sarevan 9753 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 سسیییییییییییلام هرکی می خواد بیاد و توی یک جمله خودش رو بیان بکنه... من ... ادمی که هیچکس نبود.. 7
masoume 5751 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 من از اولش هم اشتباهی بودم. در کجا اشتباهی بودی ؟؟ زمانی ؟ مکانی ؟
hilda 13377 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 زیادی تنها .... زیادی شیطون....زیادی غمگین ..... زیادی پر ماجرا.... 4
میلاد 24047 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 من از اولش هم اشتباهی بودم. جون تو میدونستم همینو میگی چند ماه پیش یه بار گفته بودیش شست چی 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 جون تو میدونستم همینو میگیچند ماه پیش یه بار گفته بودیش شست چی من نبودم، شیر فرهاد بود !!!
ooraman 22216 ارسال شده در 17 بهمن، 2010 تو جیگری قربونت برم هیچ توصیفی پیدا نکردم که گویا باشه.....پیدا کنم پستمو ادیت میکنم 1
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 19 بهمن، 2010 شَفیعٌ مُطاعٌ نَبِیًّ کَریمً / قَسیمٌ جَسیمٌ نَسیمٌ وَسیمٌ بلغ العلا به کماله..........کشف الدجا به جماله 1
Ehsan 112349 ارسال شده در 19 بهمن، 2010 من کودکی که ناخواسته ، زاده شد......... اشکال نداره، حالا خواسته ، زندگی کن. هرچند ناخواسته هم ، خواهیم مرد. 1
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 19 بهمن، 2010 اشکال نداره، حالا خواسته ، زندگی کن.هرچند ناخواسته هم ، خواهیم مرد. میدونم عیبی نداره!تازه خیلی هم به خودم میبالم که قهرمانانه به دنیا اومدم. :ws50:
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری