just work 12355 ارسال شده در 13 آذر، 2010 چرا حمله آمریکا به ایران که روزی سه بار هم تهدید می کند ، بی فایده است!؟؟ چون: آمریکاییها هیچ وقت موفق به شناسایی نقاط استراتژیک ما نمیشوند!!! چرا که نقاط استراتژیک ما معمولا یک جای دیگر است. مثلا نیروهای نظامی ما مشغول کارهای فرهنگی هستند! نیروهای فرهنگی ما مشغول عملیات سیاسی هستند! نیروهای اطلاعاتی کار خبری می کنند! دیپلماتهای ما کار هنری میکنند! هنرمندان ما مبارزه سیاسی می کنند! دانشگاهیان ما خبرنگاری می کنند! ناشرین ما خرید و فروش کشتی می کنند! نیروهای مطبوعاتی ما کارهای اطلاعاتی می کنند! تاجرها مشغول امور خیریه هستند! ... و همین طور بگیر برو تا پایین!!!!! آمریکا به این امید به ایران حمله می کند که در صورت حمله به ایران کارها متوقف شود و مردم در فشار قرار گیرند در حالیکه در ایران سالهاست کارها متوقف است و هیچ کس احساس ناراحتی نمی کند! یك نكته دیگر: در ایران برای اداره حکومت چهار گروه مطرح هستند : یک گروه محافظه کاران هستند که با آمریکا دشمن هستند، یک گروه اصلاح طلبان هستند که با آمریکا مخالفند، یک گروه نیروهای برانداز هستند که به این دلیل با حکومت دشمن هستند که فکر می کنند حکومت ایران آمریکایی است و یک گروه ایرانیان طرفدار آمریکا هستند که اکثرا در آمریکا زندگی می کنند و حتی برای حکومت کردن نیز حاضر نیستند به ایران بیایند بنابراین حکومت ما جایگزین ندارد! حمله آمریکا به سازمانهای اداری و وزارتخانه های ایران به ما زیان چندانی نمی زند چون در این سازمانهای اداری اتفاق خاصی نمی افتد. حمله آمریکا به تاسیسات صنعتی ایران در بسیاری از موارد به نفع ماست چون دولت مانده است چطور آنها را تعطیل کند 12
VINA 31339 ارسال شده در 17 آذر، 2010 اون سبزه اعصابمو ريخت بهم:icon_pf (34): يكي بره مشت بزنه تو دهن امريكا 3
just work 12355 سازنده ارسال شده در 18 آذر، 2010 اون سبزه اعصابمو ريخت بهم:icon_pf (34): يكي بره مشت بزنه تو دهن امريكا زیاد حرص نخور پیر میشی 1
yasi * m 5032 ارسال شده در 18 آذر، 2010 من فکر می کردم طبق قوانین تاپیک سیاسی ممنوع بود. از این سیاسیا ممنوع نیست....اینا باعث تنوع میشن..!!:mornincoffee: 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 18 آذر، 2010 اگر به رابطه واقعی بین رئیس دزدها و بچه دزدها پی میبردید .................... میفمیدیم که آمریکا و ایران ....................... 3
rezanassimi 9037 ارسال شده در 18 آذر، 2010 کلی خندیدیم راستی نیروهای اطلاعاتی در حال حاضر بیشتر کار اقتصادی میکنن... 2
VINA 31339 ارسال شده در 19 آذر، 2010 کلی خندیدیم راستی نیروهای اطلاعاتی در حال حاضر بیشتر کار اقتصادی میکنن... يعني چي 1
Essi Stanley 389 ارسال شده در 29 خرداد تاریخ دو بار تکرار می شود: اولین بار به صورت تراژدی و بار دوم به صورت کمدی. حالا این نوشته ها از گذشته این روند را برعکس کرده. تاریخ دوباره تکرار شده است: اولین بار به صورت کمدی و بار دوم به صورت تراژدی!
Essi Stanley 389 ارسال شده در 1 تیر عجیب ترین بخش حملات آمریکا به ایران، حمله امروز جنگنده های آمریکایی به سفارت سابق آمریکا در تهران بود. سفارت خانهای که در سال ۱۳۵۸ توسط انقلابی ها تسخیر شد و در سال ۱۴۰۵ توسط آمریکاییها بمباران! حکایت این سفارت خانه به کودکی می ماند که در مدرسه کتک خورد و وقتی گریه کنان نزد پدرش آمد، یک سیلی دیگر هم از او خورد و همچنان سرگردان در خیابان ها راه می رود! 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری