رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

 

از دوستان نو اندیش تقاضا دارم نظرشون رو در مورد تعارف کردن های ایرانی ها بیان کنند که آیا خوب است یا بد؟ چه مضراتی دارد یا می تواند داشته باشد یا چه نکات مثبتی رو در بر می گیرد؟

 

 

من با دوستام تعارف ندارم و اونام دیگه می دونن من ادم تعارفی نیستم اما بین فامیل و غریبه اینقده تعارفیم از خودم بدم میاد اینجوری نباشم میگن چقدر پرو این دخترهه:ws44:

  • Like 4
ارسال شده در
من با دوستام تعارف ندارم و اونام دیگه می دونن من ادم تعارفی نیستم اما بین فامیل و غریبه اینقده تعارفیم از خودم بدم میاد اینجوری نباشم میگن چقدر پرو این دخترهه:ws44:

موافقم......خوب نیست ادم خیلی هم بی تعارف باشه.........من خودم چون یه چیزایی رو زیاد تعارف میکنم،اگه طرفم اینکارو نکنه ناراحت میشم!:ws37:

البته بدترین حالت تعارف تو کار گروهیه!

تو این 3 ترم همه ی خرج گروه با من بود.....اخر ترم که به حساب کتابا رسیدیم و دنگا رو به بچه ها گفتم......بی ادبای بی تربیت بهم گفتن که....وااااااای !چه خبره!!!!!مگه چی خریدی که انقد شد...تازه چن ماه بعد دنگشونو دادن:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

من هميشه حرفمو رك ميزنم بخاطر همين خيليا زود از دستم ناراحت ميشن.مهم نيست...بهتر از اينكه دروغ بگي:banel_smiley_4:ولي راستش خيلي قربون صدقه ميرم بخصوص پشت تلفن...اينم ارثي.تقصير من نيست.يه خداحافظي كه ميخوام بكنم جون طرف بالا مياد:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

تا مدتی پیش من خیلی رک بودم. بعدش به این نتیجه رسیدم که رک بودن من نه تنها دردی از کسی دوا نمیکنه دلشونم میشکنه. حالا دیگه ترجیح میدم هیچوقت رک نباشم. در مورد تعارف هم که از همان اولش اهل تعارف نبودم. خیلی از اوقات بجای رک بودن یا تعارف ترجیح میدم سکوت کنم. قشنگتره.:icon_gol:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...