سـارا 20071 ارسال شده در 20 بهمن، 2010 دختری که تو رؤیاهاش زندگی می کنه به امید اینکه روزی به واقعیت تبدیل بشن... 1
baybak 4434 ارسال شده در 20 بهمن، 2010 حساس،دلرحم،لوس،باگذشت تو هم مثلآسی جونه خودم هستی که.....از اونایی که پدر آدم رو در میارن.. 1
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 20 بهمن، 2010 من .... هرچی خواستم خودمو توصیف کنم نتونستم...من هیچ وقت خودمو نشناختمو نمیشناسم 2
.: Bahar :. 853 ارسال شده در 20 بهمن، 2010 من .... هرچی خواستم خودمو توصیف کنم نتونستم...من هیچ وقت خودمو نشناختمو نمیشناسم عزیزم خیلی مهمه که خودتو بشناسی و قدر خودتو بدونی...
zzahra 4752 ارسال شده در 20 بهمن، 2010 من دختر تنهای شبم... دقیقا میخواستم این جمله رو بنویسم که دیدم شما نوشتی....!:shame: 3
Hossein.T 22596 ارسال شده در 20 بهمن، 2010 I'm a child of chaos and the deep structure of change is decay . . .!!! 1
sarevan 9753 سازنده ارسال شده در 21 بهمن، 2010 من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم زبی ابی ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم..
abie bicaran 2325 ارسال شده در 21 بهمن، 2010 تو هم مثلآسی جونه خودم هستی که.....از اونایی که پدر آدم رو در میارن.. از کجا فهمیدی
abie bicaran 2325 ارسال شده در 21 بهمن، 2010 i'm a child of chaos and the deep structure of change is decay . . .!!! حالا نمی شد فارسی بگی؟ فهمیدیم زبانت خوبه 1
Hossein.T 22596 ارسال شده در 21 بهمن، 2010 حالا نمی شد فارسی بگی؟فهمیدیم زبانت خوبه کتاب : The second Law نوشته ی Peter Atkins . . . البته من این متنو از کتاب Unweaving the rainbow یادم مونده بود . . .
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری