کتایون 15177 ارسال شده در 25 فروردین، 2011 چیزی که هر روز باهاش مواجه میشیم و در قبالش کاری جز آه کشیدن از دستمون برنمیاد... 5
just work 12355 مالک ارسال شده در 25 فروردین، 2011 وشاید درخوابی ناز... ای کافر ای زندیق ای مشرک ای مهدور الدم 1
spow 44202 ارسال شده در 25 فروردین، 2011 ای کافرای زندیق ای مشرک ای مهدور الدم دید موسی یک شبانی راه به راه کو همی گفت ای خدا و ای الا تو کجایی تا شوم من چاکرت چارقت دوزم کنم شانه سرت وقت خواب آید بروبم جایکت دستتک مالم بمالم پایکت و... .... اون پشه هم خودتی ما حتی پشه هم نیستیم! ای شبلی 5
arian ariaey 1755 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 و خدایی که در این نزدیکیست وشاید درخوابی ناز... و شاید در دوردست ها... 2
کتایون 15177 ارسال شده در 4 اردیبهشت، 2011 به قول یکی از دوستام خدا هست ولی کاری به کار آدما نداره... 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری