رفتن به مطلب

آينده ي شغلي رو توي رشته ي مهندسي پزشكي چطور ارزيابي مي كنيد


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام کسی هنوز اینجا هست

 

  • :ws52:
     

چی شد شماها که میگشتین دنبال اینده کاری چیکاره شدین؟؟؟؟

 

  • :banel_smiley_4:
     

الان بیاین تجربه هاتونو بگین دیگه

 

  • :icon_gol:
     

  • پاسخ 60
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع


×
×
  • اضافه کردن...