shadmehrbaz 24772 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 پس از تلاشهاي شبانه روزي موفق به كشف تابعي براي محاسبه "درصد جذب" تواپيك اين تالار شدم ، چون زكات علم نشر آن است لذا اين فرمول رو در اختيار تمامي استارترهاي جوان سايت كه اسپرمهاي آينده ميباشند قرار ميدهم ! j=درصد جذابيت B= تعداد بازديدهاي تاپيك P=تعداد پستهاي تاپيك L=تعداد خطوط تاپيك كه با جذابيت نسبت عكس داره (اينقدر تاپيكاي كوپي پيستي شونصد خطي نزنيد :w00:) D=تعداد روزهايي كه تاپيك در صفحه اول تالار بالا باقي ميمونه S= ثابت اسپم = 8.022___~8 ********************************************** خب حالا جذابيت چند تا از تاپيكهاي فعلي رو بررسي ميكنيم! آیا شما هم سوالات بی جواب در ذهن تان دارید؟ B=644 , p=81 ,D=7 , L=3 جذابيت تاپيك~= 83% نظر شما درباره کسانیکه از خود باد در میدهند چیست؟ B=1268 , P=100 , D=7 , L=5 جذابيت تاپيك~=71% تو كه چشــــــــــــمــــــــات خيلي قشنگه...بيا تو كارت دارم! (تاپيك خودمه) B=1265 , P=114 , D= 7 , L=9 جذابيت تاپيك~=49% یادت هست ؟ B=1151 , P=98 , D=6 , L=20 جذابيت تاپيك~= 22% براي محاسباتتون ميتونيد از اين برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام استفاده كنيد! *************** پ.ن : اين تاپيكو به ياد مهرشاد (بچه هاي قديمي ميشناسنش) زدم كه استاد ساختن اين فرمولها بود! 29
میلاد 24047 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 L=تعداد خطوط تاپيك كه با جذابيت نسبت عكس داره (اينقدر تاپيكاي كوپي پيستي شونصد خطي نزنيد :w00:) D گولاخ طبق همین فرمولت L با j رابطه عکس نداره که 3
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 یاد خدا بیامرز مهرشاد 53 افتادم هدف همين بود 1
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 گولاخطبق همین فرمولت L با j رابطه عکس نداره که بالاخره يه ذره عكس هست! گير ندههههههههه:4chsmu1: 1
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 بالاخره يه ذره عكس هست! گير ندههههههههه:4chsmu1: توانش رو زیاد کن 1
spow 44202 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 دلم برای بیمعرفت با اون ترکیب سه تایی شرشون تنگ شده حیف تو اصفهان دم دستم نیست وگرنه یه عذاب زمینی براش نازل میکردم بزن اون فاتحه قشنگه رو به یادش 5
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 توانش رو زیاد کن توان L رو ؟؟ جواب غير منطقي ميده اون وخ! اين ايده آل ترين فرم براي فرمول بود! 2
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 دلم برای بیمعرفت با اون ترکیب سه تایی شرشون تنگ شدهحیف تو اصفهان دم دستم نیست وگرنه یه عذاب زمینی براش نازل میکردم بزن اون فاتحه قشنگه رو به یادش اوهوم منم دلم براش تنگ شده...ديروز نشستم تمام تاپيكاشو يه دور از اول خوندم! 1
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 توان L رو ؟؟ جواب غير منطقي ميده اون وخ! اين ايده آل ترين فرم براي فرمول بود! خب براش ضریب بصیرت در نظر بگیر 2
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 خب براش ضریب بصیرت در نظر بگیر اونو دانشمند بعدي مياد به فرمول من اضافه ميكنه! 1
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 کار این شقایق و حامدم راحت کردی. دیگه به جای تاپیک نظرسنجی واسه انتخاب بهترین تاپیک هفته از همین فرمول استفاده می کنن 4
morta 3324 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 من از اخرین نسل هایی بودم که مهرشاد رو میشناسه خدا همه رفتگان رو بیامرزه 4
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 کار این شقایق و حامدم راحت کردی. دیگه به جای تاپیک نظرسنجی واسه انتخاب بهترین تاپیک هفته از همین فرمول استفاده می کنن آخه اينا اصلا تاپيكاي جذابو تو نظرسنجيشون نميذارن ، اون تاپيكا همش واسه نور چشمي هاست !! كجايي ادمين كه حق ما را از اين مديراي ظالم بستاني!!!! 2
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 ها باریکللا!! اینه اما بهتر بود من باب سگ خور نشدن و رعایت قانون کپی رایت یه اسمی چیزی از خودت روش میزاشتی حیفه 2
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 ما آمدیم در جمع شما تا با هم بر علیهشون شورش کنیم. چه حالی میده یهویی رنگ عوض کنیا. :gnugghender: زین پاس اگر تاپیکی با این فرمول مهم و حیاتی که با تلاش شبانه روزی جوانان ایرانی حاصل شده، انتخاب نشه، ما در مکان پروفایل شقایق تحصن می نماییم. 5
pianist 31130 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 آخه اينا اصلا تاپيكاي جذابو تو نظرسنجيشون نميذارن ، اون تاپيكا همش واسه نور چشمي هاست !! كجايي ادمين كه حق ما را از اين مديراي ظالم بستاني!!!! 3
morta 3324 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 زین پاس اگر تاپیکی با این فرمول مهم و حیاتی که با تلاش شبانه روزی جوانان ایرانی حاصل شده، انتخاب نشه، ما در مکان پروفایل شقایق تحصن می نماییم. انگار هر کی کاربر عادی میشه سیاسی میشه بعد بگید حرف سیاسی نزنید 3
shadmehrbaz 24772 سازنده ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 ها باریکللا!! اینهاما بهتر بود من باب سگ خور نشدن و رعایت قانون کپی رایت یه اسمی چیزی از خودت روش میزاشتی حیفه خيالي نيست آرش جون گفتم كه زكات علم نشرشه! :ws2: 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری