Nightingale 10531 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2011 سلام بر کاربران و مدیران جان نواندیشان :girlhi: انجمن نواندیشان برای همه ی ما حاوی خاطرات شادی ها و ناراحتی هایی بوده ........... تو این تاپیک همه ی اون خاطراتو مثل یک دفتر خاطرات جمع آوری میکنیم ........ بهترین پستی که زدید از نظر خودتون، اولین پیغام خصوصی که گرفتید، اولین دوستتون، تلخ ترین پستی که زدید، تلخ ترین خبری که شنیدید، بهترین تاپیک، بهترین امضا، بهترین کاربری که دیدید و ............ هر چیزی که به نظرتون میتونه توی این دفتر خاطرات جا داشته باشه رو بذارید ..... به غیر از چیزایی که نام بردنیه، تا جایی که ممکنه اونایی که میشه پیداش کنید رو عکسشو از صفحه بگیرید و بذارید اینجا......... :icon_gol: 36
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2011 تلخ ترین و اولین خاطرم قبول نکردن تعویض نام کاربریم توسط ادمین بود :w74: 13
Ehsan 112349 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2011 بهترین پستی که زدید از نظر خودتون محاکمه هشت پای فتنه گر آلمانی در دادگاه موقع بازی های جام جهانی بود. اولین پیغام خصوصی که گرفتید اولین پیام خصوصی همه معلومه ماله کیه دیگه. setare.blue اول میاد خودشیرینی میکنه و میره،دیگه خبری ازش نیست. اولین دوستتون تو اینجا اولین دوست نداشتم. چون از مهندسان آمدم،یکدفعه با 20 تا دوست قدیمی مواجه شدم. تلخ ترین پستی که زدید یه پستی زدم همه فحشم دادند. چون تلخه خودم از یاد بردمش !!!!!!!!!! تلخ ترین خبری که شنیدید خبر اینکه قشر بابصیرت ملت ایران،اکثریت جامعه هستند. بهترین تاپیک، بهترین تاپیکم را همون اوایل زدم. شکست مفتضحانه دشمن فرضی در رزمایش پیامبر اعظم بود. خیلی مشهور شد و تو اکثر سایت ها دیدم از من کپی کرن،بدون پرداخت کپی رایت. بهترین امضا امضایی بود که یکی از بچه ها خواسته بود از توهین به سایر قومیت های ایرانی خودداری کنید. حتی اگر پیامک و جوکی دیدن که طرفش یکی از قومیت های ایرانی بود تغییرش بدن. البته قشنگ بود. شعر داشت. بهترین کاربری که دیدید و ............ ملاک برای بهترین ندارم. چون هرکس تو یک زمینه خبره است،یکی تو زمینه خودم مکانیک،یکی تو زمینه طنز،یکی تو زمینه ..... 23
rezanassimi 9037 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2011 روز اول که اومدم اینجا یه تاپیک که تو مهندسان زده بودم اینجام تکرار کردم بعدش مرحومه بیتاب اومد توش یه سری شعار الکی داد فرنازم زد تاپیکمو از ریشه کند (الان صداش در میاد) خواستم دیگه نیام ولی دیدم بچه های این انجمن با هیچ جای دیگه عوض کردنی نیستن... 24
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2011 بهترین پستم.....؟؟؟تو تاپیک تحلیل شخصیت یکی از بچه ها بود. اولین دوستم محمدحسین بودEmoerorMHSN تلخ ترین پستم در جواب یکی از بهترین دوستای نتیم بود که برای همیشه باهام قهر کرد. تلخ ترین خبر هم این بود که متوجه شدم کاربر همیشه ماندگار (کامیار)چندماهه که فوت شده کاربر خوب زیاد هست اما یکی از بهترین کاربرا به نظرم S.Fهستش. بهترین امضا:امضای خودم بهترین تاپیکی که دیدم یه تاپیکی بود که الان یادم نمیاد 17
partow 25305 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2011 این سایت رو متین(دلنواز ) بهم معرفی کرد ...:flowerysmile: اولین دوستم تو پروفایلم قاصدک حکیم بود... از تاپیک تشخیص هویت خیلی خوشم میاد ... تمام تاپیک های مربوط به مسابقه ( مخصوصاً تالار گرافیک) رو دوست دارمممممم ...:icon_pf (19): از بین تاپیک های خودم به نظرم ایجاد تصاویر کولاژ (تکه چسبانی) بهترین بود... فعلاً همینا ... 15
Nightingale 10531 سازنده ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2011 تاپیک بنظرم آشنا میاد انگار قبلا زده شده بود اگر منظورتون این تاپیکه در مورد روزای اول انجمن نوشته شده .......... من به طور کلی میگم و ممکنه هر چیزی باشه و به غیر از اون گفتم که عکسشو بذارند ......... 8
(محمد) 39 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2011 من شخصا آشنایی باتمام بچه های جمع مخصوصا دوستانم که قبول به دوستی من کردن ومن به همشون واقعا علاقه من شدم واز دست دادن بعضی از دوستانم بدترینه خوب خوبی اینجا این بود که علاوه بر پیدا کردن دوستای خوب منو چشممو به دنیا باز کرد اما بازم از دست دادن بعضی از دوستانم اذیتم می کنه من اینجا خوشحالم و هیچ وقت یادم نمی ره اولین باری رو که با سارا20و یاسی ونیلوفر و محمد و... آشنا شدم اما از دست دادن بعضی ازدوستام مثل محسن یوسفی که اینجا قبلا مدیر بوده و امپراتور اذیتم می کنه 9
shadmehrbaz 24772 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2011 درود ، مرسي به خاطر تاپيك خوبت سعي كردم نهايت فشارو به حافظه ي داغونم بيارم تا جواب تاپيكت رو بدم!! بهترین پستی که زدید از نظر خودتون، بهترين پست كه نميدونم ولي بهترين تاپيكي كه زدم و خودم دوسش داشتم "دانلود بهترين آهنگ هفته جهان" بود كه خيلي جاها از اين تاپيكم كوپي برداري ميكردن ( آخرم كه مجبور شديم حذفش كنيم.) اولین پیغام خصوصی که گرفتید، فكر ميكنم از اين پياماي خوش آمد گويي بود ولي به جز اون با محمدم زياد پيام خصوصي ردو بدل ميكرديم اون اولا. اولین دوستتون، ستاره بلو ( در واقع ستاره از باشگاه دعوتم كرد كه اومدم اينجا) تلخ ترین پستی که زدید، پيام تسليت به نيوشا كه فكر ميكنم تلخ ترين اتفاقي كه ممكنه براي يه انسان بيفته براي نيوشا افتاد تلخ ترین خبری که شنیدید، خبري كه مربوط به انجمن باشه ، فيلْتر شدن تالار موسيقي و فيلم چون هر چي زحمت كشيده بودم تقريبا به باد رفت! بهترین تاپیک، متاسفانه تاپيك خاصي به ذهنم نمياد ...ولي بطور كلي تاپيكاي اسي رو دوست دارم بهترین امضا امضاهاي قشنگ زياد ديدم ولي اينم يادم نمياد كه يكيشو بگم ! بهترین کاربری که دیدید بهترين كاربر كه ميلاده ولي اونم از قبل ميشناختم نه از انجمن...بهترين كاربري كه تو انجمن باهاش آشنا شده باشم فرناز و البته خود محمد هر چیزی که به نظرتون میتونه توی این دفتر خاطرات جا داشته باشه رو بذارید ..... يه خاطره ي جالب هم الان يادم اومد ....محمد يه مدتي درگير مسائل شخصيش بود زياد نميومد انجمن بعد اون موقع ها مديرا امكان تغيير عنوان بالاي اسمشونو داشتن منم يه روز شيطونيم گرفت عنوانمو عوض كردم الكي نوشتم "مدير كل" بعد چند نفر عنوانمو ديدن جدي باور كردن كه من شدم مدير كل پينيون هم رفت تاپيك تبريك زد !! خلاصه همه اومدن تبريك گفتن جات خالي كلي هم هندونه گذاشتن زير بغلمون !! اونايي هم كه از ماجرا خبر داشتن كمك كردن صداشو در نياوردن كه ماجرا لو نره جالبش اين بود كه محمدم خبر نداشت وقتي اومد اينجوري شد ! :jawdrop: اينم عكسش (دلتون بسوزه از اين عكسا نداريد !!!) 21
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 3 اردیبهشت، 2011 سلام بر کاربران و مدیران جان نواندیشان :girlhi: علیک سلام دخترم انجمن نواندیشان برای همه ی ما حاوی خاطرات شادی ها و ناراحتی هایی بوده ........... تو این تاپیک همه ی اون خاطراتو مثل یک دفتر خاطرات جمع آوری میکنیم ........ بهترین پستی که زدید از نظر خودتون اولین پیغام خصوصی که گرفتید، اولین دوستتون، تلخ ترین پستی که زدید، تلخ ترین خبری که شنیدید، بهترین تاپیک، بهترین امضا، بهترین کاربری که دیدید و ............ هر چیزی که به نظرتون میتونه توی این دفتر خاطرات جا داشته باشه رو بذارید ..... به غیر از چیزایی که نام بردنیه، تا جایی که ممکنه اونایی که میشه پیداش کنید رو عکسشو از صفحه بگیرید و بذارید اینجا......... :icon_gol: :icon_gol: بهترین پستمو وووووووووووو والا پستهایی که تو تالار پزشکی میزنمو کلا دوس دارم اولین پیغامم هم که از ستاره بلو بود اولین کسی که وارد لیست دوستام شد دلنواز بود اولین تاپیکی که زدم سوسک بود در تالار زیست شناسی تلخترین پستی که زدم آخرین تاپیکی بود که تو تالار گفتگوی آزاد زدم نمیتونم بگم بهترین تاپیک چون تاپیک خوب بسیار زیاد بوده و معادلش مزخرفم زیاد داشتیم خوب امضای خودمو باید با رعایت اصل تواضع بگم بیشتر از همه دوس دارم بهترین کابر هممممممممم ....خوب خیلیا خوبن نمیتونم یکی رو انتخاب کنم سخته 10
sih092 1978 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 سلام بر کاربران و مدیران جان نواندیشان :girlhi: انجمن نواندیشان برای همه ی ما حاوی خاطرات شادی ها و ناراحتی هایی بوده ........... تو این تاپیک همه ی اون خاطراتو مثل یک دفتر خاطرات جمع آوری میکنیم ........ بهترین پستی که زدید از نظر خودتون، اولین پیغام خصوصی که گرفتید، اولین دوستتون، تلخ ترین پستی که زدید، تلخ ترین خبری که شنیدید، بهترین تاپیک، بهترین امضا، بهترین کاربری که دیدید و ............ هر چیزی که به نظرتون میتونه توی این دفتر خاطرات جا داشته باشه رو بذارید ..... به غیر از چیزایی که نام بردنیه، تا جایی که ممکنه اونایی که میشه پیداش کنید رو عکسشو از صفحه بگیرید و بذارید اینجا......... :icon_gol: سلام ممنون از تاپیک زیبایی که زدی پست خاصی یادم نمیاد ولی تاپیک آخرین sms که دریافت کردی به نظرم جالبه پیغام خصوصی ستاره خانم اولین دوستم a1000a مدیر سابق انجمن موبایل تلخ ترین خبرهایی که شنیدم خبر فوت یکی از اقوام مهسا (مموشک) و اینکه دست سپیده باید عمل بشه بهترین کاربری هم که دیدم فرناز (مدیر فنی انجمن) 12
soheiiil 24253 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 بهترین پستی که زدید از نظر خودتون، اولین پیغام خصوصی که گرفتید، اولین دوستتون، تلخ ترین پستی که زدید، تلخ ترین خبری که شنیدید، بهترین تاپیک، بهترین امضا، بهترین کاربری که دیدید و ............ بهترین پست:همه پستام بی نظیرن چونان که همگی اجمعین بنان بر دهان سرگشته و حیران این همه کمالات هستن:دی اولین پیغام خصوصی :فریاد سکوت(امین) زد بهم ....که گفتش سربازه و جامدات تموم کرده اولین دوستم :باز هم همون امین بود البته به دعوت روشنفکر سابق اومدم اینجا تلخ ترین پست:فک کنم تاپیک تسلیت برای رضای عزیز بود بابت فوت ابوی گرانقدرشون بهترین تاپیک: تاپیک تبریک به برادرم بود برای چاپ اولین کتابش بهترین امضا: هر کس به اندازه نیازش به خدا احتیاج دارد بهترین کاربر: والا همه کاربرانی که اینجا هستن برای من بهترین هستن هر کس تو جایگاه خودش مهمه برام و هیشکی نمیتونه جاشو برامون بگیره 16
Nightingale 10531 سازنده ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 خیلی مرسی از کسایی که اومدند خب حالا به غیر از این چیزایی که گفتم میتونید چیزای دیگم بذاریدا ............ 3
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 خیلی مرسی از کسایی که اومدند خب حالا به غیر از این چیزایی که گفتم میتونید چیزای دیگم بذاریدا ............ خودتم لطف کن جواب بده 4
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 میگم حالا اسم منو تو یکی از قسمتای بهترینو اولینا درج کن خیرشو ببینی :dancegirl2: 2
partow 25305 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 اسم منو تو یکی از قسمتای بهترینو اولینا درج کن خیرشو ببینی :dancegirl2: عع ... امتیاز هم میدین؟ 1
::: شیـــما ::: 6955 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 عع ... امتیاز هم میدین؟ کار خیر ک امتیازو این چیزا نمیشناسه 2
spow 44202 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 بهترین پستی که زدید از نظر خودتون، اولین پیغام خصوصی که گرفتید، اولین دوستتون، تلخ ترین پستی که زدید، تلخ ترین خبری که شنیدید، بهترین تاپیک، بهترین امضا، بهترین کاربری که دیدید و ............ بهترین پست؟ نمیدونم این چیزی هست که نسبیه ولی تک تک پستامو دوست داشتم دی: امیدوارم حداقل برای دوستان قابل استفاده بوده باشه نوشته هام! اولین پیغام خصوصی؟ فک کنم از یک دوست قدیمی بود که دیگه کلا نت نمیاد وگرفتار زندگی شده! اولین دوستم؟ اینجا فروغ -البته اکثر کاربرا رو میشناختم ولی تا مدت زیادی اینجا فعالیتی نداشتم! تلخ ترین پست؟ با تلخی زیاد سروکارندارم اگه حقیقت تلخه همه نوشته هام رو تلخ میدونم! تلخ ترین خبر؟ ایضا! بهترین تاپیک؟ تمام تاپیکایی که دوستان میزنن ومیخونم برام جالب هستند هرپست وتاپیکی لاجرم فکری پشتش هست که باید ارج نهاده بشه نمیتونم تفکیک قائل بشم بهترین امضا؟ مثل تاپیکا میمونه ولی موردی امضای الان عسل صدرا برام جالبه! بهترین کاربر؟ مثل قضیه تاپیکا میمونه ولی از دوستان اجازه میخوام اسم بیارم اینجا هرچند درکل قضیه تفاوتی بین دوستان عزیزم نیست ولی نوشته های bmd (دوستانی که با سبک نوشتنش اشنا هستند میدونن من چی میگم) واقعا چالش برانگیز وپرمحتوا بود وشاید این دلیلش قرابت فکری وروحی بین ما سه نفر دریک دوره خاص بود یادش بخیر ممنون 8
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری