.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 21 اردیبهشت، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] جولسی فیوتو یک دانشجوی تازه فارغ التحصیل شده از استودیو لین ، یک واحد معماری برگزار شده توسط معمار آمریکایی جرج لین در دانشگاه هنرهای کاربردی وین می باشد . موضوع این دیپلم ، یک کارخانه شکلات سازی و فروشگاه گل برای کمپانی Niemetz بوده که در آن بازدیدکنندگان می توانند به فرایند تولید نگاهی بیاندازند . ایده ، توسعه طراحی یک زبان رسمی در تزئینات نئوکلاسیک و بررسی شرایط کاری مختلف در شکلات با نمونه های متفاوت از جامع تا مایع و کیفیت سطح مشخصه و ساختار متفاوت بوده است . همانطور که قالبگیری شکلات به طور همزمان در سطح ، تزئین و ساختار می باشد ، این پروژه نشان می دهد که زینت به عنوان یک حاشیه آرایشی ، کتیبه و ترمیم تنها دکوری نبوده ، بلکه پتانسیل تبدیل شدن به ساختار و حجم را داشته در حالی که کیفیت خود را مانند نرمی و انعطاف پذیری را دارد . نیت ، انحلال سطح گرافیکی تزئینی به یک ساختار تزئینی می باشد . این سطوح منشعب به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا تولید را از بالا یا بخشی از ماشین آلات مشاهده نمایند . دیوارهای داخلی شیبدار با نمای دیاگرید در دو زاویه و موقعیت سازگار است . سطح به تدریج در مکان های عمومی باز شده تا نور طبیعی را وارد ساختار کند . ضخامت در اطراف دهانه ها ضخیم می شود تا سایه خورشید را ایجاد کند . صورتی و قهوه ای جزء رنگ های Niemete و بسیاری از شیرینی فروشی های ونیزی است . ایده طرح ، حفظ این ترکیب و اضافه کردن یک رنگ مکمل صورتی –سبز روشن – است تا در یک بافت جدید قرار گیرد . 3 گردش مختلف در ساختمان وجود دارد. گردش آب نبات که از شبکه ای از لوله ها و نقاله های انتقال مواد و آب نبات از طریق کل ساختمان تشکیل شده . دوم کارمندان و بازدیدکنندگان ؛ بازدیدکنندگان از طریق فروشگاه و کافه به اتاق مزه با پله ای بیاد ماندنی دعوت می شوند . [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی اورناملت 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی اورناملت 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی اورناملت 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی اورناملت 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی اورناملت 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی اورناملت 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی اورناملت 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی اورناملت 2009 [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 6 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 اردیبهشت، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] این پروژه به بررسی توسعه طرح مسکن در سناریوی توانبخشی و احیا پس از فاجعه جمعیت آواره از بلایای طبیعی می پردازد . با نگاه کردن به خانه به عنوان یک سیستم که دو فاز مجزا از مسکن توانبخشی را ترکیب می کند ، بنام مسکن موقت و مسکن با طول عمر بالا ، این طراحی به دنبال کاهش عوارض ناشی از جابه جایی در هر زمان انتقال به یک ناحیه دیگر برای کمک پناهگاه می باشد . برای ایجاد یک ساخت و ساز بر اساس تجربه صاحب خانه ، هدف این سیستم طراحی به گونه ایست که فضا توسط مالک/کاربر با توجه به نیازهای بلند مدت آنها و سلیقه شخصی ، با مهارت درست شود . با انجام این کار ، خانه می کوشد تا حس تعلق را جذب کرده و تشابه کمتری به پناهگاه داشته باشد تا توسط مالک رد نشود . برای این منظور زیبایی شناسی سرپناه ، نیاز به طراحی با دقت و الگوهای ارگانیک رشد اسکان، مطالعه شده برای تحقق بخشیدن به نیازهای مختلف دولتی ، فضاهای نیمه دولتی و خصوصی می باشد . [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - خانه ای برای اسکان در حوادث طبیعی 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - خانه ای برای اسکان در حوادث طبیعی 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - خانه ای برای اسکان در حوادث طبیعی 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - خانه ای برای اسکان در حوادث طبیعی 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - خانه ای برای اسکان در حوادث طبیعی 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - خانه ای برای اسکان در حوادث طبیعی 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - خانه ای برای اسکان در حوادث طبیعی 2010 [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 6 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 26 اردیبهشت، ۱۳۹۱ [TABLE=class: BorderBox] [TR] [TD=align: center][TABLE] [TR] [TD=align: center][TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] به تیم ما این مأموریت داده شده تا دانشگاه معماری در کلکته و برنامه آموزشی را در چنین مدرسه ای توسعه بخشیم . در ابتدا ما به این واقعیت که آب بخشی اساسی و مرکزی در زندگی مردم هند دارد ، مجذوب شدیم اما دسترسی به آب سالم برای بسیاری تضمین شده نیست . این موضوع پاسخ طراحی زیست محیطی ما را با استفاده از یک روش سنتی تمیز کردن آب و حوضچه های موجود برای انجام این کار به وجود آورد . مفهوم *****اسیون به راهی تبدیل شد که چگونه دانش آموزان از طریق برنامه آموزشی ما برای معمار شدن ، آب را ***** خواهند کرد و این ***** را دوباره به جامعه بازگردانند . طراحی کمپ ما بر اساس کانسپت اصلی تصفیه نیز می باشد . گروه بزرگی از عناصر از طریق شتابی میگذرند که عناصر متراکم را استخراج کرده و شکل فیزیکی آنها را کج و معوج و یک دهانه گسترده تر در بالا ایجاد می کند . یک محیط بزرگ باز در شمال ، ورودی اصلی دانشگاه می باشد که مردم را به سمت خود کشانده و مورد توجه همسایگی آن منطقه است . این یک منطقه هیبریدی می شود که هر دو فضای دولتی و خصوصی با هم همزیستی دارند – مرکر محلی ، سالن اجتماعات ، گالری و دفاتر اداری – دانشگاه ها در هند اغلب محصور بوده و دسترسی به عموم ندارند ، از این رو ، منطقه هیبریدی در یک مبارزه دائمی بین گشایش برای مردم یا فضای خصوصی برای هند قرار داشت . در نیمه جنوبی دانشگاه ما ، پلان بیشتر خصوصی شده و کلاس های درس ، دفاتر دانشگاه ، کافه تریا ، کتابخانه ، استودیو و مسکن را شامل می شود . ورودی جنوبی تنها دسترسی خصوصی برای پردیس است . [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - دانشکده معماری کلکته 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - دانشکده معماری کلکته 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - دانشکده معماری کلکته 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - دانشکده معماری کلکته 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - دانشکده معماری کلکته 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - دانشکده معماری کلکته 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - دانشکده معماری کلکته 2009 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - دانشکده معماری کلکته 2009 [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 6 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 26 اردیبهشت، ۱۳۹۱ [TABLE=class: BorderBox] [TR] [TD=align: center][TABLE] [TR] [TD=align: center][TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] این یک طرح پیشنهادی برای مسابقه ای در ژاپن با موضوع "معماری مطابق با طبیعت" بود . در ژاپن ، از زمان های قدیم ، از باران برای مدت بسیاری به عنوان بخشی از زندگی استفاده می شد و با حساسیت های منحصر به فردی از آنان لذت می بردند ، با این حال ، امروزه ، باران در فضای مدرن شهری باید به عنوان یک محرومیت طبیعی به آن نگریست . هنگامی که باران می بارد ، مردم برای اجتناب از آن در ساختمان های خود می مانند . و همچنین ، تکنولوژی برای استفاده از آب باران مانند کنترل سیلاب ، بشر را از چرخه آب باران جدا می کند . در شهرهایی با چنین شرایطی ، ما یک رابطه جدید بین انسان ها و باران را با آوردن یک معماری کوچک مانند اختراع زیست محیطی برای کنترل باران و سازماندهی فضای مؤثر برای بشر ، پیشنهاد می کنیم . باران ، زمین خیس ، ترسیم موج ، حوضچه های آب ، خاک لکه دار ، چکیدن قطره های باران از سقف ؛ ما تنوع ظاهری باران را متصور می شویم که به طور معمول قادر به پیدا کردن آنها نیستیم . بنابراین ، چگونه یک معماری مؤثر ایجاد کنیم ؟ من اثرات و فضاهای مختلف را با توجه به تأثیرات آب و هوایی در معماری گنجاندم ، و معماری توسط تولید و تأمین آب ***** شده و انتشار هوای سرد ، محیط شهری را بهبود بخشید . من لایه ای از خاک که آب باران را ***** کرده بود به معماری ترکیب کردم . شکل معماری طرح ، از میزان *****اسیون آب گرفته شده و نفوذ آب باران را نگه می دارد . با توجه به آب و هوا ، من خاک را با چمن نیمه شفاف و مات پوشاندم . زمانی که داخل آن خشک است ، مردم به سختی خاک را می بینند ؛ اما زمانی که مرطوب می باشد ، چمن ها شفاف شده و چگونگی نفوذ آب باران به خاک را نمودار می کند . [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - چشم انداز باران 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - چشم انداز باران 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - چشم انداز باران 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - چشم انداز باران 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - چشم انداز باران 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - چشم انداز باران 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - چشم انداز باران 2010 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی - چشم انداز باران 2010 [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
البرت 36 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 اردیبهشت، ۱۳۹۱ مطلب خیلی خوبی بود thank you . A. 1. 3 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 اردیبهشت، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] این طرح دانشجویی پیشنهاد یک پروژه مسکونی به عنوان نمونه ای از معماری زیست محیطی تطبیق پذیر می باشد . این تیم با توجه به سیستم های زیست محیطی ، به بررسی چگونگی توسعه شهری به عنوان یک مدل شبیه سازی شده از رشد طبیعی و سازگار با بافت شهری موجود می پردازد . با استفاده از قوانین و عملکردهای جهان طبیعی ، از قبیل رشد و آرایش برگی ، این پروژه به عنوان یک پیشنهاد توسعه عملیات پارامتریک با توجه به نیازهای مختلف شهری مورد بررسی قرار گرفت . با توجه به منطق فازبندی پروژه و ظرفیت مسکن سایت ، حدود واحد های مسکونی پیشنهادی بین 2.500 – 4.500 می باشد . هدف پروژه Plan{t}is ، ایجاد یک سیستم پارامتریک باز شهری قادر به تطبیق با شرایط و نیازهای مختلف شهری است که راه تولید مداخلات معماری بر اساس شناخت زندگی کوچ نشینی در لندن –پنج جوامع مختلف مردمی- وایجاد محیط های تعاملی مسکن از طریق یک سکونت گاه کوچی را بررسی می کند . طراحی شهری از طریق سیستم های بازتابی به وسیله فرایندهای محاسباتی مولد توسعه یافته است . این پروژه از نظر استراتژیکی بین فرودگاه لندن ، رودخانه تیمز، داک لند و گنبد هزار قرار گرفته و توسط درهم بافتن تمام منابع هم تلاش سایت ، مرزهای مختلف ارضی و شبکه های حمل و نقل را به گفتگو وا می دارد . همانطور که لندن یکی از اغلب شهرهای کوچ نشینی در جهان می باشد ، هدف این پروژه ، تحقق نیاز خروج موقت روزهای ما است . همچنان که ریتم زندگی امروزی نیازی برای مدل جدید شهری ، انعطاف پذیر تر ، بی دوام و بیش تر آماده برای نیازها و تغییرات جمعیت ایجاد کرده ، هدف این پروژه تحقق این خواسته ها و در جستجوی ایجاد یک شیوه جدید زندگی ، ایجاد سبک های متفاوت زندگی برای نیازهای مختلف شهری می باشد . [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی Plan{t}is 2007 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی Plan{t}is 2007 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی Plan{t}is 2007 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی Plan{t}is 2007 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی Plan{t}is 2007 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی Plan{t}is 2007 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی Plan{t}is 2007 [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه دانشجویی Plan{t}is 2007 [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 7 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 تیر، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] پاویون تابستانی انجمن معماری (AA) امسال توسط دانشجویان واحد 2 در میدان بدفورد لندن در سوم جولای به نمایش گذاشته شد . پاویون چوبی دریفت وود ، چهارمین پاویون تابستانی AA در چهار سال اخیر است . این طرح نه هنر است و نه معماری ، نه علم و نه ماجراجویی زیست محیطی ، بلکه یک پروتوتایپ و ساختار مجسمه گون می باشد که طبقه بندی را به چالش می کشد و اختراع ، آزمایش ، متریال جدید و اطلاعات زیبایی شناسی را در بر می گیرد . این پاویون توسط یک پانل از هفت ژوری برجسته از جهان معماری ، مهندسی ، طراحی ، مدیا و اکولوژی قضاوت شده است . [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون دریفت وود از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون دریفت وود از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون دریفت وود از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون دریفت وود از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون دریفت وود از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پاویون دریفت وود از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 31 تیر، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] دانشجویان مدرسه معماریAA یک کارگاه چوبی چندوجهی در جنگل دورست - انگلستان- طراحی و ساخته اند . این ساختار که به عنوان بخشی از واحد درسی طراحی و ساخت در مدرسه AA می باشد ، در جنگل 350 هکتاری پارک هوک متعلق به مدرسه AA قرار گرفته و به عنوان کارگاه نمونه سازی و مونتاژ برای دانشجویان آینده مورد استفاده قرار می گیرد . متریال به کار رفته ، چوب درخت صنوبر برگرفته از سایت و جنگلهای محلی می باشد . سیستم ستون و خرپا از تنه درخت unmilled ساخته شده که چارچوب ساختاری ساختمان را تشکیل می دهد . [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] کلبه بزرگ پارک هوک از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] کلبه بزرگ پارک هوک از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] کلبه بزرگ پارک هوک از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] کلبه بزرگ پارک هوک از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] کلبه بزرگ پارک هوک از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] کلبه بزرگ پارک هوک از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] کلبه بزرگ پارک هوک از دانشجویان AA [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آبان، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] فاز اول طراحی و ساخت یک جفت خوابگاه اختصاصی دانشجویی توسط هشت دانشجو به عنوان کار گروهی در حال انجام شدن است. این دانشجویان در اولین قدم طراحی با استراتژی ساخت یک ساختمان واقعی مورد آزمایش قرار گرفته اند. هر چهار دانشجو بر روی یک خوابگاه کار می کنند که شامل طراحی محل اقامتی با اتاق خواب ، حمام و تجهیزات آشپزخانه است. این پروژه برای هر دانشجو خلاصه و آغازی برای توسعه و پژوهش در موضوع پایان نامه اختصاصی هر فرد می باشد در حالیکه هر فرد به تنهایی تعاملی تفکیک ناپذیر با طرح داشته اند. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پلان [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ماکت سازه [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] سازه بنا [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] سازه در حال ساخت [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] نمونه فریم های سازه ای [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ماکت سازه [/TD] [/TR] [/TABLE] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
zahra22 19501 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 اسفند، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] موریتس مامبور یک پاویون موسیقی برای بازار کارمیلیتر در وین طراحی کرده است. ایده ی این پروژه با محوریت این موضوع که کیفیت ها به صورت نوعی به مثابه تلقی کیفیت های غیر معمارانه ای که می تواند به شکل هدفمند به منظور ترک جاه طلبی معمولی تولید و حفظ یک لحظه ی بی نقص زیبا شناسانه به کار گرفته شود مورد تأمل قرارمی گیرد. خواصی مثل زوال, انبساط و سقوط مهار شدند تا اتمسفری را که احساسات ما که از یک طرف نامتعین و از طرفی رمانتیک هستند را تولید کنند. منطق سلولی پروژه گسترش مداوم و به نوبه ی خود, تکامل پیوسته ی این کیفیات و احساسات را ممکن می سازد. طراحی به عنوان بخشی از برنامه ی " اکسسیو" با راهنمایی های آلنسو و استیون ما پردازش یافت. این پروژه قطعه ای از گفتگویی بی وقفه می باشد که خودمختاری انضباطی, ظهور پارادایم های زیباشناسانه و گونه زایی سیستماتیک را ممکن می سازد . هر سال این برنامه بر یک موضوع خاص که پس از آن به عنوان یک دوره ی سه ترمی کارشناسی ارشد در طراحی معماری متمرکز است برگزار می شود. دانش آموزان دانش خود را به واسطه ی بررسی و کاربرد هم نظریه های در حال ظهور و هم حوزه ی طراحی جدید بسط می دهند. پروژه های استودیو در کنار کارگاه های آموزشی مرتبط با طراحی و سمینارها, بر چالش های توسعه و بسط دامنه ی تکنولوژی های در حال ظهور در طراحی و تولید معماری تمرکز دارد. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [/TABLE] 4 لینک به دیدگاه
zahra22 19501 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 اسفند، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD] [TD=align: center] موریتس مامبور یک پاویون موسیقی برای بازار کارمیلیتر در وین طراحی کرده است. ایده ی این پروژه با محوریت این موضوع که کیفیت ها به صورت نوعی به مثابه تلقی کیفیت های غیر معمارانه ای که می تواند به شکل هدفمند به منظور ترک جاه طلبی معمولی تولید و حفظ یک لحظه ی بی نقص زیبا شناسانه به کار گرفته شود مورد تأمل قرارمی گیرد. خواصی مثل زوال, انبساط و سقوط مهار شدند تا اتمسفری را که احساسات ما که از یک طرف نامتعین و از طرفی رمانتیک هستند را تولید کنند. منطق سلولی پروژه گسترش مداوم و به نوبه ی خود, تکامل پیوسته ی این کیفیات و احساسات را ممکن می سازد. طراحی به عنوان بخشی از برنامه ی " اکسسیو" با راهنمایی های آلنسو و استیون ما پردازش یافت. این پروژه قطعه ای از گفتگویی بی وقفه می باشد که خودمختاری انضباطی, ظهور پارادایم های زیباشناسانه و گونه زایی سیستماتیک را ممکن می سازد . هر سال این برنامه بر یک موضوع خاص که پس از آن به عنوان یک دوره ی سه ترمی کارشناسی ارشد در طراحی معماری متمرکز است برگزار می شود. دانش آموزان دانش خود را به واسطه ی بررسی و کاربرد هم نظریه های در حال ظهور و هم حوزه ی طراحی جدید بسط می دهند. پروژه های استودیو در کنار کارگاه های آموزشی مرتبط با طراحی و سمینارها, بر چالش های توسعه و بسط دامنه ی تکنولوژی های در حال ظهور در طراحی و تولید معماری تمرکز دارد.[/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd][/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [/TABLE] 3 لینک به دیدگاه
zahra22 19501 اشتراک گذاری ارسال شده در 17 اسفند، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] پروژه ی خانه ی پیش نمونه ی شماره دو در ابتدا توسط استافکیل دیزاین در آزمایشگاه پژوهش طراحی مدرسه ی اِی اِی در بی هویورال متر استودیو رابرت اشتوارت اسمیت بسط پیدا کرد. این پروژه پتانسیل معمارانه ی آخرین تکنولوژی های انتخاب لیزری سینتریگ در حدود و ثقور پرینت های سه بعدی بزرگ مقیاس که توسط الگوریتمهای کامپیوتر طراحی شده و مصالح پرینت شده ی خودش را سازماندهی کرده, بررسی می کند. استافکیل هم اکنون برنامه های اولین سکونت گاه پرینت شده ی پلاستیک که در یک روز سر هم بندی شد ارائه داده است. بازار پسند, خانه ی پیش نمونه ای شماره دو ساختمانی یک طبقه با هشت متر ارتفاع و چهار متر طول ارائه کرد .این آزمایش پیشروانه در پیش ساخت تمام قطعات در یک کارخانه جایی که همه ی قطعات پیش ساخته سه هفته زمان برد چاپ شد. مقیاس قطعات به حد کافی کوچک بود که قابل حمل باشد و طی بیست و چهار ساعت در سایت سرهم بندی شود. به علت سبکی بسیار, قطعه ها به سادگی در هم قفل شدند. از این رو اینجا هیچ ضرورتی برای هر مصالح دیگر, یا پیچ و مهره کردن, اتصال یا جوش در سایت نیست. به دلیل جاه طلبی در توسعه ی نمونه ی بشدت بهینه سازی شده , الگوریتم های ریز مصالح در بخش ها به منظور آزمایش وجوه عملکردیشان به اجرا در آمدند. آزمایش ها به تراکم خاص انشعاب خارجی منجر می شود, و می توانند نور را منتشر کنند. چنانچه به عنوان یک عایق یا جمع کننده ی برف یا شیشه های باران گیر برخلاف سوابقش در سازه های سه بعدی با استفاده از شن و بتن عمل می کنند. مجموعه ی استافکیل بر کاربرد مصالح سبک وزن مانند بیو پلاستیک مُصر است, تا بتواند سطوح بزرگی از جزئیات را ممکن سازد. امکان چاپ تمام عناصر معماری, پله های پایین, نما و لوازم را تهیه می کند. خانه ی پیش نمونه ی شماره دو توسعه ی یک نسخه ی قدیمی تر است. که در اکتبر گذشته در شوی پرینت سه بعدی در لندن, در راستای نمونه ساختار ارگانیک اصلی از نایلون لیفی براساس اصول رشد استخوان پرده برداری شد. در خانه ی پیش نمونه ی شماره دو رویکرد و مصالح مشابه تنها جایی که مورد نیاز است گذاشته می شوند. هدف از این پروژه میزان کم استفاده از مصالح در دستیابی به سازه ای سخت تر می باشد. در این جهت تحقیق بسیاری در مصالح و اجزا ساختاری سبک توری مانند شده است. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [/TABLE] 3 لینک به دیدگاه
zahra22 19501 اشتراک گذاری ارسال شده در 25 اسفند، ۱۳۹۱ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] در حال حاضر مردم نسبت به قبل بشدت درگیر زندگی, کار و بازی در محیط های شهری هستند. به طور فزاینده ای, یک چشم انداز مجازی شروع به پوشش دادن محیط های سنتی و بسط تجربه ی غنی تر برای زندگی شهری می کند. در حال حاضر ما به انواع متفاوتی از پایانه های اینترنتی دسترسی داریم. اما هنوز به سختی زمان برای ثبت مناطق محو شده و تجربه های شخصی مرتبط با آنها را پدید آوردیم. پروژه ی "آرشیوهای شهری" توسط شی ژانگ از مدرسه ی طراحی, دانشگاه پنسیلوانیا طراحی شده است.