Avenger 19334 ارسال شده در 4 فروردین، 2011 حمید این چی بودددددددددد....با جملات لطیفتر کاش میگفتی....جونم درومد تا تمومش کردم چون عاشقی سخته باید با کلمات سخت بیانش کرد نمیدونم چرا کار دنیا اینجوریه همیشه همینه هر وقت از کسی یا چیزی بی محلی ببینی بیشتر عاشقش میشی و از هرچی بهت عشق میورزه پسش میزنی دلیلش هم معلوم نیست:w74::w74: 9
هوتن 15061 مالک ارسال شده در 4 فروردین، 2011 حمید این چی بودددددددددد....با جملات لطیفتر کاش میگفتی....جونم درومد تا تمومش کردم خوب دقیقا همینجوریه......... :ws44: خون جیگرمون کردی هوتنچرا اینقدر سوزناک؟ خوب دقیقا همینجوریه......... یاد 17 سالگیم افتادم چی کشیدم پس تو هم کشیدی.......... وای خداااااااااا...مو به تنم سیخ شد...یاد یه دوست قدیمی افتادم:ws44:...مرسی... دوست قدیمی..................که با من هرچه کرد ان اشنا کرد حمید من عجیب نگرانت شدم چند جلسه بیا مشاورت کنم تضمین میکنم جواب بده و خوب بشی مثل مردن میمونه دل بریدن ...ولی دل بستن اسونه شقایق :banel_smiley_52:هوتن جون يه خورده مهربونتر هم ميشد گفتا باور کن مهربونتر از این نمیشد گفت چون عاشقی سخته باید با کلمات سخت بیانش کرد نمیدونم چرا کار دنیا اینجوریه همیشه همینه هر وقت از کسی یا چیزی بی محلی ببینی بیشتر عاشقش میشی و از هرچی بهت عشق میورزه پسش میزنی دلیلش هم معلوم نیست:w74::w74: 11
mohsen 88 10106 ارسال شده در 23 فروردین، 2011 عشق؟واژه ی پیچیده و قریبی ست... ! اينجوري بهتره.چون هر چي باشه غريب نيست.همه ازش يه خاطره دارن....اما قريب و نزديكه.همين حوالي...تو چشماي خيس... تو لرزش دستان... تو تپش نا منظم قلبامون تو استرسامون...تو انتظارامون ....عشق تو وجود خود ماست.فقط زير باران بايد رفت.... 7
DCBA 8191 ارسال شده در 23 فروردین، 2011 اينجوري بهتره.چون هر چي باشه غريب نيست.همه ازش يه خاطره دارن....اما قريب و نزديكه.همين حوالي...تو چشماي خيس... تو لرزش دستان... تو تپش نا منظم قلبامون تو استرسامون...تو انتظارامون ....عشق تو وجود خود ماست.فقط زير باران بايد رفت.... 3
هوتن 15061 مالک ارسال شده در 23 فروردین، 2011 عشق؟واژه ی پیچیده و غریبی ست... ! شب دریا و بیم موج و گردابی چنین حائل کجا دانند حال ما سبک باران ساحلها 4
هوتن 15061 مالک ارسال شده در 23 فروردین، 2011 اينجوري بهتره.چون هر چي باشه غريب نيست.همه ازش يه خاطره دارن....اما قريب و نزديكه.همين حوالي...تو چشماي خيس... تو لرزش دستان... تو تپش نا منظم قلبامون تو استرسامون...تو انتظارامون ....عشق تو وجود خود ماست.فقط زير باران بايد رفت.... ناز پرورده تنعم نبرد راه به دوست عاشقی شيوه ی رندان بلاکش باشد 5
VINA 31339 ارسال شده در 23 فروردین، 2011 چون عاشقی سخته باید با کلمات سخت بیانش کرد نمیدونم چرا کار دنیا اینجوریه همیشه همینه هر وقت از کسی یا چیزی بی محلی ببینی بیشتر عاشقش میشی و از هرچی بهت عشق میورزه پسش میزنی دلیلش هم معلوم نیست:w74::w74: اره دروغم بگب من دوستت ندارم اما میفهمه اينجوري بهتره.چون هر چي باشه غريب نيست.همه ازش يه خاطره دارن....اما قريب و نزديكه.همين حوالي...تو چشماي خيس... تو لرزش دستان... تو تپش نا منظم قلبامون تو استرسامون...تو انتظارامون ....عشق تو وجود خود ماست.فقط زير باران بايد رفت.... 5
mohsen 88 10106 ارسال شده در 23 فروردین، 2011 شب تاريك و بیم موج و گردابی چنین حائلکجا دانند حال ما سبک باران ساحلها :gol cheshmak: 4
هوتن 15061 مالک ارسال شده در 23 فروردین، 2011 :gol cheshmak: حاجی دیوان شما ازین چاپ جدیداست احتمالا دوتا روایت رو دیدم ولی شب دریا درسته 4
سیندخت 18786 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 دیدی دلا که اخر پیری و علم و زهد با من چه کرد دیده معشوقه باز من 4
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 12 اردیبهشت، 2012 حمید اومدم یه لقه غذا بخورم دل و رودم بالا اومد. عشق دست نیافتنی بود. یعنی اگه نرسیدی شیرینی وصال در خیالت میشه عشق. ولی وقتی رسیدی و چشیدی میفهمی که بوی کباب مربوط به داغ کردن خر بود. 5
هوتن 15061 مالک ارسال شده در 12 اردیبهشت، 2012 حمید اومدم یه لقه غذا بخورم دل و رودم بالا اومد. عشق دست نیافتنی بود. یعنی اگه نرسیدی شیرینی وصال در خیالت میشه عشق. ولی وقتی رسیدی و چشیدی میفهمی که بوی کباب مربوط به داغ کردن خر بود. تا رسیدن رو چی معنی کنیم 3
eder 13733 ارسال شده در 12 اردیبهشت، 2012 عشق فقط یه هورمونه که تویه مغز ترشح میشه آدم میتونه به ذهنش دستور بده که تولید بشه یا جلوی تولیدش رو بگیره ....... 3
eder 13733 ارسال شده در 12 اردیبهشت، 2012 اثرات هورموناکسی توسین یا هورمون عشق بر زن و مرد صدای فرد مورد علاقه، خاطرات شیرین و حتی یک نگاه مهربان باعث ترشح این هورمون در بدن میشود. اکسی توسین باعث وابسته شدن دو فرد به هم میشود و زوجین را به داشتن رابطه زناشویی، یک زندگی بادوام، داشتن فرزندان و...ترغیب میکند. روشهای افزایش دهنده اکسی توسین برای ترشح مداوم این هورمون لازم است که زوجین، فعال باقی بمانند. برای افزایش آن لازم است زن و مرد خلاق باشند و مدام در مورد خاطرات یا آرزوهایشان صحبت کنند. تداوم زندگی، ایجاد خلاقیت و تازگی بر عهده زوجین است، در غیر این صورت عشق به راحتی از بین میرود و کاری از دست هورمونها برنمیآید. 2
lady architect 5360 ارسال شده در 12 اردیبهشت، 2012 عشق طعم تلخی داره وقتی دل میکنی می میری کاش هیچ وقت عاشق نمیشدم هوتن اتیشم زدی وقتی سر تاپاتو از خون قلبت سرخ میشه ادم میفهمه چقدر قشنگ بوده 4
هوتن 15061 مالک ارسال شده در 13 اردیبهشت، 2012 عشق فقط یه هورمونه که تویه مغز ترشح میشه آدم میتونه به ذهنش دستور بده که تولید بشه یا جلوی تولیدش رو بگیره ....... میبینم که زندگی تو اصفهان اثر گذاشته روت 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری