رفتن به مطلب

هــــــــــا!!!؟؟دانش اگر در ثـريا هم باشد مرداني از سرزمين پارس بدان دست خواهند يافت..علامت تعجب!!!


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

به نام خدا

دانش اگر در ثريا هم باشد مرداني از سرزمين پارس بدان دست خواهند يافت":w58::w58:

سلام:icon_gol: من هر بار چشمم میوفته به پشت اسکناس 5000 تومنی یه چند دقیقه ای لبخند همین جوری رو لبامه :ws3:همین جوری ملیحانه میخندم

wxonz9xgnm5471kqso0.jpg

واقعا منظور مسئولین از چاپ این حدیث در پشت اسکناسهای 5000 هزار تومانی چی بوده؟؟؟:ws28::ws28:

خواستن حدیث جعلی بسازن بعد اومدن پشت اسکناس چاپ کردن که حدیث معتبر شه؟؟:w58:

تا اونجایی که من شنیدم و تحیق کردم پیامبر ایمان فرموده نه دانش حالا خدا کنه من اشتباه کنم اصلا از همه اینا گذشته اون موقعه میخوام بدونم سرزمین پارس دقیقا کجا بوده؟؟؟بچهای ناسا رو هم شامل می شده؟؟؟

ثریا که سهله بچه محل های ما :w36:شبا به یوری گاگاری میگن زکی یه دور کهکشان شیری رو میزنن در حالی که پاهاشون هنوز رو زمینه:smiley (18):

نکنه با این امید جون میخوایم بریم ثریـــــــــــا؟؟؟؟

ثریا کیه کیــــــــــــــــه؟

اصلا این اسکناس مضرب پنجیا تو مخ منن:icon_razz: این دوتا زیریا:w58:طرح پشت آن « ماهواره امید و کره زمین » می باشد.

5000rialst1%5B450%5D.jpg

  • Like 7
  • پاسخ 64
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

خوبی ؟:JC_thinking:

  • Like 2
ارسال شده در

چی بود این ؟ :ws52:

 

من اصلا نفهمیدم چی میگی...:imoksmiley:

  • Like 2
ارسال شده در
:ws52:
  • Like 2
ارسال شده در

در تاپیک های با محتوا اسپم نکنید.

اول یکی بیاد تکلیف این موضوع را مشخص کنه که مگر در زمان صدر اسلام میدانستند میشود رفت به ثریا،که حالا دانش هم در ثریا باشد!!!!!

  • Like 4
ارسال شده در
در تاپیک های با محتوا اسپم نکنید.

اول یکی بیاد تکلیف این موضوع را مشخص کنه که مگر در زمان صدر اسلام میدانستند میشود رفت به ثریا،که حالا دانش هم در ثریا باشد!!!!!

خوب چون نمیشد رفت گفت دیگه!! یعنی اگه جایی باشه که هیچکی هم نتونه بره اینا میرن!!:ws51:

 

ولی مشکل آتروس جان چیز دیگس فک کنم:JC_thinking:

  • Like 2
ارسال شده در

مطالب این تاپیک اینقدر پیچیده و فلسفی هست که من اصلا توان درکش رو ندارم...

 

ناگزیر خواهشمندم آتروس جان تشریف بیارند کمی مارو روشن کنند...

  • Like 4
ارسال شده در
مطالب این تاپیک اینقدر پیچیده و فلسفی هست که من اصلا توان درکش رو ندارم...

 

ناگزیر خواهشمندم آتروس جان تشریف بیارند کمی مارو روشن کنند...

چند بار هم بهش تذکر دادم،پیچیده حرف میزنه!!!

 

میاد زیادی روشن فکرانه حرف بزنه،عوام الناسی چون من و شما را یادش میره........

 

:icon_gol: :icon_gol: :icon_gol: :icon_gol:

 

ای کاش مثل امام میتوانستیم حرف بزنیم تا عوام حرف ما را بفهمند،که همه گرفتاری های ما از عوام است !!!!!

  • Like 7
ارسال شده در

:ws52:

چی شد بالاخره؟

  • Like 1
ارسال شده در
:ws52:

چی شد بالاخره؟

 

خوب چون نمیشد رفت گفت دیگه!! یعنی اگه جایی باشه که هیچکی هم نتونه بره اینا میرن!!:ws51:

 

ولی مشکل آتروس جان چیز دیگس فک کنم:JC_thinking:

 

:ws52:

 

چی بود این ؟ :ws52:

 

من اصلا نفهمیدم چی میگی...:imoksmiley:

 

خوبی ؟:JC_thinking:

 

شماها خوبین، شما نازین، شما مهرونین ...

من در تالار گفتگو آزاد تاپیک زدم نمیدونستم همه دکترا میان اینجا؟؟؟

اینقدر تلقین کردین بهم..تاپیکم و دوباره خوندم کجای تاپیک حالم خوب نبوده ؟؟عنوان کنید ما پاسخگوی اعمالمان هستیم توضیح میدهیم برایتان:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
شماها خوبین، شما نازین، شما مهرونین ...

من در تالار گفتگو آزاد تاپیک زدم نمیدونستم همه دکترا میان اینجا؟؟؟

اینقدر تلقین کردین بهم..تاپیکم و دوباره خوندم کجای تاپیک حالم خوب نبوده ؟؟عنوان کنید ما پاسخگوی اعمالمان هستیم توضیح میدهیم برایتان:ws3:

ببخشین من که کلا سر در نیاوردم:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در

یادش بخیر پارسال این تاپیکو تو مهندسان زدم :icon_redface:

  • Like 1
ارسال شده در
در تاپیک های با محتوا اسپم نکنید.

 

اول یکی بیاد تکلیف این موضوع را مشخص کنه که مگر در زمان صدر اسلام میدانستند میشود رفت به ثریا،که حالا دانش هم در ثریا باشد!!!!!

آفرین به essi جون تو فقط باهوش جمعی:w72:

اصلا میخوام بدونم این حس چگونه بوجود آمده که مردانی از سرزمین پارس میتونن برن ثریا؟؟؟

یه انوشه انصاری فرستادیم تا کره ماه ولی او از سرزمین پارس نرفت و او زن بود؟؟؟:w58:

  • Like 1
ارسال شده در

ولی من چن جا خوندم همون دانش بوده، نه ایمان:JC_thinking:

و وقتیم که پیامبر (ص) این حدیثو میگه حتی به سلمان فارسی اشاره میکنه یعنی که سرزمین پارسی همون جایی س که سلمان فارسی بود یعنی ایران و منظورشونو کاملا واضح میرسونه :hanghead:

  • Like 4
ارسال شده در
یادش بخیر پارسال این تاپیکو تو مهندسان زدم :icon_redface:

:ws3:به جون مولی این تفکر خودم بود راستی مهندسان چیه؟؟کیه؟؟اصلا کی چی هست این مهندسان؟ پیرجو نوکر کیه؟؟؟

  • Like 1
ارسال شده در
ولی من چن جا خوندم همون دانش بوده، نه ایمان:JC_thinking:

و وقتیم که پیامبر (ص) این حدیثو میگه حتی به سلمان فارسی اشاره میکنه یعنی که سرزمین پارسی همون جایی س که سلمان فارسی بود یعنی ایران و منظورشونو کاملا واضح میرسونه :hanghead:

من دنبال اصل حدیثم با شان نزولش:ws3:

بعد میخوام بدونم ما با چی میخوایم بریم ثریا ؟؟؟

ثریا اون بالا....نه ثریا جون بچه محلمون

  • Like 1
ارسال شده در

اول یکی بیاد تکلیف این موضوع را مشخص کنه که مگر در زمان صدر اسلام میدانستند میشود رفت به ثریا،که حالا دانش هم در ثریا باشد!!!!!

روایته اون زمان سپاه اسلام به رهبری جعفر طیار نیروی هوایی محمد رسول الله رو تشکیل داد!

پس لابد یه چیزایی میدونستن!:ws52: (:banel_smiley_4:)

  • Like 7
ارسال شده در
:ws3:به جون مولی این تفکر خودم بود راستی مهندسان چیه؟؟کیه؟؟اصلا کی چی هست این مهندسان؟ پیرجو نوکر کیه؟؟؟

آره اونطرف زدم بحثش خیلی داغ شد فکر کنم بعدشم حذف شد! شایدم نشد

 

نه خوبه ادامه بده :ws3:

ارسال شده در
ببخشین من که کلا سر در نیاوردم:ws37:

شاید یه روز خوب بیاد که ما همو بفهمیم..میفمی بالاخره:1238:

ارسال شده در
ولی من چن جا خوندم همون دانش بوده، نه ایمان:jc_thinking:

و وقتیم که پیامبر (ص) این حدیثو میگه حتی به سلمان فارسی اشاره میکنه یعنی که سرزمین پارسی همون جایی س که سلمان فارسی بود یعنی ایران و منظورشونو کاملا واضح میرسونه :hanghead:

راستی سلمان یک نام ایرانی است یا یک نام عربی؟

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...