت به کسی نمیشه اعتماد کرد شاید 50 درصد درست بگن و حقیقت و بگن ولی 50 درصد هم ممکنه دروغ بگن در نتیجه ریسکه که به همه اعتماد کنیم 3
Bernabeo 1062 ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 میدیم داداش سجاد و داداشش- داداش سهیل حالشو بگیرن شعبشون سیاره یا آرم طرح ترافیکم میخاد ؟ 3
سـارا 20071 ارسال شده در 14 اردیبهشت، 2011 یه چیزی بپرسم...؟؟؟اگه با یه ای دی دختر و یه ای دی پسر میاد، از کجا فهمیدین جنسیت واقعیش چیه خب؟؟ 7
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری