Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 6 اسفند، 2010 به نام خدا دانش اگر در ثريا هم باشد مرداني از سرزمين پارس بدان دست خواهند يافت":w58: سلام من هر بار چشمم میوفته به پشت اسکناس 5000 تومنی یه چند دقیقه ای لبخند همین جوری رو لبامه همین جوری ملیحانه میخندم واقعا منظور مسئولین از چاپ این حدیث در پشت اسکناسهای 5000 هزار تومانی چی بوده؟؟؟:ws28: خواستن حدیث جعلی بسازن بعد اومدن پشت اسکناس چاپ کردن که حدیث معتبر شه؟؟ تا اونجایی که من شنیدم و تحیق کردم پیامبر ایمان فرموده نه دانش حالا خدا کنه من اشتباه کنم اصلا از همه اینا گذشته اون موقعه میخوام بدونم سرزمین پارس دقیقا کجا بوده؟؟؟بچهای ناسا رو هم شامل می شده؟؟؟ ثریا که سهله بچه محل های ما :w36:شبا به یوری گاگاری میگن زکی یه دور کهکشان شیری رو میزنن در حالی که پاهاشون هنوز رو زمینه:smiley (18): نکنه با این امید جون میخوایم بریم ثریـــــــــــا؟؟؟؟ ثریا کیه کیــــــــــــــــه؟ اصلا این اسکناس مضرب پنجیا تو مخ منن:icon_razz: این دوتا زیریاطرح پشت آن « ماهواره امید و کره زمین » می باشد. 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 6 اسفند، 2010 در تاپیک های با محتوا اسپم نکنید. اول یکی بیاد تکلیف این موضوع را مشخص کنه که مگر در زمان صدر اسلام میدانستند میشود رفت به ثریا،که حالا دانش هم در ثریا باشد!!!!! 4
yasi * m 5032 ارسال شده در 6 اسفند، 2010 در تاپیک های با محتوا اسپم نکنید.اول یکی بیاد تکلیف این موضوع را مشخص کنه که مگر در زمان صدر اسلام میدانستند میشود رفت به ثریا،که حالا دانش هم در ثریا باشد!!!!! خوب چون نمیشد رفت گفت دیگه!! یعنی اگه جایی باشه که هیچکی هم نتونه بره اینا میرن!! ولی مشکل آتروس جان چیز دیگس فک کنم:JC_thinking: 2
Waffen 15120 ارسال شده در 6 اسفند، 2010 مطالب این تاپیک اینقدر پیچیده و فلسفی هست که من اصلا توان درکش رو ندارم... ناگزیر خواهشمندم آتروس جان تشریف بیارند کمی مارو روشن کنند... 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 6 اسفند، 2010 مطالب این تاپیک اینقدر پیچیده و فلسفی هست که من اصلا توان درکش رو ندارم... ناگزیر خواهشمندم آتروس جان تشریف بیارند کمی مارو روشن کنند... چند بار هم بهش تذکر دادم،پیچیده حرف میزنه!!! میاد زیادی روشن فکرانه حرف بزنه،عوام الناسی چون من و شما را یادش میره........ ای کاش مثل امام میتوانستیم حرف بزنیم تا عوام حرف ما را بفهمند،که همه گرفتاری های ما از عوام است !!!!! 7
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 6 اسفند، 2010 چی شد بالاخره؟ خوب چون نمیشد رفت گفت دیگه!! یعنی اگه جایی باشه که هیچکی هم نتونه بره اینا میرن!! ولی مشکل آتروس جان چیز دیگس فک کنم:JC_thinking: چی بود این ؟ من اصلا نفهمیدم چی میگی...:imoksmiley: خوبی ؟:JC_thinking: شماها خوبین، شما نازین، شما مهرونین ... من در تالار گفتگو آزاد تاپیک زدم نمیدونستم همه دکترا میان اینجا؟؟؟ اینقدر تلقین کردین بهم..تاپیکم و دوباره خوندم کجای تاپیک حالم خوب نبوده ؟؟عنوان کنید ما پاسخگوی اعمالمان هستیم توضیح میدهیم برایتان 4
sookut 13735 ارسال شده در 6 اسفند، 2010 شماها خوبین، شما نازین، شما مهرونین ...من در تالار گفتگو آزاد تاپیک زدم نمیدونستم همه دکترا میان اینجا؟؟؟ اینقدر تلقین کردین بهم..تاپیکم و دوباره خوندم کجای تاپیک حالم خوب نبوده ؟؟عنوان کنید ما پاسخگوی اعمالمان هستیم توضیح میدهیم برایتان ببخشین من که کلا سر در نیاوردم 2
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 6 اسفند، 2010 در تاپیک های با محتوا اسپم نکنید. اول یکی بیاد تکلیف این موضوع را مشخص کنه که مگر در زمان صدر اسلام میدانستند میشود رفت به ثریا،که حالا دانش هم در ثریا باشد!!!!! آفرین به essi جون تو فقط باهوش جمعی:w72: اصلا میخوام بدونم این حس چگونه بوجود آمده که مردانی از سرزمین پارس میتونن برن ثریا؟؟؟ یه انوشه انصاری فرستادیم تا کره ماه ولی او از سرزمین پارس نرفت و او زن بود؟؟؟ 1
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 6 اسفند، 2010 ولی من چن جا خوندم همون دانش بوده، نه ایمان:JC_thinking: و وقتیم که پیامبر (ص) این حدیثو میگه حتی به سلمان فارسی اشاره میکنه یعنی که سرزمین پارسی همون جایی س که سلمان فارسی بود یعنی ایران و منظورشونو کاملا واضح میرسونه 4
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 6 اسفند، 2010 یادش بخیر پارسال این تاپیکو تو مهندسان زدم به جون مولی این تفکر خودم بود راستی مهندسان چیه؟؟کیه؟؟اصلا کی چی هست این مهندسان؟ پیرجو نوکر کیه؟؟؟ 1
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 6 اسفند، 2010 ولی من چن جا خوندم همون دانش بوده، نه ایمان:JC_thinking:و وقتیم که پیامبر (ص) این حدیثو میگه حتی به سلمان فارسی اشاره میکنه یعنی که سرزمین پارسی همون جایی س که سلمان فارسی بود یعنی ایران و منظورشونو کاملا واضح میرسونه من دنبال اصل حدیثم با شان نزولش بعد میخوام بدونم ما با چی میخوایم بریم ثریا ؟؟؟ ثریا اون بالا....نه ثریا جون بچه محلمون 1
Hossein.T 22596 ارسال شده در 6 اسفند، 2010 اول یکی بیاد تکلیف این موضوع را مشخص کنه که مگر در زمان صدر اسلام میدانستند میشود رفت به ثریا،که حالا دانش هم در ثریا باشد!!!!! روایته اون زمان سپاه اسلام به رهبری جعفر طیار نیروی هوایی محمد رسول الله رو تشکیل داد! پس لابد یه چیزایی میدونستن! () 7
pianist 31130 ارسال شده در 6 اسفند، 2010 به جون مولی این تفکر خودم بود راستی مهندسان چیه؟؟کیه؟؟اصلا کی چی هست این مهندسان؟ پیرجو نوکر کیه؟؟؟ آره اونطرف زدم بحثش خیلی داغ شد فکر کنم بعدشم حذف شد! شایدم نشد نه خوبه ادامه بده
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 6 اسفند، 2010 ببخشین من که کلا سر در نیاوردم شاید یه روز خوب بیاد که ما همو بفهمیم..میفمی بالاخره:1238:
Ehsan 112349 ارسال شده در 6 اسفند، 2010 ولی من چن جا خوندم همون دانش بوده، نه ایمان:jc_thinking:و وقتیم که پیامبر (ص) این حدیثو میگه حتی به سلمان فارسی اشاره میکنه یعنی که سرزمین پارسی همون جایی س که سلمان فارسی بود یعنی ایران و منظورشونو کاملا واضح میرسونه راستی سلمان یک نام ایرانی است یا یک نام عربی؟ 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری