رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

Neon Material – 3DS Max (Mental Ray)

 

در این آموزش با نحوه ساخت متریال نئون در تری دی مکس آشنا خواهید شد...

 

mental1.jpg

 

 

گام 1:

 

ابتدا یک متریال از پنجره Material Editor انتخاب کنید و Standard را به Arhitecural تغییر دهید...

 

mental2.jpg

 

 

گام 2:

 

در قسمت Diffuse می تونید رنگ مورد نظرتون رو انتخاب کنید ...

 

قسمت Luminance مربوط به میزان قدرت نور هستش ... عدد مورد نیاز رو وارد کنید...

 

mental3.jpg

 

گام 3:

 

حال به مسیر Render Setup > Indirect Illumination رفته و Enable Final Gather رو فعال کنید و با توجه به شکل زیر تنظیمات رو انجام بدید...

 

در قسمت “Rays pe FG Point” می تونید عددی بین 300-500 وارد کنید...

 

mental4.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 5
لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...
به نظر من توضیحات تئوری از آموزش های مصور جدا باشه بهتره ... :jc_thinking:

 

و 100 البته هر اموزش در یک تاپیک مجزا ....

  • Like 1
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...