am in 25041 ارسال شده در 28 بهمن، 2010 خواهش ميكنم روياي عزيزباشد تا بيشتر بينديشيم... باشد تا اصلا باندیشیم کم و بیشش فعلا برای بعضیها کارساز نیست 1
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 28 بهمن، 2010 هرجا که کمی الکتریسیته ساکن باشه و آب (یعنی قلب و مغز و ششها و اعصاب و غیره) این اثر بیشترهبرای میدان مغناطیسی یا باید ضربه وارد بشه یا نیروی مخالف با گرما هم تضعیف میشه فرضا اگه گفته شما درست باشه بازهم این مطلب درست نیست همین ایران رو در نظر بگیر و اون تصویر باید برعکس بخوابی یا به قول شماها سجده کنی یعنی به سمت قطب شمال تا این میدان تخلیه بشه موضوع ما اينه كه مغز دستگاه گيرنده وفرستنده اطلاعات مي باشد من منظورم به كعبه نبود كه آيا حتماً بايد به اون سو سجده كرد يا نه من منظورم اين بود كه سجده آدمي منفعتش براي آدمي زياده يكي همين خارج جريان الكتريسيتس اين جريانهاي مغناطيسمي خب بخونيد برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام تولید شده توسط برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، که می تواند جریان های ماکروسکوپی در سیم و یا جریان های میکروسکوپی همراه با الکترون در مدار اتمی. The magnetic field B is defined in terms of force on moving charge in the برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام . میدان مغناطیسی ب تعریف شده در شرایط از زور در حال حرکت به اتهام در برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام . The interaction of magnetic field with charge leads to many برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام . اثر متقابل میدان مغناطیسی با اتهام منجر به بسیاری از برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام . Magnetic field sources are essentially dipolar in nature, having a north and south magnetic pole. منابع میدان مغناطیسی اساسا دارای دو قطب در طبیعت ، داشتن شمال و قطب جنوب مغناطیسی است. The SI unit for magnetic field is the Tesla, which can be seen from the magnetic part of the Lorentz force law F magnetic = qvB to be composed of (Newton x second)/(Coulomb x meter). واحد سی برای میدان مغناطیسی تسلا است ، که می تواند = دیده می شود بخشی از از مغناطیسی نیروی لورنتس قانون اف مغناطیسی qvB به تشکیل می شود (ایکس نیوتن دوم) / (Coulomb متر ایکس). A smaller magnetic field unit is the Gauss (1 Tesla = 10,000 Gauss). میدان واحد کوچکتر مغناطیسی گاوس (1 تسلا = 10،000 گاوس) می باشد. 4
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 28 بهمن، 2010 باشد تا اصلا باندیشیمکم و بیشش فعلا برای بعضیها کارساز نیست داداش سيلار نكنه تو با انديشيدن هم مخالفت داري؟؟!!:167: 4
am in 25041 ارسال شده در 28 بهمن، 2010 موضوع ما اينه كه مغز دستگاه گيرنده وفرستنده اطلاعات مي باشد من منظورم به كعبه نبود كه آيا حتماً بايد به اون سو سجده كرد يا نه من منظورم اين بود كه سجده آدمي منفعتش براي آدمي زياده يكي همين خارج جريان الكتريسيتس اين جريانهاي مغناطيسمي خب بخونيد برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام تولید شده توسط برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، که می تواند جریان های ماکروسکوپی در سیم و یا جریان های میکروسکوپی همراه با الکترون در مدار اتمی. the magnetic field b is defined in terms of force on moving charge in the برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام . میدان مغناطیسی ب تعریف شده در شرایط از زور در حال حرکت به اتهام در برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام . the interaction of magnetic field with charge leads to many برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام . اثر متقابل میدان مغناطیسی با اتهام منجر به بسیاری از برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام . magnetic field sources are essentially dipolar in nature, having a north and south magnetic pole. منابع میدان مغناطیسی اساسا دارای دو قطب در طبیعت ، داشتن شمال و قطب جنوب مغناطیسی است. the si unit for magnetic field is the tesla, which can be seen from the magnetic part of the lorentz force law f magnetic = qvb to be composed of (newton x second)/(coulomb x meter). واحد سی برای میدان مغناطیسی تسلا است ، که می تواند = دیده می شود بخشی از از مغناطیسی نیروی لورنتس قانون اف مغناطیسی qvb به تشکیل می شود (ایکس نیوتن دوم) / (coulomb متر ایکس). a smaller magnetic field unit is the gauss (1 tesla = 10,000 gauss). میدان واحد کوچکتر مغناطیسی گاوس (1 تسلا = 10،000 گاوس) می باشد. بابا من خیر سرم دارم برق میخونم با دانشگاه و هنرستان 6 ساله اینارو دیگه برای من توضیح ندین موقع خواب خود به خود تخلیه میشه اون هم که شما میگین الکتریسیته ساکنه که با اتصال زمین تخلیه میشه 1
am in 25041 ارسال شده در 28 بهمن، 2010 داداش سيلار نكنه تو با انديشيدن هم مخالفت داري؟؟!!:167: من کلا با همه چیز مخالفم مگه اینکه خلافش ثابت بشه 2
*mishi* 11920 ارسال شده در 28 بهمن، 2010 موافقم باهات داداش..... بعضي وقتا ساز مخالفت زدنمون گل ميكنه 2
mamadj 1361 ارسال شده در 28 بهمن، 2010 هرجا که کمی الکتریسیته ساکن باشه و آب (یعنی قلب و مغز و ششها و اعصاب و غیره) این اثر بیشترهبرای میدان مغناطیسی یا باید ضربه وارد بشه یا نیروی مخالف با گرما هم تضعیف میشه فرضا اگه گفته شما درست باشه بازهم این مطلب درست نیست همین ایران رو در نظر بگیر و اون تصویر باید برعکس بخوابی یا به قول شماها سجده کنی یعنی به سمت قطب شمال تا این میدان تخلیه بشه میدونی من دارم طبق رابطه شار میدان مغناطیس میگم...اگه یادت باشه رابطه شار مغناطیسی یه کسینوس داخل داشت.....اگه خلاف جهت میدان باشه فقط میدان رو منفی میکنه.....باید همراستا باشه تا میدان طبق قانون دست راست عمود بشه.....وقتی عمود بشه کسینوس 90 درجه برابر با 0 میشه ...که اینطوری اثر میدان از بین میرود... 2
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 28 بهمن، 2010 بابا من خیر سرم دارم برق میخونمبا دانشگاه و هنرستان 6 ساله اینارو دیگه برای من توضیح ندین موقع خواب خود به خود تخلیه میشه اون هم که شما میگین الکتریسیته ساکنه که با اتصال زمین تخلیه میشه خب چند سال داري برق ميخوني و داري اينجوري ميحرفي؟؟!!:jawdrop: بعد ميشه منبع همين حرفي كه زدي رو بذاري كه موقع خواب خودبهخود تخليه ميشه.. من کلا با همه چیز مخالفم مگه اینکه خلافش ثابت بشه خب برات آرزوي سلامتي دارم مثال اينكه كم سجده ميكني وامواج رو مخت تاثير گذاشته:icon_pf (34): 3
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 28 بهمن، 2010 موافقم باهات داداش..... بعضي وقتا ساز مخالفت زدنمون گل ميكنه شما هم؟؟؟!!:jawdrop: 2
*mishi* 11920 ارسال شده در 28 بهمن، 2010 شما هم؟؟؟!!:jawdrop: چييييييي من!!!!؟؟؟ من كه طرفدار توام!:w00: 1
am in 25041 ارسال شده در 28 بهمن، 2010 میدونی من دارم طبق رابطه شار میدان مغناطیس میگم...اگه یادت باشه رابطه شار مغناطیسی یه کسینوس داخل داشت.....اگه خلاف جهت میدان باشه فقط میدان رو منفی میکنه.....باید همراستا باشه تا میدان طبق قانون دست راست عمود بشه.....وقتی عمود بشه کسینوس 90 درجه برابر با 0 میشه ...که اینطوری اثر میدان از بین میرود... خب اونم میشه اما هر قانونی برای جای خودش باید استفاده بشه مثلا بیای قانون دست راست رو برای شبکه و میدانش استفاده کنی که نمیشه:flowerysmile::flowerysmile: خب چند سال داري برق ميخوني و داري اينجوري ميحرفي؟؟!!:jawdrop:بعد ميشه منبع همين حرفي كه زدي رو بذاري كه موقع خواب خودبهخود تخليه ميشه.. خب برات آرزوي سلامتي دارم مثال اينكه كم سجده ميكني وامواج رو مخت تاثير گذاشته:icon_pf (34): :banel_smiley_4: توهین نداشتیم خب شما که مکانیک خوندی و همین دو کلام درک از برق رو هم نداری بفرما توضیح بده من لازم نیست برات مدرک بیارم خودم انقدر عمرم رو توی برق گذاشتم که حداقل با اصول اولیه ایمنی در برق آشنا باشم شما باید برای حرفات مدرک بیاری کلا همه قوانین برق رو داری زیر سوال میبری 3
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 28 بهمن، 2010 چييييييي من!!!!؟؟؟من كه طرفدار توام!:w00: شرمنده اشتباه لپي بود:icon_pf (34): 3
*mishi* 11920 ارسال شده در 28 بهمن، 2010 شرمنده اشتباه لپي بود:icon_pf (34): اهان فكر كردم بخاطر سكولار ميگي!!!
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 28 بهمن، 2010 خب اونم میشهاما هر قانونی برای جای خودش باید استفاده بشه مثلا بیای قانون دست راست رو برای شبکه و میدانش استفاده کنی که نمیشه:flowerysmile::flowerysmile: :banel_smiley_4: توهین نداشتیم خب شما که مکانیک خوندی و همین دو کلام درک از برق رو هم نداری بفرما توضیح بده من لازم نیست برات مدرک بیارم خودم انقدر عمرم رو توی برق گذاشتم که حداقل با اصول اولیه ایمنی در برق آشنا باشم شما باید برای حرفات مدرک بیاری کلا همه قوانین برق رو داری زیر سوال میبری من مكانيكم نه برق ميخواي بيا باهم در رابطه با مكانيك بحرفيم؟ ما يه درسي تو مكانيك مهندسي مباني برق داشتيم كه خيلي ازش متنفر بودم.... بعدشم من بيخود كنم به داداش سيلار توهين وكنم شوخي بود تو ميتوني بري اون سايتي كه منبع رو اول قرار دادم رو بخوني بعد متوجه بشي كه لونيم كه اين حرف رو زده برا خودش تو اروپا يه دانشمند نه يه مرغ!! بعدشم اگه ناراحت شدي من معذرت ميخوام:icon_gol::ws2: 3
mamadj 1361 ارسال شده در 28 بهمن، 2010 خب اونم میشهاما هر قانونی برای جای خودش باید استفاده بشه مثلا بیای قانون دست راست رو برای شبکه و میدانش استفاده کنی که نمیشه:flowerysmile::flowerysmile: قانون دست راست...یکی از مهمترین قوانین شار و میدان مغناطیسیه... هر چی شما بگی....:wubpink: 1
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 28 بهمن، 2010 اهانفكر كردم بخاطر سكولار ميگي!!! نه بابا سكولار كدوم سكولار؟؟؟ باشگاه مهندسان؟؟!! 2
*mishi* 11920 ارسال شده در 28 بهمن، 2010 نه بابا سكولار كدوم سكولار؟؟؟باشگاه مهندسان؟؟!! **@SS@**=skolar76:banel_smiley_4: 1
Javid Maleki 11670 سازنده ارسال شده در 28 بهمن، 2010 **@SS@**=skolar76:banel_smiley_4: e چطوري شيطون؟ خوبي؟ 3
*mishi* 11920 ارسال شده در 28 بهمن، 2010 eچطوري شيطون؟ خوبي؟ مرسي ولي كرواتت كو!!!!!:w00: :icon_gol::icon_gol: 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری