رفتن به مطلب

نظرتون راجع به الکل و مشروبات الکلی چیه؟


نظرتون راجع به الکل و مشروبات الکلی چیه؟  

44 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. نظرتون راجع به الکل و مشروبات الکلی چیه؟

    • 23
    • 14
    • 5
    • 2


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

توبه کردم که دگر می نخورم

 

به جز امشب و فردا شب و شبهای دگر

خب چرا سر خودتو گول میمالی

خیلی راحت بگو من میخورم !

  • پاسخ 144
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

ج 1:اگر از مشروب هایی مثل اب جو و شراب استفاده کنی ضرر زیادی نداره.ولی اعتدال هم باید رعایت کنی.

 

خودت میگی 8 پیک الان خوردی به نظرت اعتدالو رعایت کردی

واقعیتش اینه که بعد ی مدت دیگه اعتدال واست مفهومی نداره

شاید اوایلش بشه کنترلش کرد ولی بعد چند وقت مصرفت شدید میره بالا و دگه نمیتونی کنترلش کنی!

  • Like 1
ارسال شده در

ای مفتــــــــی شهـــــــــــر از تــــــو بیــدارتـــــریــــم بــا ایـــــن همـــــه مستی ز تــــو هشیارتـــــریــــم

تـــو خـــون کســــــان نوشـــــی و مــــا خـــون رزان انصـــــــــــاف بـــــــــــده کــــــــــــدام خونخــــوارتریم

گوینـــد کـــــه دوزخـی بـــــود عــــــــاشـق و مـست

گوینـــد کـــــه دوزخـی بـــــود عــــــــاشـق و مـست

گوینـــد کســـان بهشت بـا حــــــــــور خــوش است مــن می گویـــــــــم کــه آب انگــــــور خــوش است

ایـــن نقـــــــد بگیــــــر و دست از آن نسیـــه بـــــدار کـــــــآواز دهـــــــــل شنیــــــدن از دور خــوش است

این می چه حرامیست که عالم همه زان میجوشد یــــک دستــــه بـه نــــــابــــودی نــــامش کوشنــــد

آنـــــان کـه بـــــر عاشقــــــان حــــــرامـش کردنــــــد خــــود خلــــــوت از آن پیـالـــــه هـــا مـی نوشنــــد

آن عاشق دیوانه کـه این خمار مستـــی را سـاخت معشــــوق و شـــراب و مــــی پرستـــی را سـاخت

بـــی شـــک قـــــدحــی شــــراب نوشیـــــد و از آن سـر مـست شــد ایــن جهــان هستــی را سـاخت

گوینـــد کـــــه دوزخـی بـــــود عــــــــاشـق و مـست

گوینـــد کـــــه دوزخـی بـــــود عــــــــاشـق و مـست

  • Like 2
ارسال شده در

مضرات مصرف نوشیدنی های الکلی

alcohol_Effects.jpg

  • Like 2
ارسال شده در
خودت میگی 8 پیک الان خوردی به نظرت اعتدالو رعایت کردی

واقعیتش اینه که بعد ی مدت دیگه اعتدال واست مفهومی نداره

شاید اوایلش بشه کنترلش کرد ولی بعد چند وقت مصرفت شدید میره بالا و دگه نمیتونی کنترلش کنی!

 

به راحتی قابل کنترل هست.همین الان میتونم بزارم کنار تا 3 ماه نخورم.حتی یک پیک.

بارها امتحان کردم.

همیشه که 8 پیک نمیخورم.

همین الان مستند داشتم میدیدم در مورد ابجو.در شب فینال فوتبال امریکایی لیگ امریکا.

بیش از 4 ملیارد ابجو خورده میشه در امریکا.

من موندم چرا نسلشون منقرض نمیشه.

ارسال شده در

توبه کردم که دگر می نخورم

 

به جز امشب و فردا شب و شبهای دگر

 

شب جمعه هست ها.

امشب خوردن داره ها.

من که رفتنم بخورم.اسمت چیه که به سلامتیت پیک بزنم ؟؟ :ws3:

تو شهر ما بارونم داره میاد.اخ میچسبه

ارسال شده در
مضرات مصرف نوشیدنی های الکلی
alcohol_Effects.jpg

آخی این آقاهه چه شاده!!:ws28:

زندس؟؟؟

اینکه کل ه بدنش ترکیده !!!

