رفتن به مطلب

آغاز ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور


ارسال های توصیه شده

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام برای پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد مراکز بین‌المللی کیش و عسلویه این دانشگاه خبر داد و گفت: داوطلبان این دوره‌ها تا 15 روز دیگر برای ثبت نام فرصت دارند.

آفتاب: معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور از آغاز ثبت نام برای پذیرش دانشجوی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد مراکز بین‌المللی کیش و عسلویه این دانشگاه خبر داد و گفت: داوطلبان این دوره‌ها تا 15 روز دیگر برای ثبت نام فرصت دارند.

 

عبدالله معتمدی با بیان این مطلب افزود: دانشجوی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد مراکز بین‌المللی کیش و عسلویه دانشگاه پیام‌نور در رشته‌های مهندسی صنایع، حقوق بین‌الملل، روانشناسی، مهندسی راه و ترابری، مدیریت و جغرافیا پذیرش می شود.

 

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور اضافه کرد: در هر رشته گرایش 20 دانشجوی کارشناسی ارشد آموزشی و 10 دانشجوی کارشناسی ارشد آموزشی پژوهشی جذب می شود.

 

معتمدی از معرفی سه برابر ظرفیت پذیرش در هر رشته گرایش به عنوان پذیرفته شدگان اولیه خبر داد و گفت: پس از مصاحبه، پذیرفته شدگان نهایی معرفی می شوند.

 

وی گفت: ثبت نام در این دوره‌ها به صورت اینترنتی صورت می گیرد و جزئیات آن بر روی سایت دانشگاه پیام نور به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قرار دارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...