رفتن به مطلب

معرفی تابعی براي محاسبه ((درصد جذابيت)) تاپیكهای گفتگو آزاد


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

پس از تلاشهاي شبانه روزي موفق به كشف تابعي براي محاسبه "درصد جذب" تواپيك اين تالار شدم ، چون زكات علم نشر آن است:w58: لذا اين فرمول رو در اختيار تمامي استارترهاي جوان سايت كه اسپرمهاي آينده ميباشند قرار ميدهم ! :ws50:

 

jazb2.JPG

 

j=درصد جذابيت

B= تعداد بازديدهاي تاپيك

P=تعداد پستهاي تاپيك

L=تعداد خطوط تاپيك كه با جذابيت نسبت عكس داره (اينقدر تاپيكاي كوپي پيستي شونصد خطي نزنيد :w00:)

D=تعداد روزهايي كه تاپيك در صفحه اول تالار بالا باقي ميمونه

S= ثابت اسپم = 8.022___~8

 

**********************************************

 

خب حالا جذابيت چند تا از تاپيكهاي فعلي رو بررسي ميكنيم! :ws43:

 

آیا شما هم سوالات بی جواب در ذهن تان دارید؟

B=644 , p=81 ,D=7 , L=3

جذابيت تاپيك~= 83%

 

 

نظر شما درباره کسانیکه از خود باد در میدهند چیست؟

B=1268 , P=100 , D=7 , L=5

جذابيت تاپيك~=71%

 

 

تو كه چشــــــــــــمــــــــات خيلي قشنگه...بيا تو كارت دارم! (تاپيك خودمه:ws3:)

B=1265 , P=114 , D= 7 , L=9

جذابيت تاپيك~=49%

 

 

یادت هست ؟

B=1151 , P=98 , D=6 , L=20

جذابيت تاپيك~= 22%

 

براي محاسباتتون ميتونيد از اين

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
استفاده كنيد! :w58:

 

***************

 

پ.ن : اين تاپيكو به ياد مهرشاد (بچه هاي قديمي ميشناسنش) زدم كه استاد ساختن اين فرمولها بود! :ws37::icon_gol:

  • Like 29
ارسال شده در

یاد خدا بیامرز مهرشاد 53 افتادم:banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

 

jazb2.JPG

 

L=تعداد خطوط تاپيك كه با جذابيت نسبت عكس داره (اينقدر تاپيكاي كوپي پيستي شونصد خطي نزنيد :w00:)

D

 

گولاخ

طبق همین فرمولت L با j رابطه عکس نداره که :banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در
یاد خدا بیامرز مهرشاد 53 افتادم:banel_smiley_4:

هدف همين بود :a030:

  • Like 1
ارسال شده در
گولاخ

طبق همین فرمولت L با j رابطه عکس نداره که :banel_smiley_4:

بالاخره يه ذره عكس هست! :whistle:

گير ندههههههههه:4chsmu1:

  • Like 1
ارسال شده در
بالاخره يه ذره عكس هست! :whistle:

گير ندههههههههه:4chsmu1:

توانش رو زیاد کن :w58:

  • Like 1
ارسال شده در

دلم برای بیمعرفت با اون ترکیب سه تایی شرشون تنگ شده

حیف تو اصفهان دم دستم نیست وگرنه یه عذاب زمینی براش نازل میکردم

بزن اون فاتحه قشنگه رو به یادش:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
توانش رو زیاد کن :w58:

توان L رو ؟؟ :ws52:

جواب غير منطقي ميده اون وخ! اين ايده آل ترين فرم براي فرمول بود!:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
دلم برای بیمعرفت با اون ترکیب سه تایی شرشون تنگ شده

حیف تو اصفهان دم دستم نیست وگرنه یه عذاب زمینی براش نازل میکردم

بزن اون فاتحه قشنگه رو به یادش:ws3:

اوهوم منم دلم براش تنگ شده...ديروز نشستم تمام تاپيكاشو يه دور از اول خوندم! :icon_redface:

  • Like 1
ارسال شده در
توان L رو ؟؟ :ws52:

جواب غير منطقي ميده اون وخ! اين ايده آل ترين فرم براي فرمول بود!:ws3:

خب براش ضریب بصیرت در نظر بگیر:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
خب براش ضریب بصیرت در نظر بگیر:ws3:

:ws28:

اونو دانشمند بعدي مياد به فرمول من اضافه ميكنه! :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

:w58:

 

کار این شقایق و حامدم راحت کردی. دیگه به جای تاپیک نظرسنجی واسه انتخاب بهترین تاپیک هفته از همین فرمول استفاده می کنن :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

من از اخرین نسل هایی بودم که مهرشاد رو میشناسه :ws3:

 

خدا همه رفتگان رو بیامرزه :ws44:

  • Like 4
ارسال شده در

واسه اون بیمعرفت فاتحه نخونین روحش در عذاب باشه!

  • Like 2
ارسال شده در
:w58:

 

کار این شقایق و حامدم راحت کردی. دیگه به جای تاپیک نظرسنجی واسه انتخاب بهترین تاپیک هفته از همین فرمول استفاده می کنن :ws3:

آخه اينا اصلا تاپيكاي جذابو تو نظرسنجيشون نميذارن ، اون تاپيكا همش واسه نور چشمي هاست !! كجايي ادمين كه حق ما را از اين مديراي ظالم بستاني!!!! :ws44:

  • Like 2
ارسال شده در

ها باریکللا!! اینه

اما بهتر بود من باب سگ خور نشدن و رعایت قانون کپی رایت یه اسمی چیزی از خودت روش میزاشتی حیفه

  • Like 2
ارسال شده در

ما آمدیم در جمع شما تا با هم بر علیهشون شورش کنیم. :ws3:

 

چه حالی میده یهویی رنگ عوض کنیا. :gnugghender:

 

زین پاس اگر تاپیکی با این فرمول مهم و حیاتی که با تلاش شبانه روزی جوانان ایرانی حاصل شده، انتخاب نشه، ما در مکان پروفایل شقایق تحصن می نماییم. meditationf.gif

  • Like 5
ارسال شده در
آخه اينا اصلا تاپيكاي جذابو تو نظرسنجيشون نميذارن ، اون تاپيكا همش واسه نور چشمي هاست !! كجايي ادمين كه حق ما را از اين مديراي ظالم بستاني!!!! :ws44:

:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در

زین پاس اگر تاپیکی با این فرمول مهم و حیاتی که با تلاش شبانه روزی جوانان ایرانی حاصل شده، انتخاب نشه، ما در مکان پروفایل شقایق تحصن می نماییم. meditationf.gif

انگار هر کی کاربر عادی میشه سیاسی میشه :ws3:

 

 

بعد بگید حرف سیاسی نزنید :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
ها باریکللا!! اینه

اما بهتر بود من باب سگ خور نشدن و رعایت قانون کپی رایت یه اسمی چیزی از خودت روش میزاشتی حیفه

خيالي نيست آرش جون گفتم كه زكات علم نشرشه! :ws3:

:ws2::icon_gol:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...