رفتن به مطلب

گوشی هوشمند جدید با قابلیت ذخیره انرژی به مدت 15 ماه


ارسال های توصیه شده

گوشی هوشمند جدید با قابلیت ذخیره انرژی به مدت 15 ماه

philips-xenium-x800-touchscreen-phone.jpg

 

ICTna.ir - با داغ شدن بازار جهانی تلفن‌های، شرکت فیلیپس که تخصصی در زمینه گوشی و سیستم‌های مخابراتی ندارد نیز محصول جدید خود را در این زمینه وارد بازار کرد.

 

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این گوشی جدید Xenium X830 نام دارد و شامل نمایشگر لمسی بزرگی می‌شود که در مقابل اثر انگشت کاربران حساس است.

 

روی این گوشی دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی به همراه فلش نصب شده و شرکت فیلیپس برای آن 8 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

 

این گوشی همراه با قلم ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌تواند امکان استفاده از برنامه‌های داخلی را آسان‌تر کند.

 

گوشی جدید فیلیپس فاقد صفحه‌کلید سخت‌افزاری است و از دیگر امکانات به کار رفت در آن می‌توان به سیستم ویژه پخش فایل‌های صوتی به همراه کلیدهای ویژه و مرورگر اینترنتی پیشرفته اشاره کرد.

 

این گوشی در حالت آماده‌باش می‌تواند تا 15 ماه انرژی مورد نیاز را در باتری خود ذخیره کند که این قابلیت نیز در دیگر گوشی‌های مشابه موجود در بازار دیده نمی‌شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...