رفتن به مطلب

تا حالا شده یکی بهتون نگاه کنه و اون نگاه تو دلتون بره...


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

تا بحال براتون اتفاق افتاده که یه نفر بهتون نگاه کنه که اون نگاه تا ته دلتون بره و یه جوری بشین....

 

 

چرا اینجوری میشه؟

  • Like 11
  • پاسخ 82
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

دروغ چرا....نه والله..نشده

  • Like 6
ارسال شده در

آره:icon_redface:

  • Like 3
ارسال شده در

چرا يادم نمياد:ws52:

  • Like 4
ارسال شده در
آره:icon_redface:

 

 

 

بخاطر چیه؟

از رویه علاقس یا ...؟

  • Like 3
ارسال شده در
آره:icon_redface:

احیانا اسمش وحید نیس ؟viannen_72.gif

  • Like 7
ارسال شده در

خیلی دلم میخواد تو چشمای یه نفر نگاه کنم ببینم نگاهش تا کجای دلم میره

  • Like 4
ارسال شده در

:w16:Yes...

3 times

  • Like 3
ارسال شده در

بستگی به نگاهش داره.................

  • Like 2
ارسال شده در
خیلی دلم میخواد تو چشمای یه نفر نگاه کنم ببینم نگاهش تا کجای دلم میره

واااااااااااااااااااي چه رمانتيك:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در
بخاطر چیه؟

از رویه علاقس یا ...؟

نمیشه توصیف کرد شاید شروع علاقه:banel_smiley_4:

احیانا اسمش وحید نیس ؟viannen_72.gif

:icon_redface:

بستگی به نگاهش داره.................

دل که نیست گاراژ:vahidrk:

  • Like 6
ارسال شده در

به چشما نگاه نمی کنم!!!!!!!!

البته فکر می کنم!!!!!!!!!!!!!

:دی

  • Like 1
ارسال شده در

نی دونم , اما در آینده این اتفاق خواهد افتاد :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
احیانا اسمش وحید نیس ؟viannen_72.gif

 

 

:ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
واااااااااااااااااااي چه رمانتيك:ws37:

جان من؟؟

من اصلا آدم رمانتیکی نیستم.خوشحال شدم اینو گفتی..میسی:aghosh:

  • Like 3
ارسال شده در
احیانا اسمش وحید نیس ؟viannen_72.gif

وحيد كه نگاه نكرد زل زد:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
جان من؟؟

من اصلا آدم رمانتیکی نیستم.خوشحال شدم اینو گفتی..میسی:aghosh:

مریم حرفات مزه شکلات قلب رو میده :ws3:

نکنه.....:ws2:

  • Like 4
ارسال شده در

آها يادم اومد. يكي نگام كرد تا برگشتم نگاش كنم افتاد تو جوب(شوهرم):ws3:

  • Like 8
ارسال شده در
وحيد كه نگاه نكرد زل زد:ws3:

:ws47::ws47::ws47:

  • Like 1
ارسال شده در
جان من؟؟

من اصلا آدم رمانتیکی نیستم.خوشحال شدم اینو گفتی..میسی:aghosh:

آخه خيلي خوشگل گفتي:w16:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...