VINA 31339 ارسال شده در 4 دی، 2010 دموکراسی می گوید : رفیق حرفت را خودت بزن ،نانت را من می خورم! مارکسیسم می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را من می زنم! فاشیسم می گوید : نانت را من میخورم ، حرفت را هم من می زنم ، تو فقط برای من کف بزن! اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی! اسلام دروغین می گوید:تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن ... اما حرفی را که ما می گوییم! (معلم،دکتر علی شریعتی) 6
شقایق31 40377 ارسال شده در 4 دی، 2010 دموکراسی می گوید : رفیق حرفت را خودت بزن ،نانت را من می خورم! مارکسیسم می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را من می زنم! فاشیسم می گوید : نانت را من میخورم ، حرفت را هم من می زنم ، تو فقط برای من کف بزن! اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی! اسلام دروغین می گوید:تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن ... اما حرفی را که ما می گوییم! (معلم،دکتر علی شریعتی) باید با آب طلا نوشت 1
mohsen-gh 405 ارسال شده در 4 دی، 2010 هی با خود فکر می کنم ، چگونه است که ما، در این سر دنیا، عرق می ریزیم و وضعمان این است و آنها، در آن سر دنیا، عرق می خورند و وضعشان آن است! نمی دانم، مشکل در نوع عرق است یا در نوع ریختن و خوردن آن دکتر شریعتی
zzahra 4752 ارسال شده در 4 دی، 2010 منم یه زمانی خیلی با این جمله حال میکردم...! بعد رفتم دنبالش...دنبال اون اسلام حقیقی ای که میگه: اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی! خیلی گشتم....چیزی ندیدم ولی...! 1
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 5 دی، 2010 خیلی گشتم....چیزی ندیدم ولی...! آنچه یافت می نشود آنم آرزوست............. بازم بگرد.... 1
Doctor_Shovan مهمان ارسال شده در 5 دی، 2010 باید با آب طلا نوشت این رو هم باید با اب طلانوشت مارکسیسم می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را من می زنم!
baybak 4434 ارسال شده در 5 دی، 2010 اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی! اسلام دروغین می گوید:تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن ... اما حرفی را که ما می گوییم!..... اسلام حقيقي؟ 1
*sepid* 9772 ارسال شده در 6 دی، 2010 هر لحظه حرفي در ما زاده ميشود هر لحظه دردي سر بر ميدارد و هر لحظه نيازي از اعماق مجهول روح پنهان و رنجور ما جوش ميکند اين ها بر سينه ميريزند و راه فراري نمييابند مگر اين قفس کوچک استخواني گنجايشاش چه اندازه است؟؟........ "شریعتی" 1
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 7 دی، 2010 "بچه ها تو مدرسه بهم میگفتن ، علی جمله قشنگ" از خاطرات دکتر علی شریعتی 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری