hell girl 488 ارسال شده در 7 فروردین، 2011 از دوستان نو اندیش تقاضا دارم نظرشون رو در مورد تعارف کردن های ایرانی ها بیان کنند که آیا خوب است یا بد؟ چه مضراتی دارد یا می تواند داشته باشد یا چه نکات مثبتی رو در بر می گیرد؟ من با دوستام تعارف ندارم و اونام دیگه می دونن من ادم تعارفی نیستم اما بین فامیل و غریبه اینقده تعارفیم از خودم بدم میاد اینجوری نباشم میگن چقدر پرو این دخترهه 4
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 7 فروردین، 2011 من با دوستام تعارف ندارم و اونام دیگه می دونن من ادم تعارفی نیستم اما بین فامیل و غریبه اینقده تعارفیم از خودم بدم میاد اینجوری نباشم میگن چقدر پرو این دخترهه موافقم......خوب نیست ادم خیلی هم بی تعارف باشه.........من خودم چون یه چیزایی رو زیاد تعارف میکنم،اگه طرفم اینکارو نکنه ناراحت میشم! البته بدترین حالت تعارف تو کار گروهیه! تو این 3 ترم همه ی خرج گروه با من بود.....اخر ترم که به حساب کتابا رسیدیم و دنگا رو به بچه ها گفتم......بی ادبای بی تربیت بهم گفتن که....وااااااای !چه خبره!!!!!مگه چی خریدی که انقد شد...تازه چن ماه بعد دنگشونو دادن 4
*mishi* 11920 ارسال شده در 7 فروردین، 2011 من هميشه حرفمو رك ميزنم بخاطر همين خيليا زود از دستم ناراحت ميشن.مهم نيست...بهتر از اينكه دروغ بگيولي راستش خيلي قربون صدقه ميرم بخصوص پشت تلفن...اينم ارثي.تقصير من نيست.يه خداحافظي كه ميخوام بكنم جون طرف بالا مياد 3
غایب 4790 ارسال شده در 8 فروردین، 2011 تا مدتی پیش من خیلی رک بودم. بعدش به این نتیجه رسیدم که رک بودن من نه تنها دردی از کسی دوا نمیکنه دلشونم میشکنه. حالا دیگه ترجیح میدم هیچوقت رک نباشم. در مورد تعارف هم که از همان اولش اهل تعارف نبودم. خیلی از اوقات بجای رک بودن یا تعارف ترجیح میدم سکوت کنم. قشنگتره. 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری