partow 25305 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 بهمن، ۱۳۸۹ Neon Material – 3DS Max (Mental Ray) در این آموزش با نحوه ساخت متریال نئون در تری دی مکس آشنا خواهید شد... گام 1: ابتدا یک متریال از پنجره Material Editor انتخاب کنید و Standard را به Arhitecural تغییر دهید... گام 2: در قسمت Diffuse می تونید رنگ مورد نظرتون رو انتخاب کنید ... قسمت Luminance مربوط به میزان قدرت نور هستش ... عدد مورد نیاز رو وارد کنید... گام 3: حال به مسیر Render Setup > Indirect Illumination رفته و Enable Final Gather رو فعال کنید و با توجه به شکل زیر تنظیمات رو انجام بدید... در قسمت “Rays pe FG Point” می تونید عددی بین 300-500 وارد کنید... برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
رعد آسا 587 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 بهمن، ۱۳۸۹ پرتو جون چرا آموزش رو توی این آدرس نگذاشتید http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=35040 1 لینک به دیدگاه
partow 25305 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 16 بهمن، ۱۳۸۹ به نظر من توضیحات تئوری از آموزش های مصور جدا باشه بهتره ... :JC_thinking: 1 لینک به دیدگاه
CodePlus 15426 اشتراک گذاری ارسال شده در 16 بهمن، ۱۳۸۹ به نظر من توضیحات تئوری از آموزش های مصور جدا باشه بهتره ... :jc_thinking: و 100 البته هر اموزش در یک تاپیک مجزا .... 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده