رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
خوشبختم.

من هیچی م نشده. اونا رفتن کوه , سر حال بودنش به من رسیده. الان همشون خوابن. خسته و کوفته. من که همش خوردم و خوابیدم دیگه چرا شکفته نباشم. خدا سبب ساز است . دری که بنده ببندد در خدا باز است. این حکایت تا اونجا ادامه خواهد داشت که تاپیک هوتن رو بترکونیم. خیال کرده. :ws28:

:ws3:

هفتۀ دیگه فقط بخاطر غایب میریم کوه که روحیه بگیره. :ws49:

  • Like 3
  • پاسخ 68
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

امروز در این مکان و این زمان من میخوام به یکی از وظایف تاریخیم عمل کنم و اون چیزی نیست جز اینکه تشکر ویژه و خالصانه خودم رو به پدرم ادم و مادرم حوا تقدیم کنم.

 

ادم پدرم و حوا مادر عزیزم از شما بخاطر خوردن میوه ممنوعه ممنونم شما از بهشتی که برایتان فراهم شده بود گذشتید و تمام زرق و برق انرا تحقیر کردید و میوه عشق را خوردید و از این امتحان الهی سربلند بیرون امدید همچنین از اقای شیطان عزیز که به پدرم ادم و مادرم حوا در گرفتن این تصمیم مهم کمک کرد ممنونم و امیدوارم مرا نیز در این راه یاری دهد.

و صد البته از خدای بزرگ و محترم بخاطر خلق ما انسانها و شیطان و بهشت وجهنم ممنونم امیدوارم توفیقاتش زیادتر از پیش بشود.

 

من که ای کیو ندارم بگیرم کنه مطلب رو اما

اینو درعوضش بگیر از من:

روی دیوار بهشت نوشته اند

لعنت بر پدرومادر کسی که دراین مکان سیب بخورد!

  • Like 8
ارسال شده در
من که ای کیو ندارم بگیرم کنه مطلب رو اما

اینو درعوضش بگیر از من:

روی دیوار بهشت نوشته اند

لعنت بر پدرومادر کسی که دراین مکان سیب بخورد!

 

شما یه دوره خصوصی یا با خودم بگیر یا با استاد شیطان متوجه کنه مطلب میشی:ws3:

  • Like 10
ارسال شده در
شما یه دوره خصوصی یا با خودم بگیر یا با استاد شیطان متوجه کنه مطلب میشی:ws3:

درنبرد بین خیر وشر اهریمن واهورا ,یهوه وابلیس ونیکی وپلیدی تنها یک چیز است که راهگشاست

تفاوت اندکی بنام عقل

کاشکی راهگشا بود...

خدمت میرسیم استاد:icon_gol:

  • Like 7
ارسال شده در
درنبرد بین خیر وشر اهریمن واهورا ,یهوه وابلیس ونیکی وپلیدی تنها یک چیز است که راهگشاست

تفاوت اندکی بنام عقل

کاشکی راهگشا بود...

خدمت میرسیم استاد:icon_gol:

 

اره همینیه که میگی اما یه چیزایی هم هست که در پرده است خدمت رسیدم عرض میکنم:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
درنبرد بین خیر وشر اهریمن واهورا ,یهوه وابلیس ونیکی وپلیدی تنها یک چیز است که راهگشاست

تفاوت اندکی بنام عقل

کاشکی راهگشا بود...

خدمت میرسیم استاد:icon_gol:

 

 

اگه سوالی دارین چرا مستقیما از خود من نمیپرسین .... واسطه برا چی:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
اگه سوالی دارین چرا مستقیما از خود من نمیپرسین .... واسطه برا چی:ws3:

البته خواستیم نام شما فاش نشود:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

امروز در این مکان و این زمان من میخوام به یکی از وظایف تاریخیم عمل کنم و اون چیزی نیست جز اینکه تشکر ویژه و خالصانه خودم رو به پدرم ادم و مادرم حوا تقدیم کنم.

 

ادم پدرم و حوا مادر عزیزم از شما بخاطر خوردن میوه ممنوعه ممنونم شما از بهشتی که برایتان فراهم شده بود گذشتید و تمام زرق و برق انرا تحقیر کردید و میوه عشق را خوردید و از این امتحان الهی سربلند بیرون امدید همچنین از اقای شیطان عزیز که به پدرم ادم و مادرم حوا در گرفتن این تصمیم مهم کمک کرد ممنونم و امیدوارم مرا نیز در این راه یاری دهد.

و صد البته از خدای بزرگ و محترم بخاطر خلق ما انسانها و شیطان و بهشت وجهنم ممنونم امیدوارم توفیقاتش زیادتر از پیش بشود.

:ws52::ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
البته خواستیم نام شما فاش نشود:ws3:

 

 

مشکلی نیس .... بصورت آنلاین در خدمت شما هستیم:4chsmu1:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...