در این پروژه لایه های بسیاری از تجربه های گاه منطقی شهری شینجوکو و تراکم زیرساخت های شهری پیرامون ایستگاه شینجوکو را مورد مداقه قرار دادیم. این لایه ها شامل طراحی سیستم عمودی بزرگ مقیاس و برهم کنش زیرساخت های شهری و آرشیوهای که خودشان نیاز به یک مصالحه ی ضروری بین پلت فرم های پویایی که می توان به راحتی در آنها حرکت کرد و همچنین وضعیت خاطره ی جمعی شهری می شود. بنابراین گونه های عملکردی سنتی شهری مانند سکو, لابی و میدان ها به نظر می رسند در جایگاه میان عرصه ای به تجربه ی زندگی شهری و کاهش پیچیدگی های رو به رشد تکنولوژیکی در یک چشم انداز بلند مدت با در نظر گرفتن مسائلی مانند فرایند توسعه ی فیزیکی شهر و معضل تراکم توکیو متصل خواهد شد. این میان عرصه ها در قامت "لایه های مرغوب یکبار مصرف" در نظر گرفته شده است. این لایه به شکلی تجربه می شود که ریتم هایی از فعالیت های انسانی در یک دوره ی مشخص که هنوز بخشی از یادمان شهری شینجوکو است و می تواند به پایگاه داده های مجموعه در دراز مدت اضافه شود را ضبط کند. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [/TABLE] 2 لینک به دیدگاه
zahra22 19501 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 اردیبهشت، ۱۳۹۲ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] با الهام از انگيزه ي ترويج دانش گروهي در سيزدهمين نمايشگاه بين المللي معماري، پيتر آيزنمن با تشكيل گروهي، به بازنگري، بررسي و بازتعريفي از مجموعه تصويرنگاري هاي جيوواني باتيستا پيرانسي در سال 1962 با نام كامپو مارزيو پرداخته است. به دست آمده از سال ها كار ميداني پيرامون اندازه گيري بقاياي ساختمان هاي روم باستان، شش تصويرنگاري، تجسم فانتزي پيرانسي را از آنچه روم باستان مي بايست بوده باشد را به نمايش مي گذارد و نشان دهنده ي نقطه عطفي از تغيير يك ديدگاهِ سنتي و باستاني را به نگاهي علمي و باستان شناسانه مي باشد. تيمي كه آيزنمن گرد هم آورده است، متشكل شده است از گروه معماران ِ آيزنمن، دانشجويان دانشگاه ييل، جفري كيپنِس همراه با دانشجويان و همكارانش از دانشگاه ايالتي اوهايو و شركت معماري بلژيكي ِ دوگما. هر گروه از طريق مدل ها و نقشه هاي آثار پيرانسي در تهييج گفتمان بر معماري معاصر همكاري نموده اند و به طور خاص، به كشف روابط معماري ميان زمينه و پيامدهاي سياسي، اجتماعي و فلسفي كه باعث بسط اين ارتباط گشته است ، پرداخته اند. توصيف شده با عنوان هايي چون " دقيق، خاص و كماكان غير ممكن " ؛ تصاوير پيرانسي از 250 سال پيش تا كنون، منبعي از تفكر و تعمق، الهام، تحقيقات و مباحثه ها براي معماران، طراحان شهري و دانشمندان بوده اند. پروژه ي كامپو مارزيو از دانشگاه ييل، از پلان هاي اصلي پيرانسي گرفته شده و نه به عنوان " بازسازي ِ باستان شناسانه ي رم باسـتان " بلكه همـچون يـك " تجربه معماري " مورد بررسي قرار گرفته است. طرح يك رشته از دياگرام ها از آيزنمن، تبدلي ست از زيبايي شناسي ِ تركيبي آثار پيرانسي به برگرداني از چگونگي هاي فضايي و زماني ميان امپراتوري روم باستان و معماري امروزه. پروژه ي ميداني از ديوارها از شركت دوگما، سياست هاي تعبيه شده در تصويرنگاري هاي پيرانسي را توابعي از فرم ها نمي بيند و آن را كاربردهايي از ديوارها مي يابد. ميدان ِ روياها از گروه كيپنِس از دانشگاه ايالتي اوهايو، احساسات، انحرافات و مناظر روم باستان را همچون بازي اي اخلاق گرايانه براي معماري معاصر، به نمايش مي كشد. معمار، نقشه بردار و حكاك جيوواني باتيستا پيرانسي ( 1778- 1720 ) ، متولد ونيز بوده است اما بيشتر زندگي خود را در شهر روم سپري نموده ؛ شهري كه تخيلات وي را اسير نمود و موضوع اصلي مهم ترين كارهاي وي بوده است. تصويرنگاري هاي پروژه ي روم باستان از وي، تغيير ديدگاه دوران عصر روشنگري از سنتي و باستاني به ديدگاه هايي تاريخ علمي و باستان شناسانه را به نمايش مي گذارد. در واقع، براي پيرانسي، خرابه هاي باستان شناسي روم بخشي از تاريخ نيستند ؛ بلكه عرصه اي براي تركيب و پيكره بندي مجدد مي باشند. به طور مثال در طرح هاي وي، تنها پانتئون ِ روم است كه بر جاي اصلي خود باي مانده است و باقي نشانه هاي روم جابجا گشته اند. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه ي كامپو مارزيو از دانشگاه ييل [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه ي كامپو مارزيو از دانشگاه ييل [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه ي كامپو مارزيو از دانشگاه ييل [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه ي كامپو مارزيو از دانشگاه ييل [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] يك رشته از دياگرام ها از آيزنمن [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] يك رشته از دياگرام ها از آيزنمن [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] يك رشته از دياگرام ها از آيزنمن [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] يك رشته از دياگرام ها از آيزنمن [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ميدان ِ روياها از گروه كيپنِس از دانشگاه ايالتي اوهايو [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ميدان ِ روياها از گروه كيپنِس از دانشگاه ايالتي اوهايو [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ميدان ِ روياها از گروه كيپنِس از دانشگاه ايالتي اوهايو [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ميدان ِ روياها از گروه كيپنِس از دانشگاه ايالتي اوهايو [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه ي ميداني از ديوارها از شركت دوگما [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه ي ميداني از ديوارها از شركت دوگما [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه ي ميداني از ديوارها از شركت دوگما [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] پروژه ي ميداني از ديوارها از شركت دوگما [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] . [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] . [/TD] [/TR] [/TABLE] 4 لینک به دیدگاه
zahra22 19501 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، ۱۳۹۲ [TABLE=width: 0%] [TR] [TD=colspan: 3] [/TD] [/TR] [TR] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [TD=align: center] اودیوکریت یک سطح نی مانند در حال توسعه می باشد, که در فرکانس های خاص مناسب شده است. اودیوکریت توسط پارامترهای که مستقیماً بر محدوده ی طول موج فرکانس های قابل تشخیص منطبق شده در ثبت صدای خود تولید می شود. فضای تولید شده تداخل سازنده را محدود کرده و صدای طیف فرکانسی را تقویت می کند. اودیوکریت هم تجربه ای فضایی و هم آکوستیکی توسط چارچوب بندی یک صوت خاص در مسیری فیزیکی و شنوایی تولید کرده است. پژوهش طراحی از طریق این ابزار دیجیتال آغاز شده: نرم افزار شنوایی, شبیه سازی محصول آکوستیک و هم چنین پاسخ تست نمونه ی اولیه ی 1.5 که توسط تولید افزودنی پلیمر بتن ساخته شده است. در راستای این پروژه ساکر پانچ با جوانا پاولاس مصاحبه ای کوتاه بر قرار زیر انجام داده است: ساکر پانچ: چه عواملی بر پروژه تأثیر گذاشت؟ جوانا پاولاس: این کار پژوهشی از مهندسی پسا راداری آینه های صوتی – سیستم دفاع قابل شنود الهام گرفته است و در دنگ واقع شده, چالشی که متعاقباً نمود می یابد – می توان معماری را شنید؟ اما به زودی بررسی گونه شناسی صوتی پیچیده تر بسط می یابد, که رهیافتی برای فرایند ساخته شده ی دیجیتالی به عنوان کاتالیزور مرکزی طراحی بر می انگیزاند. من بسیار تحت تأثیر پدیده شناسی هم فلسفه و هم طراحی معماری معاصر اخیر هرچند در یک ویرایش دیجیتال قرار گرفتم. ساکر پانچ: آثار ادبی و هنری به کار گرفته در فرایند طراحی را نام ببرید؟ جوانا پاولاس: کتاب های اصلی که توام با طراحی من شامل فرایند توسعه ی تجربه های صوتی بود, "راهنمایی برای آواهای روزمره" نوشته ی جان فرانسیسکو آگویارد و هنری تورگو بود. [/TD] [TD=bgcolor: #cdcdcd] [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [TR] [TD=class: DataListItem] ... [/TD] [/TR] [/TABLE] 5 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده