هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 داستان از اينجا شروع ميشه كه چند شب پيش رفته بودم شيراز خونه يكي از اشنايان اخر شب اشنامون گفت سحر موقعه نماز بيدارت ميكنم تا خداي ناكرده خواب نموني ....منم كه روم نميشد بگم كلا نماز نمي خونم و تو عمل انجام شده قرار گرفته بودم چيزي نگفتم اخه بدجور رودبايستي داشتم باهاش.. خلاصه رفتم اتاق از پشت گيره كشويي در را زدم .. سحر صداي تق تق در بلند شد .. بااجازه همون زير پتو يك الله اكبر كش داري وبلندي گفتم همونايي كه بعد از نيت ميگن ، ..كه هركه باورش ميشد درام سجاده اب ميكشم شب بعدش دوباره همون ساعت در زد اتفاقا اون شب يادم رفته بود گيره درو ببندم دوباره از همون زير پتو با حالت يه ور يك قل هوالله احدي از ته حلق تلاوت كردم كه خودم داشت باورم ميشد نماز ميخونم يك مرتبه صداي باز شدن در اومد نگو هنوز دو دقيقه تا اذان مونده بوده ...هيچ ديگه ابروم كيلويي شد و كنف يكون .. هاجي هم كه دهنش وا مونده بود شديد گفت ظاهرا شما زير پتو هم ذكر ميگيد !!!! اينكه همون اولش اشتباه كردم كه نگفتم جاي هيچ شكي نيست (البته با اونهايي كه راحتم ميگم مثلا خياي از دوستان و اقوام ) .. اما واقعا ببيند همين دين ادمو مجبور به چكارايي ميكنه ..!!!!!!! 31
Ehsan 112349 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 ان الصلوه تنهی عن الفحشا و المنکر......... اگه به خودت تلقین کنی،به نظر من موثره،بستگی داره چه قدر بتونه بر وجودت سیطره پیدا کنه....... کلا ترک عادت موجب مرض است،حالا این عادت از مواد افیونی باشه تا نماز و اینترنت و...... 16
هولدن کالفیلد 19948 سازنده ارسال شده در 29 اسفند، 2010 ان الصلوه تنهی عن الفحشا و المنکر......... اگه به خودت تلقین کنی،به نظر من موثره،بستگی داره چه قدر بتونه بر وجودت سیطره پیدا کنه....... کلا ترک عادت موجب مرض است،حالا این عادت از مواد افیونی باشه تا نماز و اینترنت و...... درست اما ماجرايي كه برام اتفاق افتاد خيلي بد بودا ادم همون لحظه دلش ميخواست زمين باز شه بره زير...!!! خودت تصورشو بكن !!! 7
VINA 31339 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 داستان از اينجا شروع ميشه كه چند شب پيش رفته بودم شيراز خونه يكي از اشنايان اخر شب اشنامون گفت سحر موقعه نماز بيدارت ميكنم تا خداي ناكرده خواب نموني ....منم كه روم نميشد بگم كلا نماز نمي خونم و تو عمل انجام شده قرار گرفته بودم چيزي نگفتم اخه بدجور رودبايستي داشتم باهاش..خلاصه رفتم اتاق از پشت گيره كشويي در را زدم .. سحر صداي تق تق در بلند شد .. بااجازه همون زير پتو يك الله اكبر كش داري وبلندي گفتم همونايي كه بعد از نيت ميگن ، ..كه هركه باورش ميشد درام سجاده اب ميكشم شب بعدش دوباره همون ساعت در زد اتفاقا اون شب يادم رفته بود گيره درو ببندم دوباره از همون زير پتو با حالت يه ور يك قل هوالله احدي از ته حلق تلاوت كردم كه خودم داشت باورم ميشد نماز ميخونم يك مرتبه صداي باز شدن در اومد نگو هنوز دو دقيقه تا اذان مونده بوده ...هيچ ديگه ابروم كيلويي شد و كنف يكون .. هاجي هم كه دهنش وا مونده بود شديد گفت ظاهرا شما زير پتو هم ذكر ميگيد !!!! اينكه همون اولش اشتباه كردم كه نگفتم جاي هيچ شكي نيست (البته با اونهايي كه راحتم ميگم مثلا خياي از دوستان و اقوام ) .. اما واقعا ببيند همين دين ادمو مجبور به چكارايي ميكنه ..!!!!!!! شب اول نگفت کجا وضو گرفتی 10
Nightingale 10531 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 این دین نیست که مجبورت کرده شایدتو موقعیت های دیگم اینطور بوده ولی دین در کار نبوده ..... نماز یه تکرار برای عهدیه که اگر بستی با خدات ....... وقتی عهدی نباشه این تکرارش بی فایدست ....... ولی البته که تکرار عادت میشه و عادت خصلت ..... 10
Ehsan 112349 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 درست اما ماجرايي كه برام اتفاق افتاد خيلي بد بودا ادم همون لحظه دلش ميخواست زمين باز شه بره زير...!!!خودت تصورشو بكن !!! تقصیر خودته،باید گربه را دم حجله میکشتی...... شاید این قضیه تا چند سال پیش ممکن بود برای من هم رخ بده،اما الان دیگه رخ نمیده..... 8
Avenger 19334 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 داستان از اينجا شروع ميشه كه چند شب پيش رفته بودم شيراز خونه يكي از اشنايان اخر شب اشنامون گفت سحر موقعه نماز بيدارت ميكنم تا خداي ناكرده خواب نموني ....منم كه روم نميشد بگم كلا نماز نمي خونم و تو عمل انجام شده قرار گرفته بودم چيزي نگفتم اخه بدجور رودبايستي داشتم باهاش..خلاصه رفتم اتاق از پشت گيره كشويي در را زدم .. سحر صداي تق تق در بلند شد .. بااجازه همون زير پتو يك الله اكبر كش داري وبلندي گفتم همونايي كه بعد از نيت ميگن ، ..كه هركه باورش ميشد درام سجاده اب ميكشم شب بعدش دوباره همون ساعت در زد اتفاقا اون شب يادم رفته بود گيره درو ببندم دوباره از همون زير پتو با حالت يه ور يك قل هوالله احدي از ته حلق تلاوت كردم كه خودم داشت باورم ميشد نماز ميخونم يك مرتبه صداي باز شدن در اومد نگو هنوز دو دقيقه تا اذان مونده بوده ...هيچ ديگه ابروم كيلويي شد و كنف يكون .. هاجي هم كه دهنش وا مونده بود شديد گفت ظاهرا شما زير پتو هم ذكر ميگيد !!!! اينكه همون اولش اشتباه كردم كه نگفتم جاي هيچ شكي نيست (البته با اونهايي كه راحتم ميگم مثلا خياي از دوستان و اقوام ) .. اما واقعا ببيند همين دين ادمو مجبور به چكارايي ميكنه ..!!!!!!! ربطی به نماز نداره خجالتت کار دستت داد 10
shaden. 18583 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 داستان از اينجا شروع ميشه كه چند شب پيش رفته بودم شيراز خونه يكي از اشنايان اخر شب اشنامون گفت سحر موقعه نماز بيدارت ميكنم تا خداي ناكرده خواب نموني ....منم كه روم نميشد بگم كلا نماز نمي خونم و تو عمل انجام شده قرار گرفته بودم چيزي نگفتم اخه بدجور رودبايستي داشتم باهاش..خلاصه رفتم اتاق از پشت گيره كشويي در را زدم .. سحر صداي تق تق در بلند شد .. بااجازه همون زير پتو يك الله اكبر كش داري وبلندي گفتم همونايي كه بعد از نيت ميگن ، ..كه هركه باورش ميشد درام سجاده اب ميكشم شب بعدش دوباره همون ساعت در زد اتفاقا اون شب يادم رفته بود گيره درو ببندم دوباره از همون زير پتو با حالت يه ور يك قل هوالله احدي از ته حلق تلاوت كردم كه خودم داشت باورم ميشد نماز ميخونم يك مرتبه صداي باز شدن در اومد نگو هنوز دو دقيقه تا اذان مونده بوده ...هيچ ديگه ابروم كيلويي شد و كنف يكون .. هاجي هم كه دهنش وا مونده بود شديد گفت ظاهرا شما زير پتو هم ذكر ميگيد !!!! اينكه همون اولش اشتباه كردم كه نگفتم جاي هيچ شكي نيست (البته با اونهايي كه راحتم ميگم مثلا خياي از دوستان و اقوام ) .. اما واقعا ببيند همين دين ادمو مجبور به چكارايي ميكنه ..!!!!!!! :ws28: 4
میلاد 24047 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 نماز از منکر باز میدارد اگه واقعا به نماز اعتقاد داشته باشه اون که میخونه...نه از روی عادت و خجالت و رودربایستی و اجبار بخونه 13
هولدن کالفیلد 19948 سازنده ارسال شده در 29 اسفند، 2010 ای وای حالا دو شب نماز می خوندی چی می شد؟ با همه احترامي كه براي ادماي نماز خون قايلم اماخيلي سخت مجبور باشي كاري رو انجام بدي كه دلت نميخواد ؟؟ در ضمن اين نماز خوندن بدترين نوع دروغه شب اول نگفت کجا وضو گرفتی همون جايي كه خودش ميگرفت ديگه دس شويي این دین نیست که مجبورت کرده شایدتو موقعیت های دیگم اینطور بوده ولی دین در کار نبوده ..... نماز یه تکرار برای عهدیه که اگر بستی با خدات ....... وقتی عهدی نباشه این تکرارش بی فایدست ....... ولی البته که تکرار عادت میشه و عادت خصلت ..... گفتم كه خيلي خوبه معتقد باشي چون اون اعتقاد به ادم نيرو ميده اما وقتي نباشي نميشه كاريش كرد زوركي نيست كه 8
VINA 31339 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 اما چقد جالبید من همیشه خجالت میکشدم جلو جمع نمار میخوندم چون انگار جذامی دیدن کجا وضو گرفتی 3
Atishpare_Shahi 1736 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 خوب حالا دو شب پا میشدی نماز میخوندی دیگه... اون اشناتون ازت نمیپرسید کجا وضو گرفتی :w58: 5
VINA 31339 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 با همه احترامي كه براي ادماي نماز خون قايلم اماخيلي سخت مجبور باشي كاري رو انجام بدي كه دلت نميخواد ؟؟ در ضمن اين نماز خوندن بدترين نوع دروغه همون جايي كه خودش ميگرفت ديگه دس شويي گفتم كه خيلي خوبه معتقد باشي چون اون اعتقاد به ادم نيرو ميده اما وقتي نباشي نميشه كاريش كرد زوركي نيست كه بنده خدا سر صبح تا دسشویی رفتی یه دو رکعتم میخوندی دیگه 3
rezanassimi 9037 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 نماز از منکر باز میدارد اگه واقعا به نماز اعتقاد داشته باشه اون که میخونه...نه از روی عادت و خجالت و رودربایستی و اجبار بخونه فک کنم این بیشتر به خود "اعتقاد" برگرده تا "نماز" 4
shaden. 18583 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 بنده خدا سر صبح تا دسشویی رفتی یه دو رکعتم میخوندی دیگه گیر دادیا میگه نماز دروغیه قبول نداره مگه میشه آدم یه کاریو قبول نداشته باشه انجام بده؟ البته زیر پتوشم نباید الله اکبر میگفت 4
میلاد 24047 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 فک کنم این بیشتر به خود "اعتقاد" برگرده تا "نماز" آوره دیگه نماز که مهم نیست اصلا نماز یه وسیلست فقط 4
VINA 31339 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 گیر دادیا میگه نماز دروغیه قبول ندارهمگه میشه آدم یه کاریو قبول نداشته باشه انجام بده؟ البته زیر پتوشم نباید الله اکبر میگفت گفتم کمرش نگیره اینقد میخوابه 2
shaden. 18583 ارسال شده در 29 اسفند، 2010 گفتم کمرش نگیره اینقد میخوابه انقدر سخته صبح بیدار شدن برای نماز آب به صورتت بخوره دیگه خوابت نمیبره فکر کن نماز خونم نباشی 1
هولدن کالفیلد 19948 سازنده ارسال شده در 29 اسفند، 2010 فعلا كه تو ي شك اون لحظه باز شدن درم چشام پر خواب پتو هم رو سرم كشيده بوم كلا!! 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری