Amir R. Haddadi 9164 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 دی، ۱۳۸۹ وسایل حفاری قطعه جنوبی تونل متروی اصفهان پیشرفت های حاصل شده درصنعت تونل این پنجاه ساله، شامل افزایش مداوم وزن، اندازه و توان کله حفاری، سیستم بارگیری و تخلیه، طراحی موثر کله حفاری، پیشرفت های متالوژیکی در ساخت تیغه های حفاری، پیشرفت سیستم های الکتریکی و هیدرولیکی و افزایش استفاده از سیستم های کنترل اتوماتیک، باعث بهبود قابلیت حفاری ماشین، افزایش عمر و قابلیت دسترسی سیستم رود هدر شده است به طوریکه وزن ماشین ها به بیش از 120 تن رسیده است. افزایش وزن، علاوه بر افزایش ایستایی (Stability) و کاهش لرزش به افزایش نیروی رانش (Trust) تولید شده برای حفاری سازندهای مقاوم تر انجامیده است.یکی از بهترین گزینه های حفاری ها در زمینهای شنی و شنی سنگی رود هدر است که با لرزش کم از لق شدن و اضافه حفاریهای دور کنتور جلوگیری میکند گرچه در ایران در حدود 40درصد تونل های انتقال آب بوسیله پیکور حفاری میشود اما این گزینه باعث افزایش زمان پروژه و هزینه میشود به نحوی که با اضافه حفاریها و ریزشهای ناشی از ارتعاشات ضربه آن باعث عقب افتادگی پیشروی و کاهش راندمان در جبهه کاری میشود هم اکنون 4 دستگاه رودهدر شامل: 2 دستگاه رودهدر Paurat مدل T2-11 و 2 دستگاه رودهدر Eickhoff مدل ET-450Q و ET-450L عملیات حفاری تونل های پروژه قطعه جنوبی مترو اصفهان را بر عهده دارند. رود هدر آیکهوف مدل ET-450 رود هدر ویرث - پائورات مدل T2-11 8 لینک به دیدگاه
sara 20 1717 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 دی، ۱۳۸۹ چقدر زيبااااااااااا ...... واقعا لذت بردم ...... مرسي 1 لینک به دیدگاه
.MohammadReza. 19850 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 دی، ۱۳۸۹ البته این از ماشین آلات معدنی هست نه عمرانی http://noandishaan.com/forums/showthread.php?t=29593 4 لینک به دیدگاه
sara 20 1717 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 دی، ۱۳۸۹ البته این از ماشین آلات معدنی هست نه عمرانی ماشين ،ماشينه ديگه حالااااا ما و شمااااااا نداريم كه ئه جور با هم كنار مياييم ديگه 2 لینک به دیدگاه
.MohammadReza. 19850 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 دی، ۱۳۸۹ ماشين ،ماشينه ديگه حالااااا ما و شمااااااا نداريم كه ئه جور با هم كنار مياييم ديگه مباحث مربوط به ایجاد و نگهداری فضاهای زیر زمینی از جمله تخصص های یک مهندس معدن و به طور دقیق تر یک کارشناس مکانیک سنگ هست:rose: 3 لینک به دیدگاه
sara 20 1717 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 دی، ۱۳۸۹ مباحث مربوط به ایجاد و نگهداری فضاهای زیر زمینی از جمله تخصص های یک مهندس معدن و به طور دقیق تر یک کارشناس مکانیک سنگ هست:rose: اقاااااا شلاااا دهوااااا ميكني:w410:اصا ماشيناااااا ماله خودتون من رفتم بيلم رو بردارم هيچي ابزار سنتي نميشه 3 لینک به دیدگاه
amirnmaz 18 اشتراک گذاری ارسال شده در 31 فروردین، ۱۳۹۰ سلام این ماشینی که معرفی کردی که الان زیر پل سی و سه پل گیر کرده... این چه پیشرفتی هستش .؟ به نقل هيچي ابزار سنتي نميشه من هم موافقم 4/0 درصد 3 لینک به دیدگاه
.MohammadReza. 19850 اشتراک گذاری ارسال شده در 1 اردیبهشت، ۱۳۹۰ روش سنتی حفر تونل ، آتشکاری و انفجار هست 4 لینک به دیدگاه
amirnmaz 18 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 اردیبهشت، ۱۳۹۰ ماشین حفاری 1ПК3Р به منظور حفاری و بارگیری سنگ توده در حال حرکت بصورت افقی و شیبدار -تا +10 درجه - و در سنگ با مقاومت فشاری تک محوری σ comp استفاده از این ماشین در معادن خطرناک ریزشی مستعد انفجار منع شده است. این ماشین قادر به حفاری مقاطع مستطیلی، زوذنقه ای و هلالی با ارتفاع 2.1m و عرض پایین ترین قسمت 2.8- 4.05m و سطح مقطع 5.3 -12 m2 می باشد. ماشین دارای سیستم آبپاش کاهش دهنده ی گرد وغبار و ضد جرقه می باشد که بر روی هد ماشین در بین ناخن های حفاری تعبیه شده است. این ماشین در ورژن های زیر نیز تولید می شود: مجهز به سیستم ضد انفجار برای استفاده در معادن دارای گاز و غبار خطرناک. همراه با سیستم آبپاش خارجی برای استفاده در معادن بدون غبار خطرناک. این ماشین تا هفته پیش روبروی درب خوابگاه دانشگاه اصفهان پارک بود الان هم دیگه خبری ازش ندارم.البته مدلش مثل این بود. 5 لینک به دیدگاه
سیامک دانشگر 11 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 دی، ۱۳۹۱ با تشکر از مطلب جالبتون اگه ممکن هست در مورد نحوه تخلیه مصالح حفاری شده نیز توضیحاتی رو بدید. 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده