رفتن به مطلب

10 نمونه جالب از تغییر قیافه بازیگران هالیوود در فیلمها!!


ارسال های توصیه شده

75884.jpg

در این فیلم انگار مجسمه هشتاد سالگی براد پیت را ساخته باشند بعد هم یکی دیگر در سن 70 سالگی و دوباره یکی دیگر در سن 60 سالگی و الی آخر تا سالهای عمر یک مرد را به خوبی نمایش دهند....

بارها از ستارگان هالیوود خواسته شده که برای بازی در بعضی فیلمها ظاهر خود را تغییر دهند، اما گاهی اوقات آنها حتی فراتر از وظیفه خود عمل میکنند. در متن زیر نمونههای جالب تغییر شکل بازیگران هالیوود را برای شما آورده ایم.

1. جانی دپ- آلیس در سرزمین عجایب

 

Johnny-Depp.jpg

جانی دپ مجبور بود روزی سه ساعت به صورت ثابت روی صندلی گریم بنشیند تا آرایش عجیبی که در فیلم آلیس در سرزمین عجایب داشت روی صورتش انجام شود.

 

2. ربکا رومجین- ایکس من و ایکس من 2

Rebecca-Romijn.jpg

اینکه یک نفر کاملا شکل و شمایلش را تغییر دهد و از نوک پا تا سر با رنگ آبی نقاشی شود برای مدل سابق ویکتوریا سکرت یعنی «ربکا رومجین» کار راحتی نبود. این کاری نیست که بقیه مدلها انجام دهند.

 

3. براد پیت- مورد عجیب بنجامین باتن

Brad-Pitt.jpg

در این فیلم انگار مجسمه هشتاد سالگی براد پیت را ساخته باشند بعد هم یکی دیگر در سن 70 سالگی و دوباره یکی دیگر در سن 60 سالگی و الی آخر تا سالهای عمر یک مرد را به خوبی نمایش دهند. در این فیلم براد پیت حسابی خودش را به دست گریمورها سپرد.

 

4. جیم کری- How the Grinch Stole Christmas

Jim-Carrey.jpg

او مجبور بود روزی 4 ساعت روی صندلی آرایشگران خم به ابرو نیاورد! و این برنامه برای مدت 5 ماه تکرار میشد. اما میدانیم وقتی این فیلم به نمایش درآمد همه را هیجان زده کرد.

 

5. ران پرلمن- پسر جهنمی

Ron-Perlman.jpg

جیک گاربر هنرمند آرایشگر توضیح میدهد که که آرایش پرلمن در این فیلم تشکیل شده بود از تکههای فوم اعضای مصنوعی، شامل یک پوشش برای فرق سر و یک پوشش برای کل صورت که کل صورت به جز لب پایینی را میپوشاند.

 

6. بنسیو دل تورو- مرد گرگی

Benicio-Del-Toro.jpg

تبدیل کردن بنسیو دل تو رو به مرد گرگی با استفاده از جزئیات ترسناک کار ریک بیکر هنرمندی است که شش بار برنده اسکار شده است. او هر روز از موهای شل بر روی صورت بنسیو دل تورو استفاده میکرد و هر روز مجبور بود سه ساعت زمان صرف کند تا آن موها را از روی صورتش بردارد تا بتواند برای فیلم آماده شود.

 

7. رابین ویلیامز- خانم دابت فایر

Robin-Williams.jpg

خانم دابت فایر نام فیلم کمدی آمریکایی در سال 1993 با هنرنمایی رابین ویلیامز است. او در این فیلم نقش پیرزن 60 ساله ای را بازی میکند. تغییر چهره و شخصیت ویلیامز در قالب یک فرد دیگر 4 تا ساعت در روز زمان میطلبید. اما در پایان آکادمی اسکار با دادن جایز بهترین آرایش جواب این زحمات را داد.

 

8. مارلون و شاون وایانس- بچههای سفید

 

Marlon-and-Shawn-Wayans.jpg

تغییر شکل دو برادر آمریکایی- آفریقایی مارلون و شاون وایانس به شکل دو زن بلوند چشم آبی در کمدی «بچههای سفید» سال 2004 فوق العاده جالب بود. آرایشگران برای هر بازیگر در روز بیش از 4 ساعت زمان میگذاشتند. این پروسه بسیار طولانی و پرزحمت بود و گچهای زیادی هم برای مالیدن روی صورت این دو برادر مصرف شد!

 

9. رالف فیینس- هری پاتر و جام آتش

Ralph-Fiennes.jpg

رولینیگ «ولدمورت» را شیطانیترین جادوگر در طول هزاران هزاران سال میداند. او با دقت شرح میدهد که او بیمار روانی خشمگین، عاری از واکنشهای انسانی نسبت به رنجهای مردم... گریم او روزی دو و نیم ساعت زمان میبرد.

 

10. مایک مایرز- قدرتهای اوستین

600x400-ENT-MikeMyers-600x400.jpg

با کمک هنرمند گریمور نامزد اسکار به نام میشل بروک و مایک اسمیتسون، چهره جالب و متفاوتی برای مایک مایرز در فیلم قدرتهای اوستین درست کردند!

لینک به دیدگاه

ولی تصور من از ولده مورت قبل دیدن فیلماش خیلی مخوفتر بود...به نظر من باید دماغ رالف فیینسو میبرید؛تو چشماشم لنزای قرمز با یه خط وسطش میذاشت مثل مار:banel_smiley_52:

لینک به دیدگاه
ولی تصور من از ولده مورت قبل دیدن فیلماش خیلی مخوفتر بود...به نظر من باید دماغ رالف فیینسو میبرید؛تو چشماشم لنزای قرمز با یه خط وسطش میذاشت مثل مار:banel_smiley_52:

 

خب یه گریمر جدید به جهان معرفی شد.....:banel_smiley_4::banel_smiley_4:

من میخوام بازیگره باشم:w00:

لینک به دیدگاه
ولی تصور من از ولده مورت قبل دیدن فیلماش خیلی مخوفتر بود...به نظر من باید دماغ رالف فیینسو میبرید؛تو چشماشم لنزای قرمز با یه خط وسطش میذاشت مثل مار:banel_smiley_52:

دقیقا...حتی تو کتابشم نوشته بود چشاش عمودی و قرمز رنگه

لینک به دیدگاه
دقیقا...حتی تو کتابشم نوشته بود چشاش عمودی و قرمز رنگه

 

 

آره به نظر منم خوب کار نشده روش!!

ولی اون 2تا سیاهه که شدن 2تا دختر سفید واقعا جالب بود!!!

فیلم میس داوت فایر رو هم ببینید واقعا محشره!! رابین ویلیامز کوولاک میکنه!!

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...