just work 12355 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 همچنین در این پارتی شبانه سه مربی و سه بازیكن سرشناس لیگ برتری ، دو هنرپیشه و یك مجری معروف تلویزیون هم حضور داشته اند كه... بازیكن سرشناس تیم لیگ برتری ساعاتی پیش به ندامتگاه اوین منتقل شد. این ستاره سرشناس سال های نچندان دور فوتبال كشور كه بارا به دلیل مسائل انضباطی با جریمه هایی روبرو شده بود و بارها شانس حضور در تیم ملی و بازی در بهترین تیم های اروپایی را به دلیل همین حاشیه های شانس بازی در سرشناس ترین تیم های اروپایی را از دست داد و سرانجامش در این سال ها به نیمكت نشینی در تیم های نیمه جدولی لیگ برتر تبدیل شده بود ، پس از بازداشت در یك پارتی شبانه ، به ندامتگاه اوین منتقل شد. این بازیكن سرشناس «ع-ن» به دلیل این تخلف از باشگاهش هم اخراج شده و پس از سه روز بازداشت موقت در نیروی انتظامی با تكمیل پرونده اش به دادستانی تهران معرفی شد و از سوی دادستانی به زندان منتقل شد تا جلسه دادگاهش تشكیل شود. همچنین در این پارتی شبانه سه مربی و سه بازیكن سرشناس لیگ برتری ، دو هنرپیشه و یك مجری معروف تلویزیون هم حضور داشته اند كه پرونده آنها در دست بررسی است و بزودی آنها هم تحویل سیستم قضایی كشور می شوند. كمیته تخلفات اخلاقی فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام كرده بود با این متخلفان برخوردی سخت خواهد كرد. علیرضا نیكبخت واحدی از باشگاه صبای قم اخراج شد. به گزارش سایت وحید هاشمیان علیرضا نیكبخت واحدی از باشگاه صبای قم اخراج شد. هافبك چپ پای صبا این فصل نمایش نسبتا قابل قبولی برای باشگاه اش داشت اما حكم اخراجش صبح امروز صادر شد. نیكبخت فصل گذشته عملكرد ضعیفی در استیل آذین داشت و در باشگاه صبای قم نیز بیشتر از نیم فصل دوام نیاورد. مسوولان باشگاه صبای قم هنوز پیرامون این اتفاق واكنش رسمی نشان ندادهاند و دلیل اصلیاین اتفاق را ذكر نكرده اند. منبع: ayandenews.com 3
just work 12355 سازنده ارسال شده در 10 اسفند، 2010 خیلی دوست دارم بدونم کیا بودند نوشته که " علی نیکبخت " یکیشون بوده 1
Nightingale 10531 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 نوشته که " علی نیکبخت " یکیشون بوده میدونم اینو گفته اون بازیگرو مجریه کیا بودند؟
just work 12355 سازنده ارسال شده در 10 اسفند، 2010 من شنیدم نکونام و هاشمیان و نیکبخت و افشین پیروانی بودن... هاشمیان و نکونام بیچاره که خارجن این دیگه اخر شایعه بود ... 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 نکونام و هاشمیان برای کریسمس اومدن شاید اون بازیگرها و مجریه کی هستن؟
hilda 13377 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 هاشمیان و نکونام بیچاره که خارجن این دیگه اخر شایعه بود ... خب کریسمسه دیگه الان اینجان....
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 منم میخوام بدونم کیا بودن ولی دلیل اینکه اسماشونو نمیگن چیه؟؟؟
sarevan 9753 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 منم میخوام بدونم کیا بودن ولی دلیل اینکه اسماشونو نمیگن چیه؟؟؟ فک کنم چیزی به نام " حفظ ابرو" وجود دارد.... خب به خاطر همین هست دیگه یه اشتباهیی کردن قرارنیس راهی واسه ی جبران نباشه...
hilda 13377 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 وقتی اقای نیکبخت رو برای سومین بار میگیرن و ایشون هم اصلن پشیمون نیس از کارش دیگه چه حفظه آبرویی؟ خودش میونه که فیمل پارتی هاش میاد بیرون دیگه.... اگه مهم بود لااقل نمیذاشت تو فیلم باشه.... 1
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 فک کنم چیزی به نام " حفظ ابرو" وجود دارد....خب به خاطر همین هست دیگه یه اشتباهیی کردن قرارنیس راهی واسه ی جبران نباشه... اگه قرار به حفظ ابرو بود هیچ وقت اینجور جاها شرکت نمیکرد تا ابروشون نره وقتی اقای نیکبخت رو برای سومین بار میگیرن و ایشون هم اصلن پشیمون نیس از کارش دیگه چه حفظه آبرویی؟خودش میونه که فیمل پارتی هاش میاد بیرون دیگه.... اگه مهم بود لااقل نمیذاشت تو فیلم باشه.... دقیقا....
maryam_alien 9906 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 مگه چی کار کرده حالا؟؟ رفته مهمونی.... ما هم که نبودیم ببینیم اونجا چه خبر بوده که حالا قضاوت کنیم 2
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 مگه چی کار کرده حالا؟؟رفته مهمونی.... ما هم که نبودیم ببینیم اونجا چه خبر بوده که حالا قضاوت کنیم خب پس چرا دستگیرشون کردن؟؟؟
maryam_alien 9906 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 خب پس چرا دستگیرشون کردن؟؟؟ کلا تو این مملکت رو مهمونی حساسن..همسایه ها زنگ میزنن برادرها میریزن... یادت نیست 10-15 سال قبل چپ و راست میریختن تو عروسی های مختلط؟ این هم مثل همون... مگه اینا هرکی رو دستگیر میکنن حتما جانی و فاسده؟ 2
Waffen 15120 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 خب پس چرا دستگیرشون کردن؟؟؟ مگه تو این کشور زندگی نمیکنید ؟ بخ همون دلیلی که خیلی از جوان های دیگه رو دستگیر کردند... به همون دلیل که دانشجو هارو از بالای پشت بام انداختند پایین به همون دلیل که به جوان های مردم تیر اندازی کردند... به این دلایل... خیال کردید چکار میکردند اونجا ؟ 3
am in 25041 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 نکونام و هاشمیان برای کریسمس اومدن شایداون بازیگرها و مجریه کی هستن؟ بابا کریسمس کجا بود الان اینا فرت و فرت دارن مسابخه میدن تو لیگ 4
terajedi21 2134 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 پول مفتی که اینا میخورن اینجور از حد خارج شدنشونم هست!بگیرنشون که چه کنیم!؟بکشنشون ولشون کنن از جمله اقشار به درد نخور هستننه واقعیتش همینه! 1
*REZA 1056 ارسال شده در 10 اسفند، 2010 توکشورما فوتبالیستا بیشتر بفکر پارتی های شبانه هستن تا فوتبال یکمی که معروف میشن خودشونو گم میکنن .
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری