.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 26 آذر، ۱۳۸۹ خانه رشته اي تلاشي ست براي توسعه خانه هاي موقتي با طراحي كنترل منطقي-digitally controlled و رسيدن به روش ساختي كه قادربه برپايي خانه هاي سبك وخود استوارباشد. يك سيستم طراحي پارامتري با ايجاد ارتباط بين، ورودي ماشين ساخت،مصالح وتجهيزات برنامه ريزي شده تشكيل مي شود. ايجاد يك مجموعه بافته شده، با استفاده ازكنترل كامپيوتري وتبديل آن به يك سيستم چندمحوره،و با استفاده ازدستگاه هاي قابل حمل،با هدف قابل استفاده بودن براي يك نفر كاربر معمولي طراحي شده است. درساخت اسكلت بندي، اين ماشين موادي را باهم تركيب مي كندكه از طبيعت گرفته شده و شامل فيبر ورزين طبيعي مي باشند.ماشين را مي توان طوري كنترل كرد كه كمترين مصرف مواد را داشته باشدو همچنين نوع پراكندگي تراكم مواد نيز بگونه ايست كه مي تواندكارايي ساختارسازه رااز نظر نما،سبك بودن وتهويه مناسب كنترل كند.باتغييرپارامترهاي ساختاري نيزمي توان شرايط آب وهوايي راهم تغييرداد و به يك واحدقابل زندگي تبديل كرد. Team: Amrita Deshpande [ India ], Akhil Laddha [ India ], Saahil Parikh [ India ] Tutors: Marta Malé-Alemany / Jeroen van Ameijde 2 3 4 5 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 27 آذر، ۱۳۸۹ گورستان بخش فقیرنشین Southwark درلندن یک گورستان عمودیست که دارای توپولوژی قابل تاملی می باشد. فرسایش رخ داده براثرآب وهوا نشان ازعمراین سازه دارد. این آرامگاه یک قبرستان قرون وسطایی دربخش فقیرنشین لندن می باشد.این مجتمع شامل: یک کوره لاشه سوزی، کلیسا، باغ، گورهای دیواری، دفترمرکزی، سرویس حمام وغیره است. یک دیاگرام درسمت راست، پروسۀ خاکسپاری اجساد ازسوزاندن تا دفن را به تصویرکشیده. ودیاگرام دیگری پروسه زندگی وطی طریق آن به سمت مراسم تشیع وخاکسپاری را می نمایاند.این دیاگرام ها مراسم سنتی تدفین وخاکسپاری رادراینجا ثبت کرده اند. برج تدفین نیزسه ظلع جهت جای دادن مرده ها دارد. که برای هرمرده یک محفظه تعبیه شده است. وظلع جنوبی آن نیزدارای نمایی از مرمرسفید بوده که جهت تلطیف نوربکاررفته است.این برج با نوع توپولوژی خاص خود با سایربرج های شهرهم آوردی می کرده است. چراکه دارای کنتراستیست که آن را متمایز می کرده است.این سازه تمامی سبک های سنتی مرسوم رابرانداخته است.وازآنجا که دیوار،واسطی بین ساختمان با دنیای خارج است این سازه بجای دیوار قبرهایی دارد که به بیرون دید داشته و باعث کنجکاوی ناظرازدوسمت دیوارنسبت به طرف مقابل می شود. 2 3 4 2 6 7 8 9 10 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 27 آذر، ۱۳۸۹ " فضای دیگر"میتواند فیزیکی یا روانی باشد.دگرجاها ناکجاهای تحققیافته درمکان هستند. با اینکه دگرجاها واجد تعین مکانیاند، اما خارج از حدود هر مکان واقعی قرار دارند؛ یعنی مکانهای بستهای خارج از محدودهی جامعه هستند. دگرجاها مانند آینههایی عمل میکنند و مکانهای واقعی را زیر سئوال میبرند. عامل تحقق آنها تقابل با واقعیت است؛ در دگرجاها این تقابل در مکان صورت میگیرد. " اینتر13 " به عنوان صورت مسئله پروژه ه از دانشجویان خود می پرسد : چگونه می توان شهر های پرتراکم و شلوغ امروزی فضایی متنوع با این نوع درک از فضا ساخت؟ مداخله اولیه : ایجاد افق های جدید کوچک اعمال خرابکارانه خطوط تعریفگر در سایت براندازی معماری؟ فضای دیگرسوالی است درباره زمینه های بحرانی شهری و اجتماعی در تقابل انطباق و تجانس- استفاده دو منظوره از فضاهای روزمره Reciprocating throughout Somers Town تئاتر های خیابانی به عنوان فضا هایی که نه اینجا هستند و نه نیستند .برای هر دو فیلمبرداری و نمایش فیلم Hwui Zhi Cheng برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 آذر، ۱۳۸۹ پروژه اول از مجموعه اینتر12: این پروژه یک مبحث بحرانی را درارتباط با مطالعه در مورد قسمت های مسکونی اطراف شبکه های بزرگ حمل ونقل از قبیل فرودگاه ها، بنادر، ترمینال قطار وبزرگ راه ها را دنبال می کند. که معمولا این بخش ها درحومه شهرواقع شده اند. امسال قسمتی که بیشتردرکانون توجه بوده راه های مواصلاتی شهرک های جزیره مانند کنار بزرگ راه هاست.دراین پروژه این ایراد مورد اصلاح و بازبینی قرارگرفته واین مسئله با یک نگاه ویژه به گونه های فرهنگی و اصلاحات شهری، طبقات اجتماعی، بعد احساس بصری وآب و هوا مورد ارزیابی قرار گرفته است. مجریان این طرح سال جاری را با کارگاه طراحی شناخت حضوری شروع کردند.و این کارمنجر به شناخت عمومی و خاص نسبت به حمل ونقل شد.و نهایتا به عنوان یک کتاب مرجع که شامل دید و زمینه علاقمندی هردانشجو بود منتشر یافت که منبع مفیدی ازاطلاعات نو بود. بخشی از علاقمندی تیم نیزانتقال دانش بود.ولذا این تیم به سازماندهی اطلاعاتی ازبازدیدهای ساختار جو و خودرو وصنعت دریایی پرداخت.وعلاقمند به همکاری با سایرتیم های مشابه نیز بود. نتیجه این تحقیقات منجر به مباحث متنوعی اززمینه های تاریخی، آب وهوایی، اجتماعی- سیاسی وفرهنگی شد که گاهی مورد بحث و مجادله قرارمی گرفت و گاهی نیز به یک طراحی خوب ختم می شد. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 28 آذر، ۱۳۸۹ پروژه دوم از مجموعه اینتر12: این پروژه یک مبحث بحرانی را درارتباط با مطالعه در مورد قسمت های مسکونی اطراف شبکه های بزرگ حمل ونقل از قبیل فرودگاه ها، بنادر، ترمینال قطار وبزرگ راه ها را دنبال می کند. که معمولا این بخش ها درحومه شهرواقع شده اند. امسال قسمتی که بیشتردرکانون توجه بوده راه های مواصلاتی شهرک های جزیره مانند کنار بزرگ راه هاست.دراین پروژه این ایراد مورد اصلاح و بازبینی قرارگرفته واین مسئله با یک نگاه ویژه به گونه های فرهنگی و اصلاحات شهری، طبقات اجتماعی، بعد احساس بصری وآب و هوا مورد ارزیابی قرار گرفته است. مجریان این طرح سال جاری را با کارگاه طراحی شناخت حضوری شروع کردند.و این کارمنجر به شناخت عمومی و خاص نسبت به حمل ونقل شد.و نهایتا به عنوان یک کتاب مرجع که شامل دید و زمینه علاقمندی هردانشجو بود منتشر یافت که منبع مفیدی ازاطلاعات نو بود. بخشی از علاقمندی تیم نیزانتقال دانش بود.ولذا این تیم به سازماندهی اطلاعاتی ازبازدیدهای ساختار جو و خودرو وصنعت دریایی پرداخت.وعلاقمند به همکاری با سایرتیم های مشابه نیز بود. نتیجه این تحقیقات منجر به مباحث متنوعی اززمینه های تاریخی، آب وهوایی، اجتماعی- سیاسی وفرهنگی شد که گاهی مورد بحث و مجادله قرارمی گرفت و گاهی نیز به یک طراحی خوب ختم می شد. 2 3 4 5 6 7 7 9 10 11 12 13 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 آذر، ۱۳۸۹ آیا معماری می تواند در این بحران اقتصادی و اکولوژیکی جهان نقش جدید وتعیین کننده ای ایفا کند.وآیا معماران می توانند با همکاری هم یک فضای جدید از چشم انداز شهری خلق کنند؟ اینها سوالاتی ست که منجربه شروع این پروژه شده است. این مسائل به گونه ایست که یک چشم انداز مصنوعی را درشهردبی ساخت ، بنابراین می توان از زمین استفاده کرد و به این سوالات پاسخ گفت. اما با این مقیاس دقیق و ظرافت دراجرا و طراحی غیر قابل وصف،با این حجم فشرده دراین ناحیه در کنار باتلاق هزینه 12 میلیارد دلاری، همه وهمه تناقضات سیستمی است که با مصرف سوخت زیاد در دبی وسایرنقاط جهان درحال گسترش اند. در تفکر معماری این پروژه زندگی دریایی دبی مد نظر بوده وبه عنوان سرلوحه معماری سیستماتیک این ناحیه قراردارد. وقوانینی به شرح ذیل وضع شده است: -هم پوشانی قشر ساختمان های با تکنولوژی بالا دردبی باید متناسب با پوسته ای از biocement باشد که با توجه به مشتری، وشرایط آب وهوایی شکل می گیرد. Co-pleasures- سرگرمی های منفعلانۀ توریسم باعث صدمه به باغ های مرجانی می شود. که نیاز به ماشین های محافظت کننده دارد. Co-boundaries- برهم زدن مرزبندی ساحل باعث نوسان در میدان انرژی موج ها می شود. Co-farming- مزرعه پرورش ماهی که وابسته به تغذیه ماهی های درون آن است. Co-n-solid-ate- که شامل سواحل مرجانی ست که ماسه های خود را از دست داده اند. Co-n-solid-ate- شامل فنداسیون مصنوعی و ساخت سیستم فرا ساختاری از گیاهان حاره ای برای توسعه چشم انداز طبیعی -وغیره Masters: Claudia Pasquero, Marco Poletto 2 3 4 5 6 7 8 9 10 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 29 آذر، ۱۳۸۹ آیا معماری می تواند در این بحران اقتصادی و اکولوژیکی جهان نقش جدید وتعیین کننده ای ایفا کند.وآیا معماران می توانند با همکاری هم یک فضای جدید از چشم انداز شهری خلق کنند؟ اینها سوالاتی ست که منجربه شروع این پروژه شده است. این مسائل به گونه ایست که یک چشم انداز مصنوعی را درشهردبی ساخت ، بنابراین می توان از زمین استفاده کرد و به این سوالات پاسخ گفت. اما با این مقیاس دقیق و ظرافت دراجرا و طراحی غیر قابل وصف،با این حجم فشرده دراین ناحیه در کنار باتلاق هزینه 12 میلیارد دلاری، همه وهمه تناقضات سیستمی است که با مصرف سوخت زیاد در دبی وسایرنقاط جهان درحال گسترش اند. در تفکر معماری این پروژه زندگی دریایی دبی مد نظر بوده وبه عنوان سرلوحه معماری سیستماتیک این ناحیه قراردارد. وقوانینی به شرح ذیل وضع شده است: -هم پوشانی قشر ساختمان های با تکنولوژی بالا دردبی باید متناسب با پوسته ای از biocement باشد که با توجه به مشتری، وشرایط آب وهوایی شکل می گیرد. Co-pleasures- سرگرمی های منفعلانۀ توریسم باعث صدمه به باغ های مرجانی می شود. که نیاز به ماشین های محافظت کننده دارد. Co-boundaries- برهم زدن مرزبندی ساحل باعث نوسان در میدان انرژی موج ها می شود. Co-farming- مزرعه پرورش ماهی که وابسته به تغذیه ماهی های درون آن است. Co-n-solid-ate- که شامل سواحل مرجانی ست که ماسه های خود را از دست داده اند. Co-n-solid-ate- شامل فنداسیون مصنوعی و ساخت سیستم فرا ساختاری از گیاهان حاره ای برای توسعه چشم انداز طبیعی -وغیره Masters: Claudia Pasquero, Marco Poletto 2 3 4 5 6 7 8 9 11 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 30 آذر، ۱۳۸۹ آیا معماری می تواند در این بحران اقتصادی و اکولوژیکی جهان نقش جدید وتعیین کننده ای ایفا کند.وآیا معماران می توانند با همکاری هم یک فضای جدید از چشم انداز شهری خلق کنند؟ اینها سوالاتی ست که منجربه شروع این پروژه شده است. این مسائل به گونه ایست که یک چشم انداز مصنوعی را درشهردبی ساخت ، بنابراین می توان از زمین استفاده کرد و به این سوالات پاسخ گفت. اما با این مقیاس دقیق و ظرافت دراجرا و طراحی غیر قابل وصف،با این حجم فشرده دراین ناحیه در کنار باتلاق هزینه 12 میلیارد دلاری، همه وهمه تناقضات سیستمی است که با مصرف سوخت زیاد در دبی وسایرنقاط جهان درحال گسترش اند. در تفکر معماری این پروژه زندگی دریایی دبی مد نظر بوده وبه عنوان سرلوحه معماری سیستماتیک این ناحیه قراردارد. وقوانینی به شرح ذیل وضع شده است: -هم پوشانی قشر ساختمان های با تکنولوژی بالا دردبی باید متناسب با پوسته ای از biocement باشد که با توجه به مشتری، وشرایط آب وهوایی شکل می گیرد. Co-pleasures- سرگرمی های منفعلانۀ توریسم باعث صدمه به باغ های مرجانی می شود. که نیاز به ماشین های محافظت کننده دارد. Co-boundaries- برهم زدن مرزبندی ساحل باعث نوسان در میدان انرژی موج ها می شود. Co-farming- مزرعه پرورش ماهی که وابسته به تغذیه ماهی های درون آن است. Co-n-solid-ate- که شامل سواحل مرجانی ست که ماسه های خود را از دست داده اند. Co-n-solid-ate- شامل فنداسیون مصنوعی و ساخت سیستم فرا ساختاری از گیاهان حاره ای برای توسعه چشم انداز طبیعی -وغیره Masters: Claudia Pasquero, Marco Poletto 2 3 4 5 6 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 30 آذر، ۱۳۸۹ آیا معماری می تواند در این بحران اقتصادی و اکولوژیکی جهان نقش جدید وتعیین کننده ای ایفا کند.وآیا معماران می توانند با همکاری هم یک فضای جدید از چشم انداز شهری خلق کنند؟ اینها سوالاتی ست که منجربه شروع این پروژه شده است. این مسائل به گونه ایست که یک چشم انداز مصنوعی را درشهردبی ساخت ، بنابراین می توان از زمین استفاده کرد و به این سوالات پاسخ گفت. اما با این مقیاس دقیق و ظرافت دراجرا و طراحی غیر قابل وصف،با این حجم فشرده دراین ناحیه در کنار باتلاق هزینه 12 میلیارد دلاری، همه وهمه تناقضات سیستمی است که با مصرف سوخت زیاد در دبی وسایرنقاط جهان درحال گسترش اند. در تفکر معماری این پروژه زندگی دریایی دبی مد نظر بوده وبه عنوان سرلوحه معماری سیستماتیک این ناحیه قراردارد. وقوانینی به شرح ذیل وضع شده است: -هم پوشانی قشر ساختمان های با تکنولوژی بالا دردبی باید متناسب با پوسته ای از biocement باشد که با توجه به مشتری، وشرایط آب وهوایی شکل می گیرد. Co-pleasures- سرگرمی های منفعلانۀ توریسم باعث صدمه به باغ های مرجانی می شود. که نیاز به ماشین های محافظت کننده دارد. Co-boundaries- برهم زدن مرزبندی ساحل باعث نوسان در میدان انرژی موج ها می شود. Co-farming- مزرعه پرورش ماهی که وابسته به تغذیه ماهی های درون آن است. Co-n-solid-ate- که شامل سواحل مرجانی ست که ماسه های خود را از دست داده اند. Co-n-solid-ate- شامل فنداسیون مصنوعی و ساخت سیستم فرا ساختاری از گیاهان حاره ای برای توسعه چشم انداز طبیعی -وغیره Masters: Claudia Pasquero, Marco Poletto 2 3 4 5 6 7 8 9 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 30 آذر، ۱۳۸۹ آیا معماری می تواند در این بحران اقتصادی و اکولوژیکی جهان نقش جدید وتعیین کننده ای ایفا کند.وآیا معماران می توانند با همکاری هم یک فضای جدید از چشم انداز شهری خلق کنند؟ اینها سوالاتی ست که منجربه شروع این پروژه شده است. این مسائل به گونه ایست که یک چشم انداز مصنوعی را درشهردبی ساخت ، بنابراین می توان از زمین استفاده کرد و به این سوالات پاسخ گفت. اما با این مقیاس دقیق و ظرافت دراجرا و طراحی غیر قابل وصف،با این حجم فشرده دراین ناحیه در کنار باتلاق هزینه 12 میلیارد دلاری، همه وهمه تناقضات سیستمی است که با مصرف سوخت زیاد در دبی وسایرنقاط جهان درحال گسترش اند. در تفکر معماری این پروژه زندگی دریایی دبی مد نظر بوده وبه عنوان سرلوحه معماری سیستماتیک این ناحیه قراردارد. وقوانینی به شرح ذیل وضع شده است: -هم پوشانی قشر ساختمان های با تکنولوژی بالا دردبی باید متناسب با پوسته ای از biocement باشد که با توجه به مشتری، وشرایط آب وهوایی شکل می گیرد. Co-pleasures- سرگرمی های منفعلانۀ توریسم باعث صدمه به باغ های مرجانی می شود. که نیاز به ماشین های محافظت کننده دارد. Co-boundaries- برهم زدن مرزبندی ساحل باعث نوسان در میدان انرژی موج ها می شود. Co-farming- مزرعه پرورش ماهی که وابسته به تغذیه ماهی های درون آن است. Co-n-solid-ate- که شامل سواحل مرجانی ست که ماسه های خود را از دست داده اند. Co-n-solid-ate- شامل فنداسیون مصنوعی و ساخت سیستم فرا ساختاری از گیاهان حاره ای برای توسعه چشم انداز طبیعی -وغیره Masters: Claudia Pasquero, Marco Poletto 2 3 4 5 6 7 8 9 10 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 30 آذر، ۱۳۸۹ آیا معماری می تواند در این بحران اقتصادی و اکولوژیکی جهان نقش جدید وتعیین کننده ای ایفا کند.وآیا معماران می توانند با همکاری هم یک فضای جدید از چشم انداز شهری خلق کنند؟ اینها سوالاتی ست که منجربه شروع این پروژه شده است. این مسائل به گونه ایست که یک چشم انداز مصنوعی را درشهردبی ساخت ، بنابراین می توان از زمین استفاده کرد و به این سوالات پاسخ گفت. اما با این مقیاس دقیق و ظرافت دراجرا و طراحی غیر قابل وصف،با این حجم فشرده دراین ناحیه در کنار باتلاق هزینه 12 میلیارد دلاری، همه وهمه تناقضات سیستمی است که با مصرف سوخت زیاد در دبی وسایرنقاط جهان درحال گسترش اند. در تفکر معماری این پروژه زندگی دریایی دبی مد نظر بوده وبه عنوان سرلوحه معماری سیستماتیک این ناحیه قراردارد. وقوانینی به شرح ذیل وضع شده است: -هم پوشانی قشر ساختمان های با تکنولوژی بالا دردبی باید متناسب با پوسته ای از biocement باشد که با توجه به مشتری، وشرایط آب وهوایی شکل می گیرد. Co-pleasures- سرگرمی های منفعلانۀ توریسم باعث صدمه به باغ های مرجانی می شود. که نیاز به ماشین های محافظت کننده دارد. Co-boundaries- برهم زدن مرزبندی ساحل باعث نوسان در میدان انرژی موج ها می شود. Co-farming- مزرعه پرورش ماهی که وابسته به تغذیه ماهی های درون آن است. Co-n-solid-ate- که شامل سواحل مرجانی ست که ماسه های خود را از دست داده اند. Co-n-solid-ate- شامل فنداسیون مصنوعی و ساخت سیستم فرا ساختاری از گیاهان حاره ای برای توسعه چشم انداز طبیعی -وغیره Masters: Claudia Pasquero, Marco Poletto 2 3 4 5 6 7 8 9 11 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 2 دی، ۱۳۸۹ آیا معماری می تواند در این بحران اقتصادی و اکولوژیکی جهان نقش جدید وتعیین کننده ای ایفا کند.وآیا معماران می توانند با همکاری هم یک فضای جدید از چشم انداز شهری خلق کنند؟ اینها سوالاتی ست که منجربه شروع این پروژه شده است. این مسائل به گونه ایست که یک چشم انداز مصنوعی را درشهردبی ساخت ، بنابراین می توان از زمین استفاده کرد و به این سوالات پاسخ گفت. اما با این مقیاس دقیق و ظرافت دراجرا و طراحی غیر قابل وصف،با این حجم فشرده دراین ناحیه در کنار باتلاق هزینه 12 میلیارد دلاری، همه وهمه تناقضات سیستمی است که با مصرف سوخت زیاد در دبی وسایرنقاط جهان درحال گسترش اند. در تفکر معماری این پروژه زندگی دریایی دبی مد نظر بوده وبه عنوان سرلوحه معماری سیستماتیک این ناحیه قراردارد. وقوانینی به شرح ذیل وضع شده است: -هم پوشانی قشر ساختمان های با تکنولوژی بالا دردبی باید متناسب با پوسته ای از biocement باشد که با توجه به مشتری، وشرایط آب وهوایی شکل می گیرد. Co-pleasures- سرگرمی های منفعلانۀ توریسم باعث صدمه به باغ های مرجانی می شود. که نیاز به ماشین های محافظت کننده دارد. Co-boundaries- برهم زدن مرزبندی ساحل باعث نوسان در میدان انرژی موج ها می شود. Co-farming- مزرعه پرورش ماهی که وابسته به تغذیه ماهی های درون آن است. Co-n-solid-ate- که شامل سواحل مرجانی ست که ماسه های خود را از دست داده اند. Co-n-solid-ate- شامل فنداسیون مصنوعی و ساخت سیستم فرا ساختاری از گیاهان حاره ای برای توسعه چشم انداز طبیعی -وغیره Masters: Claudia Pasquero, Marco Poletto 2 3 4 5 6 7 8 9 10 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 2 دی، ۱۳۸۹ در چند سال گذشته بحران هاي اقتصادي باعث تغيير شناخت ما از شهرها در سياست هاي بين المللي وحوزه هاي سياست گذاري فردي و جمعي درحوزه شهري شده است. در اينتر8 با طرح يك سناريوي جديد در مقياس كلي كه بارزترين اصول هر شهري ست به متريال اشاره شد. در اين پروژه اين دانشجويان با خلاقيت در استدلال سياست گذاري هاي خود به تجربه كردن شخصي پرداختند. آنان براي برسي مصالح و موادي كه همه روزه در شهر با آن سروكار داريم؛در صف ايستگاه اتوبوس ايستادند، به كلوپ رقص رفتند، با مردم صحبت كردند، به گشت و گذاردر شهر پرداختند و در نهايت اين تجربيات عيني منجر به رسيدن به متريالي شد كه متناسب با شرايط جديد بود. Hannah Arendtاين سياست گذاري ها را مدل جديدي از روابط بين فرد و جامعه در يك محيط عمومي توصيف مي كند كه بسته به متريال تعريف مي شود. بنابراين سال جاري با كارگاهي شروع شد كه در آن دانشجويان با مفاهيم سياست گذاري هايي آشنا شدند كه در مدرسه عملا با آن سروكار داشتند. مثلا در و ديوارهايي كه محل كلاس دانشجويان بود بر اساس همين سياست گذاري ها طراحي شده بود. و پس ازآشنايي با اين مثال هاي اوليه آنان به مقياس محيط شهري رفته و ميدان de la Revolución درهاواناي- كوبا را لابراتوار خود قرار دادند. Masters: Francisco González de Canales, Nuria Alvarez Lombardero 2 3 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 2 دی، ۱۳۸۹ در چند سال گذشته بحران هاي اقتصادي باعث تغيير شناخت ما از شهرها در سياست هاي بين المللي وحوزه هاي سياست گذاري فردي و جمعي درحوزه شهري شده است. در اينتر8 با طرح يك سناريوي جديد در مقياس كلي كه بارزترين اصول هر شهري ست به متريال اشاره شد. در اين پروژه اين دانشجويان با خلاقيت در استدلال سياست گذاري هاي خود به تجربه كردن شخصي پرداختند. آنان براي برسي مصالح و موادي كه همه روزه در شهر با آن سروكار داريم؛در صف ايستگاه اتوبوس ايستادند، به كلوپ رقص رفتند، با مردم صحبت كردند، به گشت و گذاردر شهر پرداختند و در نهايت اين تجربيات عيني منجر به رسيدن به متريالي شد كه متناسب با شرايط جديد بود. Hannah Arendtاين سياست گذاري ها را مدل جديدي از روابط بين فرد و جامعه در يك محيط عمومي توصيف مي كند كه بسته به متريال تعريف مي شود. بنابراين سال جاري با كارگاهي شروع شد كه در آن دانشجويان با مفاهيم سياست گذاري هايي آشنا شدند كه در مدرسه عملا با آن سروكار داشتند. مثلا در و ديوارهايي كه محل كلاس دانشجويان بود بر اساس همين سياست گذاري ها طراحي شده بود. و پس ازآشنايي با اين مثال هاي اوليه آنان به مقياس محيط شهري رفته و ميدان de la Revolución درهاواناي- كوبا را لابراتوار خود قرار دادند. Masters: Francisco González de Canales, Nuria Alvarez Lombardero 2 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 2 دی، ۱۳۸۹ در چند سال گذشته بحران هاي اقتصادي باعث تغيير شناخت ما از شهرها در سياست هاي بين المللي وحوزه هاي سياست گذاري فردي و جمعي درحوزه شهري شده است. در اينتر8 با طرح يك سناريوي جديد در مقياس كلي كه بارزترين اصول هر شهري ست به متريال اشاره شد. در اين پروژه اين دانشجويان با خلاقيت در استدلال سياست گذاري هاي خود به تجربه كردن شخصي پرداختند. آنان براي برسي مصالح و موادي كه همه روزه در شهر با آن سروكار داريم؛در صف ايستگاه اتوبوس ايستادند، به كلوپ رقص رفتند، با مردم صحبت كردند، به گشت و گذاردر شهر پرداختند و در نهايت اين تجربيات عيني منجر به رسيدن به متريالي شد كه متناسب با شرايط جديد بود. Hannah Arendtاين سياست گذاري ها را مدل جديدي از روابط بين فرد و جامعه در يك محيط عمومي توصيف مي كند كه بسته به متريال تعريف مي شود. بنابراين سال جاري با كارگاهي شروع شد كه در آن دانشجويان با مفاهيم سياست گذاري هايي آشنا شدند كه در مدرسه عملا با آن سروكار داشتند. مثلا در و ديوارهايي كه محل كلاس دانشجويان بود بر اساس همين سياست گذاري ها طراحي شده بود. و پس ازآشنايي با اين مثال هاي اوليه آنان به مقياس محيط شهري رفته و ميدان de la Revolución درهاواناي- كوبا را لابراتوار خود قرار دادند. Masters: Francisco González de Canales, Nuria Alvarez Lombardero 2 3 4 5 6 7 8 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 دی، ۱۳۸۹ Masters: Liam Young, Kate Davies انستیتوی مرگ اختیاری خودکشی - توانی که دراوج ناتوانی باقی مانده، و کورسوی امیدی در نومیدی ست.نا گه تصویری از پیش چشمان ماعبورمی کند،و جلوه ای دهشتناک و مهیب ازمرگ به تصویر کشیده می شود. من مردمی درخون غلطیده دیدم، با فک های شکسته، جمجمه های خرد شده و گلوله های نشسته برسینه. شاید مرگ، مرگی تدریجی در وان حمام یک هتل قدیمی باشد که زیر فشارسنگین یک زندگی عبث وغمگین رقم خورده باشد.عده ای نیز با صبوری از این ورطۀ غیر قابل تصورپردرد،عبور کردند. قبل از اینکه پایانی دردناک کارشان را تمام کرده باشد.اما اینک درکمال صحت عقل، سنجیدگی، آزمودگی ذهن وسلامت روان و درعین عمل گرایی می باشند. حالا آنها تنها یک مرگ آسان را طلب می کنند. یعنی اینکه می خواهند چنان جان به جان آفرین تسلیم کنند که عاری ازهرگونه خوف وهراسی بوده وهمراه با شکوه وعظمت باشد. 2 3 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 دی، ۱۳۸۹ توضیح برنامه طرح اینتر 7 zaphod معتقد است که تصور وقایع روز رستاخیز بسیار عوامانه است. و Douglas Adams می گوید مر دم مانند پوششی بر تن جهان می باشند که احساس حاکم در آن را رقم می زنند. ما همواره به انتظار پایان جهان می نشینیم و خود را از آن روز مرعوب می کنیم. چرا که فرهنگ ما مملو از داستان هایی از قبیل : نابودی اتمی، بیماری مسری ویروسی، برخورد اجرام آسمانی یا بلایای طبیعی می باشد که مرگی دلخراش را برایمان رقم می زنند. و هر روز ما را، تحت الشعاع قرار می دهد. بنابراین ما همیشه به یک گروه بیکاره ای از مکتب رستاخیز نیاز داشته ایم که بیایند در پایان دنیا به پایکوبی بپردازند و بر ما بخندند و ما را از آن روز بیم دهند. چرا که ما حیاتمان را با رفتار و کارهای بیهوده تباه کرده ایم و اسباب و وسایل این دنیا را توشه آخرت خویش قرار داده ایم. بنابراین ما با هم سفری را به سرحد مرز شمال در سرزمین های یخی ناشناخته شروع کردیم. و سپس قبل از آب شدن یخ ها به یخچال های طبیعی رفتیم .در این گروه ما از جاهای مختلف با زمینه های معماری، محیط زیست و بیانیه دهندگان آزاد دورهم جمع شده بودیم. اینک در دپارتمان تکنولوژی باور نکردنی ما ، Ioanna and Tobiasبا سیستم کد گذاری، ephemera of web 2.0را به داده های فسیلی آهکی استخوان های بشر تبدیل کرده اند. که در بین لایه های یخی جای گرفته اند. بنابراین تیم بیولوژیک غیرقانونی ما ، قصد کاشتن بزر تغییر احساس و داده های ذهنی بشر، برای حذف اندوه روز رستاخیز را دارد ، تا آبشاری را که آوای مرگ راهمواره با آب منتشر می کند ، متوقف سازد. واینک ما شاهد، گزارشگر و مستندسازی هستیم که باید به انتظار بنشینیم تا بر نتیجه آزمایش هایمان واقف گردیم.بعد از آن این ما هستیم که داستانهای علمی تخیلی تعریف می کنیم و این ما هستیم که موقعیت امروز را با اندیشه در مورد فرا رسیدن فردا نقد می کنیم . و با ایستادن بر لبه پرتگاه به پایانی مملوء از ترس و بی ثباتی می اندیشیم در حالی که هنوز هیچ کس مفری از وقایع هولناک احتمالی آن یافت نکرده است. Masters: Liam Young, Kate Davies پروژه دانشجو: Tommaso Davi 2 3 4 5 6 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 دی، ۱۳۸۹ آیا معماری می تواند در این بحران اقتصادی و اکولوژیکی جهان نقش جدید وتعیین کننده ای ایفا کند.وآیا معماران می توانند با همکاری هم یک فضای جدید از چشم انداز شهری خلق کنند؟ اینها سوالاتی ست که منجربه شروع این پروژه شده است. این مسائل به گونه ایست که یک چشم انداز مصنوعی را درشهردبی ساخت ، بنابراین می توان از زمین استفاده کرد و به این سوالات پاسخ گفت. اما با این مقیاس دقیق و ظرافت دراجرا و طراحی غیر قابل وصف،با این حجم فشرده دراین ناحیه در کنار باتلاق هزینه 12 میلیارد دلاری، همه وهمه تناقضات سیستمی است که با مصرف سوخت زیاد در دبی وسایرنقاط جهان درحال گسترش اند. در تفکر معماری این پروژه زندگی دریایی دبی مد نظر بوده وبه عنوان سرلوحه معماری سیستماتیک این ناحیه قراردارد. وقوانینی به شرح ذیل وضع شده است: -هم پوشانی قشر ساختمان های با تکنولوژی بالا دردبی باید متناسب با پوسته ای از biocement باشد که با توجه به مشتری، وشرایط آب وهوایی شکل می گیرد. Co-pleasures- سرگرمی های منفعلانۀ توریسم باعث صدمه به باغ های مرجانی می شود. که نیاز به ماشین های محافظت کننده دارد. Co-boundaries- برهم زدن مرزبندی ساحل باعث نوسان در میدان انرژی موج ها می شود. Co-farming- مزرعه پرورش ماهی که وابسته به تغذیه ماهی های درون آن است. Co-n-solid-ate- که شامل سواحل مرجانی ست که ماسه های خود را از دست داده اند. Co-n-solid-ate- شامل فنداسیون مصنوعی و ساخت سیستم فرا ساختاری از گیاهان حاره ای برای توسعه چشم انداز طبیعی -وغیره Masters: Claudia Pasquero, Marco Poletto 2 3 4 5 6 7 8 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 دی، ۱۳۸۹ آیا معماری می تواند در این بحران اقتصادی و اکولوژیکی جهان نقش جدید وتعیین کننده ای ایفا کند.وآیا معماران می توانند با همکاری هم یک فضای جدید از چشم انداز شهری خلق کنند؟ اینها سوالاتی ست که منجربه شروع این پروژه شده است. این مسائل به گونه ایست که یک چشم انداز مصنوعی را درشهردبی ساخت ، بنابراین می توان از زمین استفاده کرد و به این سوالات پاسخ گفت. اما با این مقیاس دقیق و ظرافت دراجرا و طراحی غیر قابل وصف،با این حجم فشرده دراین ناحیه در کنار باتلاق هزینه 12 میلیارد دلاری، همه وهمه تناقضات سیستمی است که با مصرف سوخت زیاد در دبی وسایرنقاط جهان درحال گسترش اند. در تفکر معماری این پروژه زندگی دریایی دبی مد نظر بوده وبه عنوان سرلوحه معماری سیستماتیک این ناحیه قراردارد. وقوانینی به شرح ذیل وضع شده است: -هم پوشانی قشر ساختمان های با تکنولوژی بالا دردبی باید متناسب با پوسته ای از biocement باشد که با توجه به مشتری، وشرایط آب وهوایی شکل می گیرد. Co-pleasures- سرگرمی های منفعلانۀ توریسم باعث صدمه به باغ های مرجانی می شود. که نیاز به ماشین های محافظت کننده دارد. Co-boundaries- برهم زدن مرزبندی ساحل باعث نوسان در میدان انرژی موج ها می شود. Co-farming- مزرعه پرورش ماهی که وابسته به تغذیه ماهی های درون آن است. Co-n-solid-ate- که شامل سواحل مرجانی ست که ماسه های خود را از دست داده اند. Co-n-solid-ate- شامل فنداسیون مصنوعی و ساخت سیستم فرا ساختاری از گیاهان حاره ای برای توسعه چشم انداز طبیعی -وغیره Masters: Claudia Pasquero, Marco Poletto 2 3 4 5 6 7 8 9 10 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 5 لینک به دیدگاه
.FatiMa 36559 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 4 دی، ۱۳۸۹ آیا معماری می تواند در این بحران اقتصادی و اکولوژیکی جهان نقش جدید وتعیین کننده ای ایفا کند.وآیا معماران می توانند با همکاری هم یک فضای جدید از چشم انداز شهری خلق کنند؟ اینها سوالاتی ست که منجربه شروع این پروژه شده است. این مسائل به گونه ایست که یک چشم انداز مصنوعی را درشهردبی ساخت ، بنابراین می توان از زمین استفاده کرد و به این سوالات پاسخ گفت. اما با این مقیاس دقیق و ظرافت دراجرا و طراحی غیر قابل وصف،با این حجم فشرده دراین ناحیه در کنار باتلاق هزینه 12 میلیارد دلاری، همه وهمه تناقضات سیستمی است که با مصرف سوخت زیاد در دبی وسایرنقاط جهان درحال گسترش اند. در تفکر معماری این پروژه زندگی دریایی دبی مد نظر بوده وبه عنوان سرلوحه معماری سیستماتیک این ناحیه قراردارد. وقوانینی به شرح ذیل وضع شده است: -هم پوشانی قشر ساختمان های با تکنولوژی بالا دردبی باید متناسب با پوسته ای از biocement باشد که با توجه به مشتری، وشرایط آب وهوایی شکل می گیرد. Co-pleasures- سرگرمی های منفعلانۀ توریسم باعث صدمه به باغ های مرجانی می شود. که نیاز به ماشین های محافظت کننده دارد. Co-boundaries- برهم زدن مرزبندی ساحل باعث نوسان در میدان انرژی موج ها می شود. Co-farming- مزرعه پرورش ماهی که وابسته به تغذیه ماهی های درون آن است. Co-n-solid-ate- که شامل سواحل مرجانی ست که ماسه های خود را از دست داده اند. Co-n-solid-ate- شامل فنداسیون مصنوعی و ساخت سیستم فرا ساختاری از گیاهان حاره ای برای توسعه چشم انداز طبیعی -وغیره Masters: Claudia Pasquero, Marco Poletto 2 3 4 5 6 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده