shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 زین پاس اگر تاپیکی با این فرمول مهم و حیاتی که با تلاش شبانه روزی جوانان ایرانی حاصل شده، انتخاب نشه، ما در مکان پروفایل شقایق تحصن می نماییم. محمد فعلا مكانو عوض كن اول بريم پروفايل پيانيست 3
شقایق31 40377 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 اهای شادی اون موقع که اعلام کردیم از طریق خصوصی تاپیکایی که خوبن و بگید کجا بودی هان؟ 3
pianist 31130 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 محمد فعلا مكانو عوض كن اول بريم پروفايل پيانيست اهای شادی اون موقع که اعلام کردیم از طریق خصوصی تاپیکایی که خوبن و بگید کجا بودی هان؟ شیطونه میگه تاپیک قفل کنما... شقایق راس میگه دیگه میخواستید پیشنهاد بدید ایشششششش :viannen_38: 3
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 خيالي نيست آرش جون گفتم كه زكات علم نشرشه! :ws2: رسمن از این حرکت بشر دوستانت تانکیو خیلی زیاد بازم بساز از اینا 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 اون موقع سر نماز بودم !!!!! نماز شادی تیار (طیار) 3 روز طول میکشه!! 4
qholi 149 ارسال شده در 24 دی، 2011 پس از تلاشهاي شبانه روزي موفق به كشف تابعي براي محاسبه "درصد جذب" تواپيك اين تالار شدم ، چون زكات علم نشر آن است لذا اين فرمول رو در اختيار تمامي استارترهاي جوان سايت كه اسپرمهاي آينده ميباشند قرار ميدهم ! j=درصد جذابيت B= تعداد بازديدهاي تاپيك P=تعداد پستهاي تاپيك L=تعداد خطوط تاپيك كه با جذابيت نسبت عكس داره (اينقدر تاپيكاي كوپي پيستي شونصد خطي نزنيد :w00:) D=تعداد روزهايي كه تاپيك در صفحه اول تالار بالا باقي ميمونه S= ثابت اسپم = 8.022___~8 ********************************************** خب حالا جذابيت چند تا از تاپيكهاي فعلي رو بررسي ميكنيم! آیا شما هم سوالات بی جواب در ذهن تان دارید؟ B=644 , p=81 ,D=7 , L=3 جذابيت تاپيك~= 83% نظر شما درباره کسانیکه از خود باد در میدهند چیست؟ B=1268 , P=100 , D=7 , L=5 جذابيت تاپيك~=71% تو كه چشــــــــــــمــــــــات خيلي قشنگه...بيا تو كارت دارم! (تاپيك خودمه) B=1265 , P=114 , D= 7 , L=9 جذابيت تاپيك~=49% یادت هست ؟ B=1151 , P=98 , D=6 , L=20 جذابيت تاپيك~= 22% براي محاسباتتون ميتونيد از اين برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام استفاده كنيد! *************** پ.ن : اين تاپيكو به ياد مهرشاد (بچه هاي قديمي ميشناسنش) زدم كه استاد ساختن اين فرمولها بود! آقا قلی از شما کتبا تشکر میکنه! 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری