رفتن به مطلب

نسل جدید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر تراشه Tegra 2


ارسال های توصیه شده

یکی از مدیران ارشد Nvidia اعلام کرد که نسل جدید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر تراشه Tegra 2 این شرکت در آینده نزدیک وارد بازار می‌شوند.

 

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) "مایک ریفیلد" مدیر واحد تلفن‌همراه شرکت انویدیا اظهار داشت که نخستین گوشی‌های هوشمند مبتنی بر این تراشه حدود یک سال پس از معرفی رسمی Tegra 2 توسط شرکت انویدیا وارد بازار می‌شوند.

 

 

ریفیلد ضمن اعلام مطالب فوق به نام گوشی‌هایی که قرار است با این تراشه هوشمند وارد بازار شوند، اشاره‌ای نکرد. او توضیح داد که در حال حاضر 50 گوشی هوشمند مبتنی بر Tegra 2 طراحی شده است و شرکت‌های بزرگ تولیدکننده تلفن‌همراه در حال طراحی محصولات جدید مبتنی بر این تراشه هستند.

 

 

شرکت انویدیا پیش‌تر اظهار داشته بود که تراشه نسبتا ضعیف Tegra 2 برای گوشی‌های هوشمند را در ماه دسامبر عرضه می‌کند. این در حالی است که "کن براون" روز گذشته توضیح داد که شرکت انویدیا تاکنون هیچ تاریخ دقیقی را برای عرضه این محصول و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر آن اعلام نکرده است. این تراشه به طور کامل فضای وب و امکانات آن را وارد گوشی‌های هوشمند می‌کند و در عین حال، انرژی بسیار کمی مصرف می‌کند.

 

 

انویدیا اوایل سال جاری میلادی به طور رسمی تراشه دوهسته‌ای Tegra 2 را برای نسل جدید دستگاه‌های دیجیتالی همراه با نمایشگرهایی بین 5 تا 15 اینچ معرفی کرد و اظهار داشت که این تراشه می‌تواند روی لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های لوحی ضعیف و ارزان‌قیمت نصب شود. انویدیا همچنین توضیح داد که این تراشه نسبت به مدل پیشین خود 4 برابر سریع‌تر عمل می‌کند. نخستین رایانه لوحی مبتنی بر Tegra 2 در فصل سوم سال جاری میلادی به دست کاربران می‌رسد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...