danielo 15240 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 خبر فوری:مبارک انصراف داد و قدرت خودش را به شورای ارتش واگذار کرد معترضان شروع به خوشحالی کردند عمر سلیمان اعلام کرد حسنی مبارک قدرت را به شورای عالی نظامی واگذار کرد 14
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 دهه فجر ایران و دو دهه فجر منهای 2 مصر مبارک (نه اون مبارک) باد 6
Hidden 982 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 بدبخت دانشجوهای مصری که باس دو واحد انقلاب پاس کنند و بجای دهه فجر با احتساب 3تا جمعه باید 21 روز رویش ها و ریزشها تماشا کنند 2
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 دهه فجر ایران و دو دهه فجر منهای 2 مصر مبارک (نه اون مبارک) باد :ws3: 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 عجب تقارنی!!!! چه بهره برداری ها ازش بشه!! خدا با ایناست!!! 7
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 مصر تونست ما هم میتونیم. ما سی و دوسال پیش تونس تیم 3
danielo 15240 سازنده ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 کلمه بهمن حرام اعلام شد. فقط کافی هست این کلمه را در گوگل سرچ کنید تا متوجه بشید 3
maryam_alien 9906 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 اومدیم و یکی میخواست 22 اسمشو نبر رو سرچ کنه...تکلیف چیست؟؟؟
barane eshgh 228 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 من دارم از حسودی می ترکم نمی شه ما هم به عنوان عرض تبریک بریم باهاشون شادی کنیم؟ 3
barane eshgh 228 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 کلمه بهمن حرام اعلام شد.فقط کافی هست این کلمه را در گوگل سرچ کنید تا متوجه بشید خب الان چرا مال تو حرام نیست؟
H A M I D 1194 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ! خبرگزاری آلمان به نقل از محافل امنیتی مصر خبر داده است که حسنی مبارک، رئیس جمهور مصر، از قاهره خارج شده است. او ظاهراَ با یک هلیکوپتر کاخ ریاست جمهوری را به مقصد نامعلومی ترک کرده است. گفته میشود که مقصد مبارک احتمالاَ شرمالشیخ است. پ ن : شرم کوجای شیخ میشه دخیخا ؟! 1
barane eshgh 228 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ! خبرگزاری آلمان به نقل از محافل امنیتی مصر خبر داده است که حسنی مبارک، رئیس جمهور مصر، از قاهره خارج شده است. او ظاهراَ با یک هلیکوپتر کاخ ریاست جمهوری را به مقصد نامعلومی ترک کرده است. گفته میشود که مقصد مبارک احتمالاَ شرمالشیخ است. پ ن : شرم کوجای شیخ میشه دخیخا ؟! من می دونم کجا میره .... بگم؟ بگم؟ بگم؟ همونجا که همه می گن برو به....
partow 25305 ارسال شده در 11 اردیبهشت، 2011 کلمه بهمن حرام اعلام شد.فقط کافی هست این کلمه را در گوگل سرچ کنید تا متوجه بشید چی باید بنویسیم تو گوگل؟ :JC_thinking:
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری