رفتن به مطلب

فکر کن...!!!


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در
انگشتا با 1 چیزی باید مرطوب بشه دیگه

 

نمیشه دست تو سطل اب کرد که

 

:ws17:

 

:ws3:

میشه ها!در اینگونه موارد بهتر هم هست:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
مادر جان منظورش تف بود

متاسفانه از زمانی که شاهین نجفی چیزشو خونده چیز گاه چیز تعریف میشه

همون تف رو به کار میبرد بهتر بود گویا:w00:

و هذا خیر لنا:icon_pf (34):

 

:hanghead:

 

ای بابا تف که موردی نداره سانسور بخواد:ws28:

 

:ws17::hanghead:

  • Like 1
ارسال شده در
میشه ها!در اینگونه موارد بهتر هم هست:ws3:

حالش به اینه که با چیز همراه باشه:ws50:

  • Like 3
ارسال شده در
:icon_pf (34):

متاهل مارو باش

خدا به داد مجردا برسه

 

من مطمئنم اگه حضرت رسول هم اینجا بودن همین عقیده بنده رو داشتن ......................سهیل گوش کن به حرف ادمایی باتجربه.................خیلی خوبه.........

  • Like 2
ارسال شده در
من مطمئنم اگه حضرت رسول هم اینجا بودن همین عقیده بنده رو داشتن ......................سهیل گوش کن به حرف ادمایی باتجربه.................خیلی خوبه.........

چشم:icon_redface:

سخنرانی های دکتر انوشه رو بشنوید حتما

حرفای جالبی راجع به ازدواج میزنه:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
چشم:icon_redface:

سخنرانی های دکتر انوشه رو بشنوید حتما

حرفای جالبی راجع به ازدواج میزنه:ws28:

 

رو ی چشم ...........حالا چی میگه؟:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
رو ی چشم ...........حالا چی میگه؟:ws3:

میگه تنها 20 درصد از زنان عقل دارن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیشون شوهر دارن:ws28:

  • Like 4
ارسال شده در
میگه تنها 20 درصد از زنان عقل دارن

 

 

 

 

 

 

بقیشون شوهر دارن:ws28:

 

 

خوب این مشکل اوناست..................:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
حالش به اینه که با چیز همراه باشه:ws50:

:ws28::ws28:

  • Like 2
ارسال شده در

من نمیخوام به هیچکدوم فکر کنم:banel_smiley_52:

  • Like 3
ارسال شده در

اینجا دارین پشت سر خانمها غیبت میکنین؟:w00:

خوشم باشه:167:

  • Like 1
ارسال شده در
اینجا دارین پشت سر خانمها غیبت میکنین؟:w00:

خوشم باشه:167:

 

:w410:

  • Like 1
ارسال شده در
:w410:

آقا حمید از شما بعیده:w00:

حالا چرا فرار میکنی؟

اگه مردی وایسا:icon_pf (10):

  • Like 1
ارسال شده در

ممنون فلوغ جونننننننننننن !!

تاپیکت باحال بود!:Ghelyon:

  • Like 3
ارسال شده در

یا معلم این کلاسی

rtbo5uiq7j46drvtix65.jpg

 

 

 

 

 

 

آره دوست داشتم معلم این کلاس بودم

معلم جزیره

  • Like 2
ارسال شده در
ممنون فلوغ جونننننننننننن !!

تاپیکت باحال بود!:Ghelyon:

قابل تو رو نداشت عزیزم yahookiss.gif

آره دوست داشتم معلم این کلاس بودم

معلم جزیره

yahoosurprised.gif واقعا؟ yahoohypnotized.gif

  • Like 3
ارسال شده در
:ws37:
ارسال شده در
:ws37:
  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...