zebel 619 250 ارسال شده در 3 بهمن، 2010 با سلام عزیزان هر کس درباره نحوه تیز کردن رنده تراش و ایجاد زوایای براده و تنظیم و... اطلاعاتی داره لطفا بذاره فیلم یا عکس یا توضیح کتبی... ممنون 1
S.F 24933 ارسال شده در 3 بهمن، 2010 1- چه جور رنده ای رو می خوای تیز کنی. ؟ 2- با سنگ های ایستاده انجام میشه . و کمی به مهارت فرد بر می گرده . البته شابلون هایی هم داره که خودت هم می تونی بسازی . 3- واسه تحقیق می خوای یا واسه اطلاعات خودت .؟ 5
hamidbala 2844 ارسال شده در 13 خرداد، 2011 رنده شیار و رنده برش رو چه جوری چیز می کنن ؟ توضیح دقیق می خوام جواب دوستمون سی . اف دادن! 1
ارسال های توصیه شده