MHM2010 564 ارسال شده در 26 فروردین، 2011 با سلام من پیکان هستم :icon_pf (34)::icon_pf (34)::icon_pf (34): :ws44: 14
CodePlus 15426 ارسال شده در 26 فروردین، 2011 :icon_pf (34):حالا جلوش که خوبه ... پشتش سکته ایه ...........:icon_pf (34): 3
S.F 24932 ارسال شده در 26 فروردین، 2011 جلوش چرا اینجوریه؟ خداییش . خیلی داغونه . . حالا جلوش که خوبه ... پشتش سکته ایه ........... ساختش . سخته .(با توجه به توانایی های ایران و البته خواسته هاشون _ یعنی اینکه نمی خوان خیلی خودشون رو به دردسر بندازن . اوصلا دنبال چالش نیست . مثال حل شده می خوان .) 4
MHM2010 564 مالک ارسال شده در 27 فروردین، 2011 من با طرح جلوش موافقم خوب شروع كردن اما جاي كار داره اما عقب ماشينو با تمام وجود ..... ، افتضاحه. ميشد با اندكي فكر و سرمايه گذاري در دوره ديدن طراحان تو كشورهاي سرآمد خيلي قشنگتر در بيارنش بابت همه نظرا ممنون 3
amirgb 8546 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 درود طراحي ماشين يك سري اصول دارد كه مي بايست رعايت شود اين اصول در تمام ماشين ها يكسان است همين امر باعث مي شود تا دست طراح تا حدودي بسيه باشد و به خلاقيت بالا نياز داشته باشد ايران خودرو تيم بسيار قوي از مهندسان مكانيك را در اختيار دارد اما به خاطر مسايل مالي اين تيم ترجيح مي دهد كار كمتر و تفكر كمتري به خرج دهد اين ماشين كه در اينجا معرفي شد داراي تمام معايب قبلي پيكان مي باشد به اضافه ي معايب جديد صندوق عقب مانند يك وصله ي ناجور است كه به زور به پلت فرم اصلي خورانده شده و يك كپي برداري زشت از مدل تويوتا هاي قديمي است شيب به سمت بالا باعث بالا رفتن گرانيگاه ماشين و افزايش احتمال چپ شدن است براي خنك كاري موتور به وسيله ي هوا يك جلو پنجره ي بسيار بزرگ طراحي شده كه فاقد پره گذاري است و عملا كارايي لازم را در مغشوش كردن جريان هوا ندارد و خود مي تواند موجب بروز اشكالاتي از قبيل ورود گرد و غبار و يا اجسام معلق در هوا به ماشين شود و از ديگر سو قسمت جلو بدنه نسبه به كمر بده كمي پهن تر به نظر مي رسد كه اگر چنين باشد افتضاح طراحي است و ماشين در گردش ها با مشكل رو برو مي كند 2
rezanassimi 9036 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2011 رو پلاکش نوشته آخرین پیکان رو چادرشم نوشته خداحافظ پیکان رو پرده هم نوشته مراسم توقف تولید پیکان 1
ارسال های توصیه شده