رفتن به مطلب

ترس و عشق


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
حمید این چی بودددددددددد....با جملات لطیفتر کاش میگفتی....جونم درومد تا تمومش کردمthumb.gif

چون عاشقی سخته باید با کلمات سخت بیانش کرد

 

نمیدونم چرا کار دنیا اینجوریه همیشه همینه هر وقت از کسی یا چیزی بی محلی ببینی بیشتر عاشقش میشی و از هرچی بهت عشق میورزه پسش میزنی دلیلش هم معلوم نیست:w74::w74:

  • Like 9
  • پاسخ 42
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

:icon_gol:

حمید این چی بودددددددددد....با جملات لطیفتر کاش میگفتی....جونم درومد تا تمومش کردمthumb.gif

 

خوب دقیقا همینجوریه.........

 

:ws44::ws44::ws44:

 

خون جیگرمون کردی هوتن

چرا اینقدر سوزناک؟

 

خوب دقیقا همینجوریه.........

 

یاد 17 سالگیم افتادم چی کشیدم:ws44:

 

پس تو هم کشیدی..........

 

وای خداااااااااا...مو به تنم سیخ شد...یاد یه دوست قدیمی افتادم:ws44::ws44::ws44:...مرسی...

 

دوست قدیمی.......:icon_redface:...........که با من هرچه کرد ان اشنا کرد

 

حمید من عجیب نگرانت شدم چند جلسه بیا مشاورت کنم تضمین میکنم جواب بده و خوب بشی:w02:

 

مثل مردن میمونه دل بریدن ...ولی دل بستن اسونه شقایق

 

:banel_smiley_52:

هوتن جون يه خورده مهربونتر هم ميشد گفتا:icon_gol:

 

باور کن مهربونتر از این نمیشد گفت

 

چون عاشقی سخته باید با کلمات سخت بیانش کرد

 

نمیدونم چرا کار دنیا اینجوریه همیشه همینه هر وقت از کسی یا چیزی بی محلی ببینی بیشتر عاشقش میشی و از هرچی بهت عشق میورزه پسش میزنی دلیلش هم معلوم نیست:w74::w74:

 

 

:icon_redface:

  • Like 11
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در

عشق؟

واژه ی پیچیده و غریبی ست... !

  • Like 4
ارسال شده در
عشق؟

واژه ی پیچیده و قریبی ست... !

اينجوري بهتره.چون هر چي باشه غريب نيست.همه ازش يه خاطره دارن....اما قريب و نزديكه.همين حوالي...تو چشماي خيس... تو لرزش دستان... تو تپش نا منظم قلبامون تو استرسامون...تو انتظارامون ....عشق تو وجود خود ماست.فقط زير باران بايد رفت....:icon_gol:

  • Like 7
ارسال شده در
اينجوري بهتره.چون هر چي باشه غريب نيست.همه ازش يه خاطره دارن....اما قريب و نزديكه.همين حوالي...تو چشماي خيس... تو لرزش دستان... تو تپش نا منظم قلبامون تو استرسامون...تو انتظارامون ....عشق تو وجود خود ماست.فقط زير باران بايد رفت....:icon_gol:

 

 

:ws44:

  • Like 3
ارسال شده در
عشق؟

واژه ی پیچیده و غریبی ست... !

 

 

شب دریا و بیم موج و گردابی چنین حائل

کجا دانند حال ما سبک باران ساحلها

 

:ws37:

  • Like 4
ارسال شده در
:icon_gol:

 

 

 

 

 

پس تو هم کشیدی..........

 

 

 

 

 

اره :ws44:

  • Like 5
ارسال شده در
اينجوري بهتره.چون هر چي باشه غريب نيست.همه ازش يه خاطره دارن....اما قريب و نزديكه.همين حوالي...تو چشماي خيس... تو لرزش دستان... تو تپش نا منظم قلبامون تو استرسامون...تو انتظارامون ....عشق تو وجود خود ماست.فقط زير باران بايد رفت....:icon_gol:

 

 

ناز پرورده تنعم نبرد راه به دوست عاشقی شيوه ی رندان بلاکش باشد

  • Like 5
ارسال شده در
اره :ws44:

:icon_gol::ws37:

  • Like 4
ارسال شده در

:ws44:

چون عاشقی سخته باید با کلمات سخت بیانش کرد

 

نمیدونم چرا کار دنیا اینجوریه همیشه همینه هر وقت از کسی یا چیزی بی محلی ببینی بیشتر عاشقش میشی و از هرچی بهت عشق میورزه پسش میزنی دلیلش هم معلوم نیست:w74::w74:

:ws44:

 

اره

دروغم بگب من دوستت ندارم اما میفهمه:ws44:

اينجوري بهتره.چون هر چي باشه غريب نيست.همه ازش يه خاطره دارن....اما قريب و نزديكه.همين حوالي...تو چشماي خيس... تو لرزش دستان... تو تپش نا منظم قلبامون تو استرسامون...تو انتظارامون ....عشق تو وجود خود ماست.فقط زير باران بايد رفت....:icon_gol:

:ws37:

  • Like 5
ارسال شده در
شب تاريك و بیم موج و گردابی چنین حائل

کجا دانند حال ما سبک باران ساحلها

 

:ws37:

:gol cheshmak:

  • Like 4
ارسال شده در
:gol cheshmak:

 

حاجی دیوان شما ازین چاپ جدیداست احتمالا

دوتا روایت رو دیدم

ولی شب دریا درسته

  • Like 4
ارسال شده در
:icon_gol:
  • Like 2
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

دیدی دلا که اخر پیری و علم و زهد

با من چه کرد دیده معشوقه باز من

:ws37:

  • Like 4
  • 11 ماه بعد...
ارسال شده در

حمید اومدم یه لقه غذا بخورم دل و رودم بالا اومد.

 

عشق دست نیافتنی بود. یعنی اگه نرسیدی شیرینی وصال در خیالت میشه عشق. ولی وقتی رسیدی و چشیدی میفهمی که بوی کباب مربوط به داغ کردن خر بود.

  • Like 5
ارسال شده در
حمید اومدم یه لقه غذا بخورم دل و رودم بالا اومد.

 

عشق دست نیافتنی بود. یعنی اگه نرسیدی شیرینی وصال در خیالت میشه عشق. ولی وقتی رسیدی و چشیدی میفهمی که بوی کباب مربوط به داغ کردن خر بود.

 

تا رسیدن رو چی معنی کنیم

  • Like 3
ارسال شده در

عشق فقط یه هورمونه که تویه مغز ترشح میشه

 

آدم میتونه به ذهنش دستور بده که تولید بشه

 

یا جلوی تولیدش رو بگیره .......

  • Like 3
ارسال شده در

اثرات هورموناکسی توسین یا هورمون عشق بر زن و مرد

صدای فرد مورد علاقه، خاطرات شیرین و حتی یک نگاه مهربان باعث ترشح این هورمون در بدن می‌شود.

اکسی توسین باعث وابسته شدن دو فرد به هم می‌شود و زوجین را به داشتن رابطه زناشویی، یک زندگی بادوام، داشتن فرزندان و...ترغیب می‌کند.

 

روش‌های افزایش دهنده اکسی توسین

برای ترشح مداوم این هورمون لازم است که زوجین، فعال باقی بمانند.

برای افزایش آن لازم است زن و مرد خلاق باشند و مدام در مورد خاطرات یا آرزوهایشان صحبت کنند.

تداوم زندگی، ایجاد خلاقیت و تازگی بر عهده زوجین است، در غیر این صورت عشق به راحتی از بین می‌رود و کاری از دست هورمون‌ها برنمی‌آید.

  • Like 2
ارسال شده در

عشق طعم تلخی داره وقتی دل میکنی می میری کاش هیچ وقت عاشق نمیشدم هوتن اتیشم زدی وقتی سر تاپاتو از خون قلبت سرخ میشه ادم میفهمه چقدر قشنگ بوده

  • Like 4
ارسال شده در
عشق فقط یه هورمونه که تویه مغز ترشح میشه

 

آدم میتونه به ذهنش دستور بده که تولید بشه

 

یا جلوی تولیدش رو بگیره .......

 

میبینم که زندگی تو اصفهان اثر گذاشته روت

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...