ارسال شده در
شب جمعه هست ها.

امشب خوردن داره ها.

من که رفتنم بخورم.اسمت چیه که به سلامتیت پیک بزنم ؟؟ :ws3:

تو شهر ما بارونم داره میاد.اخ میچسبه

استغفرالله!!!!!

آقا شب ه وفاته،البته خود دانی نوش جون!!:|

ارسال شده در
استغفرالله!!!!!

آقا شب ه وفاته،البته خود دانی نوش جون!!:|

 

شب وفات کیه؟؟؟

48 که تموم شد

ارسال شده در
آخی این آقاهه چه شاده!!:ws28:

زندس؟؟؟

اینکه کل ه بدنش ترکیده !!!

 

بزرگنمایی میشه

ارسال شده در

:ws52:

 

من شنیدم شبا قبل از خواب

 

اگه یکم شراب قرمز بخوریم

 

برای پوستمون خوبه

 

:whistle:

  • Like 2
ارسال شده در
:ws52:

 

من شنیدم شبا قبل از خواب

 

اگه یکم شراب قرمز بخوریم

 

برای پوستمون خوبه

 

:whistle:

 

این دختره تو اواتارت هم اینکار را کرد.الان پوستش به این نازی هست :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
این دختره تو اواتارت هم اینکار را کرد.الان پوستش به این نازی هست :ws3:

 

:ws2:

 

شاید

  • Like 1
ارسال شده در

با سجاد و حاج مرتضي موافقم. جانا سخن از جانب ما ميگويي:icon_gol:

من كسي رو ميشناسم كه تفريحي مصرف ميكرد. اما توبهكرد و ديگه هيچ وقت لب نزد. ميگفت اصلا كار سختيم نيست. حتي ديدم پاي بساط مشروب خوري دوستاي قديميش نشسته اما لب هم نزد. ميگفت حتي دلمم نميخواد بخورم ديگه. ميگفت سبكم راحتم. با اينكه تفريحي شايد چند ماه يك بارميخورد اما چنين حسي داشت بعد از توبه كردن.

  • Like 2
ارسال شده در

آدم هایی که مشروب می خورن ترسناک میشن:banel_smiley_52:

هر لحظه ممکنه استفراغ کنن یا جیش کنن:banel_smiley_52:

هی باد گلو می زنن دهنشو بو بد میده چرت و پرت میگن :banel_smiley_52:

  • Like 1
ارسال شده در
اگه این موارد رو نداشته باشه خوفه؟؟؟

 

:ws52:

به جز اینا مگه بدی دیگه ای هم داره؟:ws52:

  • Like 1
ارسال شده در

یاد بگیریم تو تاپیک جدی اسپم نکنیم:banel_smiley_4:

لطفا مراعات کنید:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

تو یه تاپیک دیگه داره صحبت از تولید علم در انجمن میشه

اینجا هم داره در مورد مشروب خوری تولید علم می کنند

خوش بحال شما ها که اینقدر بی دردید که تفریح تان شده مشروب خوری!!!!!!!!!!!!

 

توی این تاپیک پست نزنید تا نیاد بالا

حال آدمو بهم میزنه

  • Like 1
ارسال شده در
تو یه تاپیک دیگه داره صحبت از تولید علم در انجمن میشه

اینجا هم داره در مورد مشروب خوری تولید علم می کنند

خوش بحال شما ها که اینقدر بی دردید که تفریح تان شده مشروب خوری!!!!!!!!!!!!

 

توی این تاپیک پست نزنید تا نیاد بالا

حال آدمو بهم میزنه

 

از همین دردها هست که تفریح جوانان ایرانی شده مشروب خوری

در ضمن به شما مربوط نیست که کی چه پستی میزنه

  • Like 2
ارسال شده در
از همین دردها هست که تفریح جوانان ایرانی شده مشروب خوری

در ضمن به شما مربوط نیست که کی چه پستی میزنه

شقایق مارو دعواکرد:ws44:

ولی یه چیز من بگم اونی که شراب میخوره نه شراب نه الکل میخوره بداخلاقه نیس؟ :banel_smiley_52:بگو هس:167:

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...