رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

دموکراسی می گوید : رفیق حرفت را خودت بزن ،نانت را من می خورم!

مارکسیسم می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را من می زنم!

فاشیسم می گوید : نانت را من میخورم ، حرفت را هم من می زنم ، تو فقط برای من کف بزن!

download?mid=1%5f763801%5fAFiliGIAAPEnTJ3CIQbJGxV%2bDDM&pid=2.2&fid=Inbox&inline=1

اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی!

اسلام دروغین می گوید:تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن ... اما حرفی را که ما می گوییم!

(معلم،دکتر علی شریعتی)

 

 

  • Like 6
ارسال شده در

دموکراسی می گوید : رفیق حرفت را خودت بزن ،نانت را من می خورم!

مارکسیسم می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را من می زنم!

فاشیسم می گوید : نانت را من میخورم ، حرفت را هم من می زنم ، تو فقط برای من کف بزن!

download?mid=1%5f763801%5fAFiliGIAAPEnTJ3CIQbJGxV%2bDDM&pid=2.2&fid=Inbox&inline=1

اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی!

اسلام دروغین می گوید:تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن ... اما حرفی را که ما می گوییم!

(معلم،دکتر علی شریعتی)

 

 

:w16:

باید با آب طلا نوشت:a030:

  • Like 1
ارسال شده در

هی با خود فکر می کنم ، چگونه است که ما، در این سر دنیا، عرق می ریزیم و وضعمان این است و آنها، در آن سر دنیا، عرق می خورند و وضعشان آن است!

نمی دانم، مشکل در نوع عرق است یا در نوع ریختن و خوردن آن

دکتر شریعتی

ارسال شده در

منم یه زمانی خیلی با این جمله حال میکردم...!

بعد رفتم دنبالش...دنبال اون اسلام حقیقی ای که میگه:

 

اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی!

خیلی گشتم....چیزی ندیدم ولی...!

  • Like 1
ارسال شده در

 

 

خیلی گشتم....چیزی ندیدم ولی...!

آنچه یافت می نشود آنم آرزوست.............:ws37:

بازم بگرد....

  • Like 1
ارسال شده در

به امضام نگاه كنين...

  • Like 1
ارسال شده در

1254720465.png

 

 

 

 

"كلا هر چي جمله قشنگه مال منه.."

دکتر علی شریعتی

  • Like 1
ارسال شده در

دمه شریعتی گرم!choclboxsmiley.gif

  • Like 1
Doctor_Shovan مهمان
ارسال شده در
:w16:

باید با آب طلا نوشت:a030:

 

این رو هم باید با اب طلانوشت

مارکسیسم می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را من می زنم!

 

 

ارسال شده در

اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی!

اسلام دروغین می گوید:تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن ... اما حرفی را که ما می گوییم!.....

اسلام حقيقي؟:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

هر لحظه حرفي در ما زاده مي‏شود هر لحظه دردي سر بر مي‏دارد و هر لحظه نيازي از اعماق مجهول روح پنهان و رنجور ما جوش مي‏کند اين ها بر سينه مي‏ريزند و راه فراري نمي‏يابند مگر اين قفس کوچک استخواني گنجايش‏اش چه اندازه است؟؟........ "شریعتی"

  • Like 1
ارسال شده در

"بچه ها تو مدرسه بهم میگفتن ، علی جمله قشنگ"

 

از خاطرات دکتر علی شریعتی

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...