mahan2 206 ارسال شده در 31 آبان، 2010 تا بحال براتون اتفاق افتاده که یه نفر بهتون نگاه کنه که اون نگاه تا ته دلتون بره و یه جوری بشین.... چرا اینجوری میشه؟ 11
maryam_alien 9906 ارسال شده در 31 آبان، 2010 خیلی دلم میخواد تو چشمای یه نفر نگاه کنم ببینم نگاهش تا کجای دلم میره 4
shaden. 18583 ارسال شده در 31 آبان، 2010 خیلی دلم میخواد تو چشمای یه نفر نگاه کنم ببینم نگاهش تا کجای دلم میره واااااااااااااااااااي چه رمانتيك 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 31 آبان، 2010 بخاطر چیه؟از رویه علاقس یا ...؟ نمیشه توصیف کرد شاید شروع علاقه احیانا اسمش وحید نیس ؟ بستگی به نگاهش داره................. دل که نیست گاراژ:vahidrk: 6
.FatiMa 36560 ارسال شده در 31 آبان، 2010 به چشما نگاه نمی کنم!!!!!!!! البته فکر می کنم!!!!!!!!!!!!! :دی 1
maryam_alien 9906 ارسال شده در 31 آبان، 2010 واااااااااااااااااااي چه رمانتيك جان من؟؟ من اصلا آدم رمانتیکی نیستم.خوشحال شدم اینو گفتی..میسی:aghosh: 3
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 31 آبان، 2010 جان من؟؟من اصلا آدم رمانتیکی نیستم.خوشحال شدم اینو گفتی..میسی:aghosh: مریم حرفات مزه شکلات قلب رو میده نکنه.....:ws2: 4
shaden. 18583 ارسال شده در 31 آبان، 2010 آها يادم اومد. يكي نگام كرد تا برگشتم نگاش كنم افتاد تو جوب(شوهرم) 8
shaden. 18583 ارسال شده در 31 آبان، 2010 جان من؟؟من اصلا آدم رمانتیکی نیستم.خوشحال شدم اینو گفتی..میسی:aghosh: آخه خيلي خوشگل گفتي 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری