رفتن به مطلب

مدل مفهومی زیباترین گوشی دنیا عرضه شد


ارسال های توصیه شده

مدل مفهومی زیباترین گوشی دنیا عرضه شد

 

- این روزها تلفن‌های همراه زیادی در بازار عرضه شده است که گوشی iPhone به دلیل نمایشگر بزرگ لمسی و کارایی فراوان خود توانسته به آن‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کند. اما شرکت نوکیا از طراحی مدل مفهومی گوشی جدیدی خبر داده است که به ادعای کارشناسان این شرکت می‌تواند به دوران رشد و شکوفایی iPhone برای همیشه پایان دهد.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این گوشی که هنوز مدل مفهومی آن طراحی شده و نسخه نهایی آن تولید نشده است، قادر است به صورت همزمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند و در دو نمایشگر مجزا و با کیفیت، تصاویر را به صورت جداگانه نمایش دهد.

 

شرکت نوکیا برای این گوشی یک صفحه‌کلید کامل QWERTY نیز در نظر گرفته است. این گوشی شامل دو نمایشگر مجزا می‌شود که نمایشگر نخست به عنوان منبعی برای نمایش و به اشتراک گذاری اطلاعات و نمایشگر دوم با اندازه بزرگتر و کیفیت بالاتر برای تماشای تصاویر، اجرای بازی‌های کامپیوتری و استفاده از برنامه‌های داخلی طراحی شده است.

 

جعبه این گوشی تجهیزات جانبی فراوانی را در خود جا داده است که به گفته نوکیا می‌تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند. هنوز به درستی مشخص نشده است که نخستین نمونه عملی از این محصول چه تاریخی تولید و روانه بازار می‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...